حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

می ۱۱ لایت شیائومی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷۸۰ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی امروز یک کنفرانس معرفی محصول آنلاین با نام “زندگی بی نهایت” برگزار می کند که قرار است محصولات متنوعی را در آن به نمایش درآورد. یکی از این محصولات گوشی می ۱۱ لایت است. شیائومی امروز رسما تایید کرد که مدل اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۸۰ خواهد بود.

می ۱۱ لایت شیائومی اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۷۸۰

شیائومی قبلاً رسماً تأیید کرده است که گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت mi 11 Ultra و mi 11 Pro ، تلفن هوشمند ارزان قیمت mi 11 Lite و نسل جدید مورد انتظار Xiaomi Mi Mix با صفحه نمایش تاشو و فناوری لنز مایع که نزدیک به چشم انسان هستند، در این روز معرفی و رونمایی می شوند. در کنار گوشی های هوشمند محصولات دیگری همچون تبلت Xiaomi Mi Pad 5، دستبند تناسب اندام Xiaomi Mi Band 6 در کنار لپ تاپ پرچمدار شیائومی Mi Notebook Pro و کولر گازی نسل جدید نیز ارایه می شوند.

 

به نقل از gizmochina، شیائومی در اکانت Weibo اعلام کرد که گوشی می ۱۱ لایت با پردازنده جدید اسنپدراگون ۷۸۰ که چند روز پیش معرفی شده است، ارائه خواهد شد. این بدان معناست که Mi 11 Lite اولین گوشی هوشمندی است که به چیپست جدید مجهز می شود.

می ۱۱ لایت

می ۱۱ لایت

پردازنده Snapdragon 780G 5G اولین چیپست 5 نانومتری سری Snapdragon 700 است. این پردازنده هشت هسته ای در یک آرایش هسته 1 + 3 + 4 قرار گرفته اند. هسته اصلی و سه هسته دیگر بر پایه Cortex-A78 ساخته شده اند در حالی که چهار هسته باقیمانده بر پایه Cortex-A55 ساخته شده اند. این چیپست همچنین با پردازنده گرافیکی جدیدAdreno 642 GPU ، Spectra 570 ISP همراه است که امکان گرفتن تصویر هم زمان از سه دوربین و مودم Snapdragon X53 را فراهم می کند که سرعت بارگیری تا 3.3 گیگابیت بر ثانیه را به همراه دارد.

 

اسنپدراگون ۷۸۰ | Snapdragon 780 کوالکام رسما معرفی شد

 

شیائومی همچنین فاش کرده است که Mi 11 Lite سبک ترین و باریک ترین گوشی شیائومی در تاریخ خواهد بود. پوستر تبلیغاتی دیگری که در اینترنت به اشتراک گذاشته شده است، اندازه حاشیه های این گوشی را نشان می دهد. Mi 11 Lite با یک صفحه نمایش مسطح با حفره در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین جلویی ارائه می شود. گفته می شود که حاشیه های کناری و بالایی آن 1.88 میلی متر ضخامت دارد در حالی که حاشیه پایین آن 75/2 میلی متر است.

mi 11 lite

mi 11 lite

طبق اخبار منتشر شده این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی FHD + AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز خواهد بود. این گوشی دارای دوربین پشتی سه گانه 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و ظرفیت باتری 4250 میلی آمپر ساعت به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات با سیم است.

 

نظر شما درباره می ۱۱ لایت شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی