حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید بلک بری با کیبرد فیزیکی و پشتیبانی از 5G در راه است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | بلک‌بری

اگر به یاد داشته باشید، همکاری BlackBerry و TCL سال گذشته پایان یافت اما تنها چند ماه طول کشید تا شرکت جدیدی وارد همکاری با بلک بری شود. ۵ ماه پیش بود که OnwardMobility اعلام کرد موبایل های برند BlackBerry را در سال ۲۰۲۱ طراحی و عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد که این شرکت دوباره می خواهد یادآوری کند گوشی جدید بلک بری با کیبرد فیزیکی و پشتیبانی از 5G در راه است.

گوشی جدید بلک بری

به گزارش Gsmarena امروز مدیر عامل شرکت OnwardMobility یعنی پیتر فرانکلین تایید کرد که شرکت او در مسیر درست انجام این کار است.

تشخیص این گوشی ها آسان خواهد بود، آنها از صفحه کلید فیزیکی BlackBerry کلاسیک برخوردار خواهند بود. با این وجود همه آنها در داخل مدرن خواهند بود و از شبکه های 5G پشتیبانی می کنند.

OnwardMobility

در حال حاضر، OnwardMobility در حال همکاری با فاکسکان برای ساخت اولین مدل ها است. این دستگاه ها در آمریکای شمالی و اروپا عرضه می شوند و در آسیا نیز در دسترس خواهند بود. به جز بازه زمانی گسترده سال “۲۰۲۱” هنوز محدوده زمانی دقیق وجود ندارد.

تمرکز اصلی گوشی های جدید بلک بری، مانند گذشته “امنیت” خواهد بود. به بعد از تجربه چندین دهه BlackBerry در ایجاد خدمات ارتباطی ایمن برای شرکت ها استفاده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که کیبرد QWERTY سخت افزاری همچنان روی موبایل ها جذاب هستند؟ آیا بلک بری برای بازگشت به بازار شانسی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

یه زمان چه موبایلی هایی داشت ولی دیگه خبری ازش نیست😑😑

Milad7

کم کم در حال محو شدنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)