حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Legion 2 Pro با دوربین سلفی پاپ آپ جانبی ۴۴ مگاپیکسلی می آید

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | لنوو

لنوو قرار است در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ گوشی هوشمند مخصوص بازی خود را که انتظار می رود با نام لنوو Legion 2 Pro به بازار عرضه شود را در چین معرفی کند. حتما به یاد دارید نسخه قبلی این گوشی از دوربین سلفی پاپ آپ جانبی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می کرد. امروز لنوو رسما تایید کرد که گوشی جدید به دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی مجهز شده است.

لنوو Legion 2 Pro

امروز در حساب رسمی لنوو در شبکه اجتماعی weibo پوستری منتشر شده است که تایید می کند مکانیزم دوربین سلفی به صورت پاپ آپ جانبی به مانند نسل قبل خواهد بود اما کیفیت سنسور به ۴۴ مگاپیکسل در مقایسه با ۲۰ مگاپیکسل نسل قبلی افزایش یافته است. البته گوشی جدید لنوو، تنها گوشی با دوربین جلوی 44 مگاپیکسلی در سال جاری نیست. ویوو S9 و ZTE S30 Pro که هر دو اخیرا معرفی شده اند نیز دارای دوربین سلفی 44 مگاپیکسلی هستند.

لنوو Legion 2 Pro

لنوو Legion 2 Pro

همچنین دو روز پیش نیز برخی از مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro منتشر شده بود. این گوشی از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ به همراه نمایشگر ۶.۹۲ اینچی و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می برد. در مقایسه، Legion Pro سال گذشته از نمایشگر کوچکتر 6.55 اینچی اولد استفاده می کرد. در حالی که این شرکت اندازه صفحه نمایش را افزایش داده است، اما رفرش ریت صفحه نمایش به مانند مدل قبلی همان 144 هرتز باقی مانده است. این دستگاه به نمایشگر AMOLED E4 سامسونگ مجهز است و طراحی بدون بریدگی را ارائه می دهد.

لنوو Legion 2 Pro

به نقل از gizmochina، این دستگاه در سه کانفیگ مختلف از جمله 12 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای سیستم عامل Android 11 خواهد بود. انتظار می رود این گوشی از پورت های USB-C دوتایی برخوردار باشد و پشتیبانی از شارژ سریع تا 120 وات را ارائه دهد. سرانجام، این محصول با یک فن خنک کننده دوگانه ارائه خواهد شد.

 

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید لنوو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

تازه وارد ولی گوشی خیلی قدرتمندی میشه

طراحی نچسب نسبت به بلک شارک و راگ از نظر من.

Milad7

ایول منتظریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی