حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری وان پلاس ۹ در اولین روز پیش فروش فوق العاده ظاهر شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

همان طور که انتظار می رفت، به نظر می رسد کاربران استقبال فوق العاده گسترده ای از سری وان پلاس ۹ داشته اند، به طوری که پیش فروش این سری در روز اول ۳ برابر بیشتر از نسل قبلی یعنی سری ۸ بوده است و رکورد جدیدی برای وان پلاس به ثبت رسیده است.

سری وان پلاس 9

امروز پیت لاو، موسس و مدیرعامل وان پلاس، در توییتی اعلام کرد که تعداد گوشی های پیش خرید شده سری وان پلاس ۹ در اولین روز، ۳ برابر بیشتر از سری وان پلاس ۸ بوده است. وان پس از هفته ها هیاهوی تبلیغاتی و خبرهای بسیار زیادی که از سری جدید گوشی هایش منتشر شد، بالاخره ۳ روز پیش بود که سری وان پلاس 9 را که شامل گوشی های وان پلاس ۹ پرو و وان پلاس ۹ بود را رسما معرفی کرد.

وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱

به نقل از gsmarena، این کمپانی در روز معرفی و همچنین در تبلیغات گسترده بر روی بهبود کیفیت دوربین های گوشی هایش با توجه به همکاری با شرکت هاسلبلاد مانور ویژه ای داد و به نظر می رسد در این امر موفق نیز بوده است چرا که توانسته نگاه های بسیاری از کاربران را به خود جلب کند که در آمارهای فروش این سری کاملا تاثیرگذار بوده است.

 

گوشی های این سری به دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده اند که در محیط های کم نور می توانند عملکرد بسیار مناسبی داشته و اعواج در تصویر را تا حدود زیادی از بین برده اند. هرچند سنسور اصلی این دو گوشی متفاوت است اما هر دو با همکاری شرکت هاسلبلاد تولید شده اند.

قیمت وان پلاس ۹ پرو

البته این سری شامل گوشی وان پلاس 9R نیز هست که در توضیح آن خیلی ها آن را همان وان پلاس 8T با اسنپدراگون ۸۷۰ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز می دانند. این گوشی محدود به بازار هندوستان است و تابحال خبری مربوط به عرضه جهانی آن منتشر نشده است.

 

نظر شما درباره سری OnePlus 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

الآن دقیقا چرا تعداد اعلام نمیکنن ( مثل شیائومی)
الآن میگه ۳ برابر هم میتونه ۳ میلیون فروش داشته باشه و هم میتونه ۳ تا !

Milad7

عالیه سرعت بی نهایت🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی