حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آثار هنری NFT در موزه آرمیتاژ روسیه به نمایش گذاشته می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

موزه آرمیتاژ دولتی روسیه، دومین موزه بزرگ هنری در جهان، در حال آماده شدن برای میزبانی از نمایشگاه هنری دیجیتال است که شامل آثار هنری توکن های غیرقابل تعویض یا همان NFT ها است.

آثار هنری NFT در موزه آرمیتاژ روسیه به نمایش گذاشته می شود

از زمانی که بنیان گذار و مدیر عامل شرکت توییتر، جک دورسی، اولین توئیت این پلتفرم را به قیمت بیش از 2.9 میلیارد دلار به عنوان NFT (توکن های غیرقابل تعویض) فروخت، به نظر می رسد NFT ها را باید در همه جا و هر مکانی دید.

در صورتی که با توکن های NFT آشنا نیستید، این فناوری با استفاده از بلاک چین اتریوم می تواند مالکیت هنر دیجیتال یا دارایی های دیجیتال دیگر را تأیید کند (مانند یک توییت). و به نظر می رسد که به اندازه کافی پول در این زمینه وجود دارد که Sotheby’s اولین قطعه هنر دیجیتال خود را که توسط هنرمند دیجیتال Mike Winkleman (یا همان Beeple) خلق شده است، به قیمت 69 میلیون دلار به حراج گذاشت. و در ابتدای این پاراگراف ، ما اشاره کردیم که آقای دورسی اولین توییت را با قیمت نزدیک به 3 میلیون دلار به حراج گذاشت.

برای آشنایی با توکن های NFT و کارایی آن ها می توانید مقاله توکن NFT چیست؟ هرآنچه باید درباره توکن های غیرقابل تعویض بدانید را مطالعه کنید.

 

توکن NFT چیست؟ هرآنچه باید درباره توکن های غیرقابل تعویض بدانید

 

به نقل از cointelegraph، طبق اعلام رسمی موزه‌ آرمیتاژ، نمایشگاه NFT آرمیتاژ اولین پروژه موزه های هنری در دنیا در زمینه هنر دیجیتال NFT خواهد بود که برای برگزاری در سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی شده است. در بخشی از اعلامیه منتشر شده این موزه آمده است:

توکن های غیرقابل تعویض به شکل جدیدی برای تأمین حقوق یک اثر هنری با استفاده از فناوری بلاکچین تبدیل شده اند که به شما امکان می دهد کنترل بدون ابهامی بر کپی رایت و حقوق مالکیت ایجاد کنید.

 

بنیاد خانواده‌ی آسنکوف که صندوقی محلی برای نوآوری های فرهنگی و اجتماعی هستند، شریک استراتژیک پروژه توکن های NFT آرمیتاژ خواهند بود و هدف آن ها مطالعه شکل های جدید ارتباط مخاطبان با فعالیت های هنری است.

توکن NFT چیست؟

توکن NFT چیست؟

موزه‌ی دولتی آرمیتاژ در شهر سن پترزبورگ واقع است و بیش از ۳ میلیون اثر هنری را نگهداری می کند. این موزه اعلام نکرده است که آیا مزایده ای نیز برای آثار هنری NFT ها خواهد کرد یا فقط قصد نمایش آن ها را دارد.

بخشی از هنرمندان که آثارشان در موزه آرمیتاژ به نمایش گذاشته شده (مانند هنرمند ایرلندی کوین آبوش)، به‌طور وسیعی در صنعت ارزهای دیجیتال فعالیت و از تکنولوژی NFT برای ایجاد اثرهای هنری دیجیتال استفاده می کنند.

 

نظر شما درباره توکن های غیرقابل تعویض و یا همان NFT ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خیلی هم خوب👍🏻👍🏻👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی