حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش سری گلکسی اس ۲۱ از یک میلیون دستگاه در کره جنوبی عبور کرد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

پس از عملکرد نسبتا ضعیف و قیمت های بالای سری گلکسی S20 در سال گذشته، شرکت کره ای سامسونگ امسال به مانند یک قهرمان برگشت. این شرکت در پرچمداران جدیدش پردازنده اگزینوس خود را بهبود بخشید، طراحی بهتری را به ارمغان آورد و قیمت گوشی های هوشمند پرچمدار خود را در مقایسه با گلکسی اس 20 کاهش داد. در نتیجه، این شرکت فروش بسیار بهتری از گوشی های گران قیمت جدید خود را شاهد است. این شرکت امروز اعلام کرد فروش سری گلکسی اس ۲۱ در بازار داخلی مرز یک میلیون دستگاه را رد کرده است.

فروش سری گلکسی اس ۲۱ از یک میلیون دستگاه در کره جنوبی عبور کرد

در جدیدترین گزارش منتشر شده از شرکت کره ای سامسونگ ذکر کرده است که فروش سری گلکسی اس ۲۱ هفته گذشته در کره جنوبی از 1 میلیون دستگاه عبور کرده است. این رکورد فروش فقط در مدت 57 روز از زمان عرضه این سری از گوشی های هوشمند به دست آمده است.

در مقایسه با نسل قبلی، سری گلکسی S20 تقریبا یک ماه بیشتر زمان برده بود تا به همین میزان از فروش در سال گذشته برسد. با این حال، فروش سری Galaxy S21 هنوز کمتر از سری گلکسی S10 است که طی 47 روز پس از رونمایی، به رکورد فروش یک میلیونی در بازار داخلی رسیده بود. گلکسی اس ۱۰ هنوز هم یکی از محبوب ترین پرچمداران شرکت سامسونگ محسوب می شود.

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

گلکسی اس ۲۱ اولترا

به نقل از sammobile، غول تلفن های هوشمند کره ای معمولاً گوشی های پرچمدار سری Galaxy S خود را در ماه فوریه روانه بازار می کند، اما این شرکت امسال با تغییر سیاست این گوشی ها را در ژانویه عرضه کرد. نسخه اصلی Galaxy S21 در کره جنوبی فقط 999 دلار قیمت دارد. در مقایسه، گلکسی S20 با قیمت اولیه100 دلار بیشتر یعنی 1099 دلار در سال گذشته عرضه شده بود.

 

سامسونگ می گوید که فروش نسخه پایه گلکسی اس 21 حدود 52 درصد از کل فروش این سری را در کشور کره تشکیل داده است. در رتبه های بعدی Galaxy S21 Ultra با 27 درصد و گلکسی اس ۲۱ پلاس با 21 درصد از کل فروش سری Galaxy S21 در کره جنوبی را تشکیل می دهند. این گزارش اضافه می کند که حدود 60 درصد از خریدهای سری گلکسی اس 21 به صورت آنلاین انجام شده است و این سری 20 درصد از فروش کل گوشی های سامسونگ را از آن خود کرده اند.

 

نظر شما درباره جدیدترین سری پرچمداران سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

با معرفی شیائومیهای جدید یواش یواش جولانگاه سامسونگ دیگه تمومه آماده فروش و رتبه اولی شیائومی در جهان باشید .

amir_galaxy

امروزم یه اپدیت ۱۱۴۰ مگابایتی برای بهبود دوربین اومد و من نصب کردم.اپشن پرتره با دوربین تله فوتو اضافه شد به دستگاه

Milad7

مبارکت باشه امیر
شب عید قیمت اس ۲۱ اولترا عالی شده بود ۲۸ بود طمع کردم نخریدم الان ۳۰ تومن شده😬😬😬

amir_galaxy

فدات شم داداش قابل شمارو نداره.من خودم ۳۳.۵۰۰ خریدم.ولی اره قیمت خوب شده بود خیلی ک دوباره رفت بالا.ولی فک کنم باز بیاد پایین

Auroro

چقدر منتظر اس22 ام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی