حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ٢١ و برادران آن با وصله امنیتی نوامبر ٢٠٢١ منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ پس از ارائه رابط کاربری OneUI، روح جدیدی به بخش پشتیبانی نرم افزاری خود بخشید. به همین ترتیب، گوشی‌های سامسونگ در موعد زودتر به روزرسانی‌های مهم را دریافت کردند. آپدیت جدید سری گلکسی اس ٢١، به تازگی منتشر شده است. این به روزرسانی، وصله امنیتی نوامبر ٢٠٢١ را پیش از فرا رسیدن این ماه به ارمغان می‌آورد!

آپدیت جدید سری گوشی‌‌های گلکسی اس ٢١ ارائه شد

کم‌تر از یک ماه گذشته بود که در مورد ارائه به روزرسانی سری Galaxy S21 با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ صحبت کرده بودیم.

 

آپدیت سری Galaxy S21 سامسونگ با وصله امنیتی اکتبر ٢٠٢١ ارائه شد!

 

به گزارش Android Authority، گوشی‌های سری Galaxy S21 سامسونگ، به روزرسانی وصله امنیتی ماه نوامبر ٢٠٢١ را دریافت کرده‌اند. سامسونگ مدت نسبتاً زیادی است که به روزرسانی‌های وصله امنیتی را پیش از فرا رسیدن ماه جدید برای گوشی‌های پرچمدار و منتخب خود منتشر می‌کند. این به معنای اهمیت بالای این به روزرسانی‌ها برای کمپانی کره‌ای سامسونگ است. در نتیجه‌، چشم بادام‌ها ترجیح می‌دهند تا هرچه سریع‌تر به روزرسانی‌های امنیتی جدید را ارائه دهند تا علاوه بر ایجاد ذهنیت مثبت در مشتریان و همچنین به رخ کشیدن سرعت پشتیبانی نرم افزاری، از ایمن شدن گوشی‌های خود در برابر آسیب پذیری‌های مهم، اطمینان حاصل کند.

توجه داشته باشید که فعلاً مشخص نیست به روزرسانی وصله امنیتی ماه نوامبر ٢٠٢١، با چند آسیب پذیری مقابله می‌کند. اما مشخصاً مانند ماه‌های گذشته، سامسونگ این جزئیات را در سایت پشتیبانی خود قرار می‌دهد. در جزئیات این خبر، ذکر نشده است که کاربران سری Galaxy S21 در کدام منطقه می‌توانند این به روزرسانی وصله امنیتی نوامبر ٢٠٢١ را دریافت کنند. اما پیشنهاد می‌کنیم که اگر صاحب یکی از گوشی‌های سری Galaxy S21 هستید، وارد بخش به روزرسانی نرم افزاری در تنظیمات شوید. پس از آن، چک کنید که آپدیت جدیدی برای گوشی شما منتشر شده است. اما در هر صورت، انتظار می‌رود که تا هفته‌های آینده، تمام کاربران در بازار جهانی، این به روزرسانی را در گوشی‌های سری Galaxy S21 خود دریافت کنند. این به روزرسانی، بر پایه سیستم عامل اندروید ١١ و OneUI 3.1.1 ارائه شده است.

نظر شما در مورد ارائه این به روزرسانی جدید برای سری Galaxy S21 پیش از فرا رسیدن ماه میلادی جدید چیست؟ از ١٠، چه امتیازی به پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️