حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب دوربین هواوی P50 احتمالا به این صورت است

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | هواوی

دیروز و با انتشار رندرهای جدید دیدیم که طراحی دوربین هواوی پی ۵۰ پرو پلاس احتمالا به شکل خاصی است. امروز اما با انتشار رندر دیگری، قاب دوربین هواوی P50 (یعنی مدل پایه خانواده پرچمدار موبایل های هواوی برای نیمه اول سال ۲۰۲۱) مشخص شده است. البته هنوز قطعی نیست ولی جالب است که هواوی قاب دوربین یک شکل را برای هر ۳ عضو خانواده Huawei P50 ارایه می کند اما درون آن ها متفاوت است. بیاید درباره طراحی جدید هواوی پی ۵۰ صحبت کنیم.

قاب دوربین هواوی P50

طبق گزارش های قبلی می دانیم که هواوی قصد دارد سری پرچمداران آینده خود یعنی سری P50 را حوالی اردیبهشت ۱۴۰۰ به بازار عرضه کند. پیش از معرفی رسمی، تعدادی رندر جدید از P50 ، P50 Pro و P50 Pro Plus منتشر شده است.

قاب دوربین هواوی P50

قاب دوربین هواوی P50 (طرح مفهومی)

رندرهای مبتنی بر CAD همچنین اطلاعات جدیدی را درباره نمایشگر این دستگاه، سیستم دوربین جدید، طرح ها و موارد دیگر را به ما ارائه می دهند. به نظر می رسد که این طراحی قاب یکتا واقعا برای من که جذاب است، برای شما چطور؟

در حال حاضر، یک طرح مفهومی از هواوی پی ۵۰ در رنگ های سفید و مشکی وجود دارد. مشابه رندرهای اخیر، این رندرهای سه بعدی جدید از یک صفحه تخت با سوراخ نمایشگر مرکزی تشکیل شده اند.

نکته مهم درباره قاب دوربین این است که در این مجموعه برجستگی دوربین برای Huawei P50 حداکثر ۳ دوربین تصور شده است. اینجا دوربین پریسکوپی هم نداریم و همان انتظاری که از مدل پایه یک خانواده پرچمدار وجود دارد را، داریم.

البته در رندر هواوی پی ۵۰ یک سوتی وجود دارد که همان مشخصات درج شده در رندر هواوی پی ۵۰ پرو پلاس را می بینیم. حقیقت این است که وقتی دوربین پریسکوپی نداریم، فاصله کانونی ۲۴۰ میلی متر هم صحیح نیست.

در رندر احتمالی هواوی پی ۵۰ پرو پلاس ما شاهد ۴ یا شاهد هم ۵ دوربین هستیم که دوربین پربسکوپی هم داشت.

طراحی دوربین هواوی پی ۵۰ پرو پلاس احتمالا به این شکل است

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای هواوی P50 می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr

دقیقا دیروز برام سوال شد که چطوری سنسور اصلی با دو تای دیگه، تو یکی از اون دایره ها جا شدن… یعنی میشه؟ دایره ها بزرگتر از این حرفان!؟

m.b

منم انتظار داشتم یکی اون داخل باشه…اگر دو تا باشه باید بزرگ باشن دایره ها…

یا ابالفضل این دیگه چه چیزیه…؟؟؟
مث کپسول میمونه فقط اندازش بزرگ بزرگ نباشه.؟

AŁɪ

فشنگه

ahmad

اگه این باشه خیلی مدرن و شیک بنظر میاد

afsoon

خب من که خوشم اومد از این طراحی دوربین .اما اگر سنسور ها طوری باشه که معلوم نباشه خیلی جذاب تر میشه .احتمالا هواوی داره طی این طراحی رو باب می‌کنه واسه آینده نزدیک و سنسور های یک اینچی .

.Daniel

هواوی از معماری پیکسل ryyb استفاده کرده یعنی ۴۰ درصد از سنسور های ساخت سامسونگ که همه معماری های پیکسل عادی دارند نور
بیشتر جذب می‌کنه . وبا توجه به ایزو ۴۰۹۶۰۰ هواوی در مقایسه با ایزو ۶۴۰۰ و حداکثر ۱۲۶۰۰ سنسور های سامسونگ دیگه معلومه هواوی بسیار بیشتر از سنسور ساخت سامسونگ نور جذب می‌کنه .
پس حتی اگر سنسور هواوی ۱٫۱.۱۸ باشه و سنسور شیامی ساخت سامسونگ ۱٫۱.۱۲ باشه باز هواوی ۲۹ درصد بیشتر نور جذب می‌کنه و باتوجه به ایزو ۴۰۹۶۰۰ هواوی در مقایسه با ایزو ۶۴۰۰ و حداکثر ایزو با نویز زیاد ۱۲۶۰۰ سامسونگ هواوی بسیار بیشتر ۳۲ برابر بیشتر نور جذب می‌کنه ضرب بلد هستید شما بیاید ۱۲۶۰۰ را در ۳۲ ضرب کنید میشود ۴۰۹۶۰۰ در نتیجه سنسور هواوی ساخت سونی عالی و بسیار قدرتمند تر از سنسور های سامسونگ می‌باشد

.Daniel

ویرایش ٫ببخشید حداکثر ایزو سامسونگ با نویز زیاد ۱۲۸۰۰ می‌باشد

Milad7

خوشگله 😎

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)