حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتو G50 با اسنپدراگون ۴۸۰ و قیمت ۲۵۰ یورو رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | موتورولا

موتورولا امروز گوشی موتو G100 را با پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ رسما معرفی کرد. اما گوشی ارزان قیمتی با قابلیت 5G نیز در مراسم امروز رونمایی شده است. موتو G50 با اسنپدراگون ۴۸۰ و قیمت ۲۵۰ یورو تا سه هفته دیگر روانه بازار می شود.

موتو G50 موتورولا

موتو G50 از طرحی تا حدودی مشابه Moto G30 که اخیراً به بازار عرضه شده و صفحه پشتی پلی کربنات برخوردار است. این گوشی نمایشگر 6.5 اینچی Max Vision HD + با یک بریدگی قطره طور دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1600 × 720 پیکسل، رفرش ریت 90 هرتز ، تراکم پیکسل 269 PPI ، نسبت ابعاد 20:9 و 85 درصد نسبت صفحه نمایش به بدنه است.

 

به نقل از gsmarena، موتو G50 دارای یک چیپست اسنپدراگون 480 5G است. این گوشی با یک رم 4 گیگابایتی و در دو گزینه ذخیره سازی 64/128 گیگابایتی جفت می شود. جدا از این، می توانید فضای ذخیره سازی را از طریق شیار کارت microSD تا 1 ترابایت نیز افزایش دهید.

 

اسنپدراگون ۴۸۰ به عنوان ارزان ترین تراشه 5G کوالکام رسما معرفی شد

 

در قسمت دوربین، این گوشی دارای یک دوربین سه گانه در پشت با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی f/1.7 ، سنسورهای 5 مگاپیکسلی f/2.4 ماکرو و 2 مگاپیکسلی f/2.4 است. در جلو گوشی، شما یک دوربین سلفی 13مگاپیکسل f/2.2 دریافت می کنید. از ویژگی های دوربین می توان به HDR، تایمر، حالت پیشرفته در شب، حالت عمودی ، ویدئو Timelapse ، ویدئو Hyperlapse اشاره کرد.

 

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ 15 وات (شارژر 10 وات در جعبه)، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، باز کردن قفل تشخیص چهره، جک صوتی 3.5 میلی متری ، پورت Type-C، بلوتوث 5.0 ، NFC ، اشاره کرد.این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 11 است و موتورولا متعهد به “حداقل یک” بروزرسانی عمده سیستم عامل شده است.

موتو جی ۵۰

موتو جی ۵۰

موتو جی ۵۰ در دو رنگ سبز و خاکستری از سه هفته آینده با قیمت پایه ۲۵۰ یورو برای مدل ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازارهای اروپایی می شود.

 

نظر شما درباره موتو G50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

😬😬😬😐

S AH

نمی ارزه

Mahdi

پردازنده خوبیه از دایمنسیتی ۸۰۰ بهتره

afsoon

صد دلار کمتر بود خوب میشد

Auroro

موتو زیاد ب چشم نمیاد
تو لپتاپ چطوره

به پوکو اف ۳ درود میفرستم

TaHaSoLtAnI

خب من برم ردمی نوت ۱۰ ۵جی بخرم که بجز پردازنده مثل این گوشیه
ارزون تر برام در میاد !

Milad7

چه خبره باو قیمتش زیاده 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی