حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محبوبیت دو برابری سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ نسبت به اس ۲۰ در بازار آمریکا

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

بر هیچ کس پوشیده نیست که جدیدترین سری گوشی های هوشمند سامسونگ در طول هفته های ابتدایی عرضه، آمار فروش کاملاً موفقی را به ثبت رسانده اند، اما در حالی که بعید به نظر می رسد که این شرکت هر گونه اظهار نظر رسمی از تعداد واحد های فروخته شده ارائه دهد، گزارشات مختلف نشان می دهد که سری گلکسی اس ۲۱،‌ حدود دو برابر محبوب تر از نسل قبل خود ظاهر شده اند.

محبوبیت سری گلکسی اس 21 سامسونگ

به نظر می رسد که محبوبیت سری گلکسی اس 21 سامسونگ پس از یک سال سخت که کل صنعت موبایل را به چالش کشیده بود، یک موفقیت کاملاً خوب برای این شرکت است. طبق گزارش Counterpoint Research، فروش سه مدل از گوشی های سری اس ۲۱ یعنی گلکسی اس ۲۱،‌ اس ۲۱ پلاس و اس ۲۱ اولترا که از اواخر ماه ژانویه ۲۰۲۱ عرضه شدند، در مجموع و پس از گذشت حدود ۶ هفته، با نسبت حدود ۲ به ۱ از سری اس ۲۰ که سال گذشته میلادی معرفی شد،‌ پیشی گرفته است.

محبوبیت دو برابری سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

محبوبیت دو برابری سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

دلایل محبوبیت این سری نسبت به گلکسی اس ۲۰

در این گزارش ذکر شده است که قیمت اولیه ۷۹۹ دلاری برای مدل پایه گلکسی اس ۲۱، یکی از عوامل اصلی موفقیت سه گانه پرچمدار جدید بود. علاوه بر این، معاملات پر سود، عرضه این مدل ها در اکثر شرکت های مخابراتی مطرح و عرضه کمتر گلکسی اس ۲۰ با توجه به متقارن بودن آن با شروع همه گیری ویروس کرونا، به افزایش فروش سری گلکسی اس ۲۱ کمک شایانی کرده است.

چرا باید گلکسی اس ۲۱ سامسونگ را دوست داشت؟

Counterpoint همچنین ذکر می کند که پیشنهاد های وسوسه برانگیز سامسونگ و تغییراتی در مشخصات و ظاهر خود گوشی نیز از دلایل فروش عمده سری اس ۲۱ می باشند. در واقع تعداد زیادی از خریداران از طراحی جدید استقبال کرده اند، به خصوص طراحی ماژول دوربین عقب که به طور یکپارچه با کناره گوشی ادغام شده است و برجستگی دوربین آن را خصوصا نسبت به مدل گلکسی اس ۲۰ اولترا،‌ کمتر نشان می دهد.

محبوبیت دو برابری سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

محبوبیت دو برابری سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

علت دیگر محبوبیت نسخه پایه گلکسی اس ۲۱، علاوه بر قیمت پایه ۷۹۹ دلاری که نسبت به سال گذشته کاهش ۲۰۰ دلاری را تجربه می کند، اینست که دوربین های آن نسبت به نسخه پلاس این سری، هیچ تفاوتی نداشته و در واقع همان دوربین های اس ۲۱ پلاس در این گوشی نیز استفاده شده است. با کمال تعجب، روند بازار نشان می دهد که جنس بدنه پلاستیکی این مدل،‌ تأثیری در فروش آن نگذاشته و خریداران اهمیت چندانی به آن نمی دهند.

فروش گلکسی اس ۲۱ در کره بهترین رکورد در ۴ سال گذشته را رقم زد

نظر شما راجع به این حجم از استقبال عمومی از سری جدید پرچمداران سامسونگ چیست؟ با توجه به دلایل ذکر شده،‌ به نظر می رسد این افزایش فروش کاملاً طبیعی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

طبیعی و منطقیه

Milad7

انصافا از سری اس ۲۱ استقبال خوبی شد و فروش سامسونگ را بهبود بخشیدن 👍🏻

مهره قدرتمند سامسونگ تو سال ۲۰۲۱:
۱.سری Galaxy S21.
۲. Galaxy A52

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی