حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم های Knives Out 2 و Knives Out 3 به قیمت ۴۵۰ میلیون دلار به Netflix فروخته شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | فیلم

نمی دانم فیلم Knives Out یا چاقوکشی را دیده اید یا نه اما اگر فیلم معمایی و کاراگاهی دوست دارید، قطعا از دیدنش پشیبمان نخواهید شد. خبر جالب درباره این فیلم این است که حداقل ۲ دنباله دیگر درباره آن ساخته خواهد شد. همچنین فیلم های Knives Out 2 و Knives Out 3 به قیمت ۴۵۰ میلیون دلار به Netflix فروخته شد.

فیلم های Knives Out 2 و Knives Out 3

گفته می شود نت فلیکس بیش از 450 میلیون دلار برای دستیابی به حق پخش Knives Out 2 و Knives Out 3 پرداخت خواهد کرد.

این امر باعث می شود تا این معامله نه تنها برای Netflix بلکه هر سرویس استریم آنلاین، یکی از بزرگترین معاملات خرید حق امتیاز فیلم باشد. دنیل کریگ نقش اصلی خود را به عنوان کارآگاه خصوصی بنو بلانک تکرار خواهد کرد. همچنین بقیه بازیگران اصلی هم در این فیلم، مطابق با الهامات موردی آگاتا کریستی در Knives Out خواهند بود. انتظار می رود که انتخاب بازیگران برای فیلم Knives Out 2 که فیلمبرداری آن از ۷ تیر ۱۴۰۰ در یونان آغاز می شود به زودی انجام شود.

وب سایت Deadline برای اولین بار خبر معامله نت فلیکس برای Knives Out را مطرح کرد و خاطرنشان کرد که ارزش آن بیش از 400 میلیون دلار بود. دقایقی بعد Variety با رقم 450 میلیون دلار این معامله را اعلام کرد.

Knives Out

Knives Out

این گزارش ها همچنین تأیید می کنند که Knives Out 3 هم وجود خواهد داشت. گرچه Netflix مبلغ 450 میلیون دلار پرداخت می کند، اما این حق امتیاز کامل عنوان Knives Out را به آن نمی دهد. جانسون و شریک تهیه کننده او یعنی رام برگمن، تصمیم گرفته اند مجوز Knives Out را پله به پله صادر کنند.

فیلم Knives Out اصلی در نوامبر 2019 منتشر شد و بازیگرانی چون کریس ایوانز، آنا د آرماس ، جیمی لی کرتیس ، مایکل شانون ، دون جانسون ، تونی کولت ، لیکیت استنفیلد ، کاترین لنگفورد و کریستوفر پلامر در آن بودند. این فیلم توسط Media Rights Capital تولید و توسط Lionsgate توزیع شده است.

فیلم اول فقط ۴۰ میلیون دلار هزیه برداشت اما ۳۱۱.۴ میلیون دلار در باکس آفیس جهان فروش داشت. در حالی که معامله Netflix ممکن است بسیار پراهمیت به نظر برسد، فردی به Variety گفت که این مبلغ احتمالاً شامل بودجه های بازاریابی (که در بودجه های فیلم وجود ندارد) است.

و همچنین موضوع هزینه کریگ نیز وجود دارد. ستاره جیمز باند قصد دارد برنامه 007 خود را در سال 2021 با فیلم “No Time to Die” به پایان برساند. البته فیلم جدید چاقوکشی به او یک دنباله جدید برای دنبال کردن می دهد.

دنباله ها به بازیگران فرصت می دهند تا برای حضورهای آینده در مورد حقوق بالاتر مذاکره کنند. کریگ احتمالاً همین کار را با بازی Knives Out 2 و Knives Out 3 انجام خواهد داد. از این گذشته، کریگ 3 میلیون دلار برای اولین فیلم جیمز باند (کازینو رویال) درآمد داشت اما بیش از 20 میلیون دلار برای Spectre و No Time to Die دریافت کرده است.

جانسون، که نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اصلی در فیلم Knives Out شد، بیشتر به خاطر نوشتن و کارگردانی Star Wars: The Last Jedi شهرت دارد.

در حالی که Knives Out مختص Lionsgate Play است، Knives Out 2 و Knives Out 3 به طور طبیعی در انحصار Netflix خواهند بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرمایه گذاری عظیم نت فلیکس روی این ۲ فیلم به نتیجه خواهد رسید؟ فیلم اول چاقو کشی را دیدید؟ نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

یکش که ارزش دیدن داشت ببینیم نتفیلیکس چه میکنه.

Milad7

والا کلا ندیدمش 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)