حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین تغییر کرد!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

جردن بلفورت، معروف به “گرگ وال استریت” یکی از منتقدین سرسخت و سابق بیت کوین، معتقد است که قیمت بیت کوین می تواند تا ۱۰۰ هزار دلار افزایش یابد. نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین درحالی نسبت به گذشته تغییر کرده است که قیمت بیت کوین درحال حاضر به سطح ۵۵ هزار دلار رسیده است.

نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین

طبق مقاله منتشر شده در مجله Fortune، جوردن بلفورت، سرمایه گذار مشهور، کارگزار سهام و سخنران انگیزشی آمریکایی که عنوان کرده بود بیت کوین پس از اصلاحات بسیار زیاد در سال ۲۰۱۸ ناپدید می شود، اکنون نظر خود را در مورد این ارز دیجیتال برجسته جهان تغییر داده و معتقد است بیت کوین می تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد. تغییر نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین به دلیل استقبال گسترده مردم و رشد باورنکردنی بیت کوین اتفاق افتاده است.

به نقل از u.today، بلفورت که خود را گرگ وال استریت می نامد، كتابی با همین عنوان در سال ۲۰۱۲ منتشر کرد. در سال ۲۰۱۳ مارتین اسكورسیزی فیلمی به همین نام را با بازی لئوناردو دی كاپریو در نقش بلفورت كارگردانی كرد.

 

کاردانو (ADA) می تواند جای بیت کوین را بگیرد؟!

 

جوردن بلفورت سقوط قیمت بیت کوین را  در سال 2017 پیش بینی کرده بود

بلفورت در حین صحبت با فورچون اعتراف کرد که وقتی سقوط بیت کوین را در یک برنامه تلویزیونی در سال 2017 پیش بینی کرد در مورد آن اشتباه کرده است. در آن زمان، بیت کوین موفق شده بود به سطح ۲۰ هزار دلار نزدیک شود.

گرگ وال استریت مطمئن بود که بیت کوین تحت فشار قانون گذاری ها از بین می رود. وی در این برنامه اظهار داشت که بیت کوین روشی ایده آل برای پول شویی است كه دولت ها را وادار به ممنوع كردن آن می كند.

اکنون نظر گرگ وال استریت درباره بیت کوین متفاوت است. وی هنگام صحبت با فورچون  اعتراف کرد که تاکنون، بیت کوین تعداد بیشتری طرفدار به دست آورده است و با استقبال عمومی بیش از اندازه مردم در سراسر دنیا مواجه شده است. وی معتقد است، به لطف مزایایی که بیت کوین نسبت به سهام (انتشار محدود) دارد، ممکن است قیمت آن در نهایت به سطح ۱۰۰ هزار دلار برسد.

 

دوج کوین چیست و چرا مردم علاقه مند به خرید آن هستند؟

 

در چند روز گذشته و با توجه به صعود قیمت بیت کوین به سطح ۶۰ هزار دلار که البته زیاد دوام نیاورد و مجددا به کانال ۵۰ هزار برگشت، برخی کارشناسان و فعالین حوزه ارزهای دیجیتال آینده قیمت بیت کوین را ظرف ۲ تا ۵ سال آینده در حدود ۳۰۰ هزار دلار هم پیش بینی کرده بودند.

 

به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند به اعداد بالاتر دست پیدا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ریزش اغاز شد😆

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی