حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتفلیکس اولین سری از بازی های خود را برای آیفون و آیپد در اپ استور منتشر کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی

پس از انتشار بازی های مخصوص نتفلیکس برای سیستم‌عامل اندروید در هفته گذشته، این شرکت اکنون بازی‌های جدید خود را برای iOS نیز منتشر کرده است. مشترکین نتفلیکس اکنون می‌توانند از بازی‌های زیر در آیفون و آیپد لذت ببرند: Stranger Things 1984 ،Stranger Things 3 ،Shooting Hoops Card Blast و Teeter (Up!).

انتشار بازی های نتفلیکس برای سیستم‌عامل iOS

با رشد بازار پخش ویدیو، نتفلیکس به‌دنبال راه‌های سرگرمی جدیدی برای کاربران خود است. بازی‌های اختصاصی، یکی از اولین سرمایه‌گذاری‌های این شرکت در این زمینه می‌باشد. در مجموعه اولیه عناوین ارائه‌شده، هیچ‌چیز خارق‌العاده یا پیشگامانه‌ای مشاهده نمی‌شود، اما این اولین قدم بوده و تحلیلگران انتظار دارند نتفلیکس درطول زمان به‌شدت در این صنعت نیز مانند حوزه فیلم و سریال، گسترش یابد.

بازی های نتفلیکس، از مالکیت معنوی و امتیازات محبوب نتفلیکس (مانند Stranger Things) و همچنین سایر بازی‌های مستقل استفاده می‌کنند.

درست مانند اندروید، بازی‌های اولیه نتفلیکس، موارد محلی هستند که به‌صورت جداگانه از App Store دانلود می‌شوند. هنگامی‌که این برنامه‌ها را اجرا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود با حساب Netflix خود وارد شوید. بازی‌ها بدون هیچ هزینه اضافی نسبت به اشتراک طرح استاندارد موجود Netflix، در اپ استور گنجانده شده‌اند.

انتشار بازی های نتفلیکس برای سیستم‌عامل iOS

انتشار بازی های نتفلیکس برای سیستم‌عامل iOS

جالب اینجاست که این شرکت همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد برای اولین بار با استفاده از سیستم خرید درون‌برنامه‌ای اپل، در نتفلیکس اشتراک تهیه کنند. نتفلیکس در سال 2018 پیشنهاد خرید درون‌برنامه‌ای را در برنامه اصلی نتفلیکس متوقف کرد تا از دادن کمیسیون 15 تا 30 درصدی به اپل جلوگیری کند.

قوانین اپ استور درحال‌حاضر مانع از ارائه یک سرویس پخش بازی به‌عنوان یک برنامه منحصربه‌فرد می‌شود (چیزی که مایکروسافت آن را شدیدا به باد انتقاد گرفته است). با این حال، این قوانین درحال‌حاضر اهمیتی ندارند زیرا نتفلیکس هنوز پخش بازی را ارائه نمی‌دهد و هر بازی، به‌صورت یک بارگیری مستقل است که به‌صورت محلی اجرا می‌شود. تحلیلگران انتظار دارند که نتفلیکس به سمت انتشار بازی‌های سرور محور گسترش یابد و در آن زمان نیز، احتمالاً با همان مشکلات تأیید اپ استور مواجه خواهد شد.

در زمان کنونی، این مورد اساساً نسخه نتفلیکس از Apple Arcade محسوب می‌شود: یک اشتراک ماهانه که دسترسی به کتابخانه‌ای از بازی‌های انحصاری را برای بازی در آیفون و آیپد مهیا می‌کند.

نتفلیکس با تمرکز بر روی بازی موبایل، گسترش حوزه گیمینگ خود را تایید کرد

نظر شما راجع‌به انتشار بازی‌های مستقل نتفلیکس برای سیستم‌عامل iOS اپل چیست؟ آیا درصورت اختیار اشتراک نتفلیکس، آیا مایل به پرداختن به بازی‌های آنها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی