حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE پلاس با تغییرات ظاهری قابل توجه معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

از زمانی که آیفون X برای اولین بار با یک بریدگی نمایشگر، سخت افزار Face ID را جاسازی کرد، زبان طراحی گوشی های اپل تغییر نکرده است. تنها استثناء در این روند خط تولید آیفون SE بوده که به طراحی گوشی های قدیمی تر آیفون با حاشیه های ضخیم وفادار مانده است. اما اوایل این ماه، شایعاتی را شنیدیم که اپل در حال آزمایش طراحی سوراخ نمایشگر برای برخی از آیفون های ۲۰۲۳ به ویژه آیفون SE پلاس می باشد.

تغییرات ظاهری آیفون SE پلاس

طبق جدیدترین اطلاعات تحلیلگر DisplaySearch و DSCC، راس یانگ، پیش بینی می کند که آیفون SE پلاس با یک صفحه نمایش بزرگ به همراه سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی معرفی خواهد شد. وی اشاره می کند:

طبق شایعات حول پنل LCD اپل، اکنون می شنویم که سری جدید آیفون SE با صفحه نمایش قدیمی ۴.۷ اینچی در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. برخی شایعات نیز حاکی از آن است که این مدل ممکن است اتصالات 5G Sub-6 GHz داشته باشد. همچنین نسخه 6.1 اینچی در سال 2023 نیز با سوراخ نمایشگر به جای بریدگی معرفی می شود.

آیفون SE پلاس

آیفون SE پلاس

راس در توئیت خود اعلام کرد که آیفون SE پلاس برای سال 2023 مجهز به یک نمایشگر بزرگتر 6.1 اینچی است که دارای سوراخ نمایشگر در قسمت بالای آن می باشد. برای مقایسه، آیفون SE 2020 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی بود که حاشیه های ناخوشایند با همان زبان طراحی آیفون 6 را دارد. در مورد مدل iPhone SE که قرار است در سال 2022 برای اولین بار عرضه شود، راس نمایشگر 4.7 اینچی را باز هم با همان زبان طراحی آیفون های قدیمی محتمل می داند.

علت استفاده از سوراخ نمایشگر برای آیفون SE چیست؟

اکنون با فرض اینکه پیش بینی راس درست باشد، حرکت به سمت یک زبان طراحی جدید با سوراخ نمایشگر منطقی است. این طراحی به معنای آن است که برای آیفون SE پلاس که سال ۲۰۲۳ معرفی می شود، ویژگی Face ID را نخواهیم دید. این بدان معنی است که اپل در سیستم Face ID مقداری صرفه جویی کرده و ممکن است این دستگاه را به یک Touch ID در زیر صفحه نمایش مجهز کند، چیزی که شایعات آن را نیز پیش تر شنیده بودیم.

آیفون SE پلاس سال آینده ارایه می شود؟

حذف سخت افزار گران قیمت Face ID با توجه به “مقرون به صرفه” بودن آیفون SE جدید، به اپل کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهد. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، اخیراً در یادداشت های یکی از سرمایه گذاران خود ذکر می کند که برخی از آیفون های سال آینده ممکن است با یک زبان طراحی جدید مخصوصا با سوراخ نمایشگر عرضه شوند، اما هیچ صحبتی از اینکه این مدل زیر مجموعه خانواده SE خواهد بود یا نه به میان نیامده است.

در نهایت نظر شما راجع به مشخصات و طراحی احتمالی آیفون SE پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چرت ترین و مزخرف ترین گوشی جهان
سری se اپل
فقط پولش زیاده
ن سرعت شارژ درست حسابی ای داره
ن دوربین درست حسابی
ن باطری درست حسابی
و خیلی چیزای دیگه.
پولتو دادی سر ی تیکه اشغال ک فقط سر برند پولت میره

Amir7090

سامپل اس ای

بابا ضایعس خیلی

همون ناچ شرافتمندانه تره برا اپل

Auroro

البته اپل فن زیاد داره

AŁɪ

انویدیا داره روی یک چی پی یو جدید کار می‌کنه با ۴۸ گیگ حافظه و ۱۰۰ میلیارد ترانزیستور .

سری آیفون SE فقط دوچیز خوب داره.
۱. دوربین
۲. سخت افزار
بقیه چیزاش آشغال اندر آشغال.
حالا این نظر من بود نظر بقیه رو نمیدونم.

Milad7

ول بده باو همون ۱۲ مینی کافیه دیگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی