حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی ۵G بلک بری با یک دوربین قدرتمند عرضه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

حدود یک ماه پیش بود که از عرضه اولین گوشی ۵G بلک بری با کیبرد فیزیکی گفتیم. حال گزارشات جدید نشان می دهد که این گوشی هوشمند از دوربین های اصلی قدرتمند در حد پرچمداران مطرح استفاده خواهد کرد.

اولین گوشی ۵G بلک بری

در مرداد سال گذشته بود که به شما گفتیم OnwardMobility امتیاز گوشی های بلک بری را از آن خود کرده و قصد دارد امسال اولین گوشی ۵G بلک بری را تولید کند. این خبر مربوط به هشت ماه پیش بود و تنها اطلاعاتی که در مورد آن می دانیم این است که این گوشی از صفحه کلید نمادین QWERTY بهره می برد، یک دوربین به سبک پرچمدار دارد و از اتصال ۵G نیز پشتیبانی می کند. همچنین گفته شده بود که قرار است این گوشی در نیمه اول امسال معرفی شود، اما طبق گفته TechRadar، ممکن است عرضه این گوشی تا تاریخ نامعلومی به تأخیر بیفتد.

گوشی ۵G بلک بری

گوشی ۵G بلک بری

از زمانی که BlackBerry Priv در تاریخ 6 نوامبر 2015 معرفی شد، تمام مدل های این کمپانی با سیستم عامل اندروید عرضه می شوند و ما انتظار داریم همین مورد برای گوشی هوشمند آینده این شرکت نیز رقم بخورد. بلک بری هنوز هیچ یک از شرایط توافق نامه خود با OnwardMobility را فاش نکرده است، اما اطلاعات فاش شده به یک گوشی هوشمند با پسوند “s” اشاره می کند که به این معنی است که یک سری جدید از گوشی های بلک بری در حال آماده سازی هستند.

بر اساس اطلاعاتی که بدست وب سایت TechRadar رسیده، گوشی ۵G بلک بری ممکن است به دوربین های قدرتمند به سبک پرچمداران حال حاضر مجهز شود، در نتیجه انتظار می رود قیمت تمام شده این گوشی نسبت به مدل های قبلی بلک بری افزایش قابل توجهی پیدا کند. OnwardMobility می گوید این دستگاه هم برای مشتریان عادی و هم مشتریان تجاری قابل استفاده خواهد بود.

مدیر عامل OnwardMobility، پیتر فرانکلین، می گوید:

“امروز بیش از نیمی از جمعیت جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، بنابراین بازار آن بسیار غنی است. اما خلل آن چه احساس می شود، یک گوشی هوشمند فوق العاده ایمن و با محوریت تجاری است که می تواند نیازهای کاربران سازمانی را برطرف کند. کاربران و مصرف کنندگانی که نگران امنیت گوشی های خود هستند و این شکافی است که انتظار داریم پر کنیم.”

گوشی 5G بلک بری با کیبرد کامل فیزیکی در راه است: اعطای امتیاز بلک بری به OnwardMobility

در نهایت نظر شما راجع به اولین گوشی ۵G بلک بری چیست؟ فکر می کنید این کمپانی بتواند در بحث دوربین رقیب قدری را برای تولیدکنندگان اصلی گوشی های هوشمند تولید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

یادش بخیر یه مدت priv خریدم پشیمونم کرد نافرم 😐 باتریش سرطان خالص بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی