حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro در ۲ مدل ۱۵ و ۱۴ اینچی با نمایشگرهای جذاب معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی، لپ‌تاپ

قطعا می توان گفت که از دیروز توجه اخبار روی شیائومی است، چرا؟ خوب چون کلی دستگاه معرفی می کند. امروز انتظار لپ تاپ های جدید شیائومی را نداشتیم، اما شیائومی کاملا آماده است بنابراین لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro در ۲ مدل ۱۵ و ۱۴ اینچی با نمایشگرهای جذاب معرفی شدند.

لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro

این ۲ لپتاپ ۲ اعتقاد مختلف را در دنیای نمایشگرها دنیال می کنتد. یکی پنل OLED را رفرش ریت ۶۰ هرتز دارد و دیگر IPS با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز. بیاید با مشخصات آن ها آشنا شویم.

شیائومی می لپتاپ پرو ۱۵ اینچی با نمایشگر OLED

به گزارش Gsmarena، مدل ۱۵ اینچی دارای نمایشگر OLED E4 است ، این همان نوع پنلی است که در گوشی های هوشمند پرچمدار شیائومی استفاده می شود. این پنل برای صفحه لپ تاپ با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت بسیار روشن است. همچنین ویژگی DC dimming دارد.

رزلوشن 3.5K نمایشگر باعث ایجاد تراکم پیکسلی با دقت 261ppi می شود و اینجا نسبت تصویر 16:10 است. این صفحه 10 بیتی دارای 100٪ پوشش رنگی DCI-P3 بوده و قبل از فروش کالیبره می شود (deltaE حدود 1 است).

علاوه بر پنل نمایشگر OLED یک ویژگی دیگر هم از موبایل ها به “می لپتاپ پرو ۱۵ اینچی” به ارث می رسد و آن پوشش محافظ گوریلا گلس است.

مدل ۱۵ اینچی شیائومی Mi Laptop Pro مجهز به پردازنده های نسل یازدهم Intel Core در مدل های i5 و i7 است. در هر دو مورد پردازنده گرافیکی GeForce MX450 (۲ گیگابایت حافظه گرافیکی) وجود دارد. خبر خوب این است که خنک سازی توسط دو فن انجام می شود. همچنین این لپ تاپ واجد شرایط دقیق گواهینامه Intel Evo Platform است.

این لپ تاپ دارای یک باتری ۶۶ وات ساعتی است که از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می کند. در قسمت اتصالات، یک درگاه Thunderbolt 4 به همراه دو درگاه USB-C وجود دارد. شیائومی یک بسته دانگل برای افزایش پورت ها و به صورت رایگان در جعبه قرار داده است که یک درگاه HDMI اندازه کامل و یک درگاه USB-A به آن اضافه می کند.

لپ تاپ ۱۵ اینچی با ضخامت ۱۵.۹ میلی متری واقعا باریک است. این لپتاپ از شاسی آلومینیومی سری ۶ (استفاده شده در صنعت هواپیماسازی) ساخته شده است.

قیمت لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro 15 

لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro مدل ۱۵ اینچی امروز قابل پیش سفارش است و فروش آن از جمعه آغاز می شود. قیمت از ۹۹۰ دلار برای مدل i5 مجهز به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD آغاز می شود. نسخه i7 با قیمت ۱۲۱۸ دلار و با همان مشخصات حافظه ای ارائه می شود.

شیائومی همچنین مدلی مجهز به تراشه AMD از لپ تاپ 15 اینچی با پردازنده Ryzen 5000H (45W) را تولید کرده که حوالی اردیبهشت ۱۴۰۰ ارایه می شود.

شیائومی می لپتاپ پرو ۱۴ اینچی با نمایشگر IPS و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز

اگر گزینه قابل حمل تری می خواهید، شیائومی می لپتاپ پرو ۱۴ اینچی وجود دارد. ضخامت و وزن آن به ترتیب ۱۵.۶ میلی متر و ۱.۵ کیلوگرم است. شاسی آن نیز مانند مدل ۱۵ اینچی از سری ۶ آلومینیوم ساخته شده است.

این صفحه نمایش به پنل LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با وضوح 2.5K و همچنین نسبت ابعاد 16:10 ارایه می شود. دقت رنگ با deltaE 1.5 همچنان خوب است اما اینجا گواهی HDR وجود ندارد.

این مدل همچنین دارای پردازنده Core i5 یا i7 نسل ۱۱ به همراه GPU GeForce MX450 است. باتری 56 WHr آن با شارژر 100 وات شارژ می شود. اینجا فقط یک پورت Thunderbolt 4 وجود دارد. بنابراین شما واقعاً به آن دانگل افزایش دهنده پورت نیاز خواهید داشت. هر دو لپ تاپ از اتصال Wi-Fi 6 برخوردار هستند.

قیمت لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro 14

لپتاپ شیائومی Mi Laptop Pro 14 با قیمت ۸۰۵ دلار آغاز می شود. این مربوط به مدل Core i5 با حافظه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل Core i7 با همان مشخصات حافظه ای به قیمت ۱۰۶۳ دلار ارایه می شود.

نظر شما درباره لپتاپ های جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تعداد پورت‌هاش خیلی کمه

ARMTIN

نسخه 15 عالیه ❤️

M.Y

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
می خوامت…

Milad7

مدل ۱۵ اینچی خیلی خوبه 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)