حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo با دایمنسیتی ۱۲۰۰ و ۱۲ گیگابایت رم در گیک بنچ دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | ریلمی

ریلمی قرار است فردا در مراسمی دو گوشی ریلمی GT Neo و ریلمی V13 را به صورت رسمی رونمایی کند. اما پیش از مراسم فردا گوشی ریلمی در بنچمارک گیک بنچ دیده شده است. این لیست نشان می دهد این مدل به پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

ریلمی GT Neo

گوشی که با کد Realme RMX3031 امروز در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شده است، تلفن هوشمند Realme GT Neo است. قبلا اطلاعاتی منتشر شده بود که خبر از نسخه های ۶ و ۸ گیگابایت رم این دستگاه داشتند و حالا مشخص شده است که این مدل با رم ۱۲ گیگابایت نیز ارایه می شود.

Realme GT Neo از چیپست Dimensity 1200 استفاده می کند و با سیستم عامل Android 11 کار می کند. همین چیپست همچنین اولین گوشی گیمینگ با مارک ردمی را تأمین خواهد کرد. نسخه با رم 12 گیگابایتی این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته ای امتیاز 975 و در آزمون چند هسته ای گیک بنچ به امتیاز 3320 رسیده است.

پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰

چیپست Dimensity 1200 در دی ماه ۹۹ رونمایی شد. این پردازنده با معماری ۶ نانومتری است و پیکربندی دایمنسیتی ۱۲۰۰ شامل هشت هسته (1 + 3 + 4) است، هسته اصلی Cortex-A78 است که با سرعت 3.0 گیگاهرتز کار می کند. علاوه بر این ، سه هسته دیگر Cortex-A78 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 کم مصرف که با فرکانس 2.0 گیگاهرتز کار می کنند، طراحی شده است. این پردازنده از فناوری MediaTek HyperEngine 3.0 پشتیبانی می کند که هدف آن بهبود عملکرد در بازی ها است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

به نقل از gizmochina، ریلمی همچنین تایید کرده است که گوشی GT Neo توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تأمین می شود و وزن آن تنها 179 گرم است. تصاویر رسمی این گوشی نشان می دهد که این گوشی مجهز به سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش و پورت USB-C است. همچنین این گوشی مجهز به بلندگوهای استریو دوتایی همراه با پشتیبانی Dolby Atmos است. سایر جزئیات این گوشی هوشمند هنوز تأیید نشده است.

 

Realme V13 5G

به غیر از Realme GT Neo ، این شرکت Realme V13 5G را نیز در مراسم فردا رونمایی خواهد کرد. البته سری V تلفن های هوشمند ریلمی فقط در بازار داخلی عرضه می شود و منحصر به کشور چین است. ریلمی V13 دو ماه پس از ریلمی V15 در حال آمدن است. این گوشی دارای طرحی ترکیبی است که می توان آن را ترکیب دو مدل Realme V15 و Realme V11 5G نامید. در قسمت جلوی آن، یک نمایشگر حفره دار در بالا سمت چپ مانند مدل V15 وجود دارد در حالی که قسمت عقب گوشی محفظه دوربینی شبیه V11 5G دارد.

این مدل به صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رفرش ریت 90 هرتز مجهز خواهد بود. اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه تعبیه شده است و ظرفیت باتری 5000mAh و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت است. همچنین دارای یک جک صوتی و یک درگاه USB-C در پایین است و به رنگ های آبی و مشکی در دسترس خواهد بود.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

این گوشی از سیستم دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی و  پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک بهره خواهد برد. این گوشی 8 گیگابایت رم و برچسب قیمتی 275 پوند خواهد داشت.

دایمنسیتی ۷۰۰ دارای هسته های قدرتمند Cortex-A76 است که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش واحد Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می کنند. دایمنسیتی ۷۰۰ قدرت این گوشی را با LPDDR4x RAM و حافظه UFS 2.1 تامین می کند.

 

نظر شما درباره Realme GT Neo و Realme V13 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

وووووووووعووووو

پردازنده امتیازش شده 711005هزار بالاتر از 870

AŁɪ

درسته اسنپ ۸۷۰ تو ورژن ۹ تا ۶۷۰٫۰۰۰ گرفت .

m.b

comment image

اوکی امر دیگه…
تازه تو mi 11i تو دمای پایین به 744 هم رسید…

AŁɪ

جان عجب رنگی داره لامصب 🤤😈

Tanha122

البته باید در نظر داشت ک چیپست های مدیا تک تغلب تو خونشونه و چندین بار هم خبر ها لو رفت ک تغلب میکنن و قدرت چیپ هاش ۲۵ درصد از بنچمارک ها ضعیف تره

AŁɪ

اسنپ هم کم تقلب نکرده . مهم اینه که دو نسل هست که با سرعت نور پیشرفت کرده و الان پرفروش ترین تو جهانه .

Tanha122

ولی در کل چیپ های خوبی میسازه . خوشم میاد ازش

Milad7

چه رنگی!!! چه بنچمارکی! خیلی لوکسه! منتظر معرفیش میمونیم😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی