حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند بلک‌بری Motion به طور رسمی معرفی شد؛ باتری 4000 میلی‌آمپری و گواهینامه‌ی IP67

امروز بالاخره گوشی هوشمند بلک‌بری Motion در دبی به طور رسمی معرفی شد. این گوشی تحت نظارت کمپانی بلک‌بری توسط شرکت چینی TCL ساخته شده است که یک گوشی با صفحه نمایش تمام لمسی همراه با یک باتری فوق العاده قدرتمند 4000 میلی‌آمپری می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بلک‌بری Motion اولین گوشی کمپانی بلک‌بری می‌باشد که دارای گواهینامه‌ی IP است. گواهینامه‌ی IP67، این گوشی را به یک گوشی ضد آب، تا عمق 3.3 فوت، تبدیل کرده است که می‌توانید به مدت 30 دقیقه این گوشی را در این عمق نگه دارید، بدون اینکه به گوشی شما آسیبی وارد شود. توجه داشته باشید، در صورتی که این گوشی را در آب شور قرار دهید، به دلیل خاصیت‌ نمک‌، گوشی شما آسیب خواهد دید.

این گوشی جدید بلک‌بری دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی (ضد خش) با رزولوشن 1920 * 1080 می‌باشد. در حالی که هیچ اطلاعاتی در مورد چیپ‌ست این گوشی ارائه نشده است، براساس شایعات احتمالا دارای یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 625 به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی می‌باشد، به این معنا که بلک‌بری Motion دارای یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای به همراه یک پردازشگر گرافیکی Adreno 506 خواهد بود. یک رم چهار گیگابایتی نیز به روی این گوشی قرار داده شده است.

باتری این گوشی به لطف قابلیت Quick Charge 3.0 ظرف مدت 40 دقیقه به 50 درصد می‌رسد و همچنین یک اسکنر اثر انگشت در پنل جلوی آن تعبیه شده است. بلک‌بری Motion دارای یک قاب آلومینیومی با روکش بسیار نرم در قسمت پشتی می‌باشد که حس خوبی را در زمان دست گرفتن این گوشی به کاربر می‌دهد. سیستم عامل این گوشی به طور پیش فرض اندروید 7.1 نوقا در نظر گرفته شده است که احتمالا در سال 2018 به اندروید اوریو بروزرسانی شود.

گوشی هوشمند بلک‌بری Motion به طور رسمی معرفی شد

گوشی‌های جدید کمپانی بلک‌بری دارای یک قابلیت قفل امنیتی به روی دستگاه می‌باشند که کاربران می‌توانند فایل‌ها و تصاویر خود را در یک پوشه‌ی مخصوص ذخیره‌سازی کرده و برای دسترسی به آن‌ها از پین کد و یا اسکنر اثر انگشت استفاده کنند. این بخش امنیتی از گوشی‌های بلک‌بری بجای ذخیره‌سازی تصاویر و فایل‌ها در یک فضای ابری، آن‌ها را در حافظه‌ی داخلی خود گوشی ذخیره می‌کند. کلید دسترسی امنیتی (Convenience Key) این گوشی‌را می‌توانید به روی چهار پروفایل مختلف خانه، خودرو، دفترکار و یا برای یک شخص دیگر تنظیم نمایید. برنامه‌هایی که نیاز به دسترسی امنیتی به این بخش‌ها دارند، بتوانند بدون نیاز به کد امنیتی در مکان‌های مشخص نظیر خانه و محل کار از آن استفاده نمایند.

آلن لیجوینه، مدیر کل کمپانی بلک‌بری طی این مراسم گفت:

معرفی بلک‌بری Motion به ما این اجازه را می‌دهد که محصولات جدیدتری را در آینده‌ای نزدیک با امکان حفظ حریم خصوصی کاربران که در طول سالیان دراز این کمپانی به این نام معروف می‌باشد، معرفی کنیم. درحالی که معرفی اولین گوشی هوشمند بلک‌بری با سیستم عامل اندروید ممکن است محدود باشد ولی سعی داریم که در آینده‌ای نزدیک، گوشی‌های متفاوتی را روانه‌ی بازار نماییم.

این گوشی هوشمند کمپانی بلک‌بری در همین ماه، در امارات متحده‌ی عربی عربستان صعودی عرضه خواهد شد و در ماه‌های آینده در اختیار بازارهای جهانی انتخاب شده قرار خواهد گرفت. قیمت آن در امارات متحده‌ی عربی 1699 درهم (معادل 463 دلار) و در عربستان سعودی با قیمت 1699 ریال عرضه خواهد شد.

 

نظر شما در مورد این گوشی جدید کمپانی بلک‌بری چه می‌باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BENI.chalton

بلک‌بری برندی قابل احترام.

Mortazavi

ای کاش تو ایران هم مثل عربستان 1699 ریال بود?
این چه معرفی ایه که نه عکسی ازش هست نه در مورد دوربین و اسپیکر و ویژگی هاش حرفی نگفتن

REZA

اصلا اصالت از این برند مباره

Peiman

اصلأ جالب نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
بهنام خدابخشی
Telegram: Bhnam_khb Instagram: bhnm.k.h