حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه سری وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱ در چین

با این که وان پلاس برندی کاملا مستقل می باشد و هیچ ارتباطی با اوپو ندارد، اما از ادغام بخش های تحقیق و توسعه این دو کمپانی برای شما نوشتیم. حال وان پلاس از عرضه سری وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱ به جای HydrogenOS خبر می دهد. سری وان پلاس ۹ این کمپانی قرار است فردا و طی کنفرانس رسمی معرفی شوند.

عرضه وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱

این اطلاعیه اولین بار توسط رئیس بخش سیستم عامل OxygenOS در یکی از فروم های وان پلاس اعلام شد، اما یکی از سخنگویان وان پلاس اطمینان می دهد که دستگاه های جهانی کماکان به OxygenOS پایبند خواهند بود. علت این تصمیم نیز توجه وان پلاس به بازخورد ها و صدای مخاطبان می باشد که احتمالا از علاقه بیشتر آن ها به پوسته اختصاصی اوپو در مقایسه با وان پلاس حکایت دارد. البته با توجه به محبوبیت روز افزون برند اوپو در چین این درخواست دور از ذهن نیست و همچنین این اقدام وان پلاس نشان دهنده اهمیت آن ها به خواسته های مشتریان نیز می باشد.

عرضه وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱

در بحث سیستم عامل، HydrogenOS کمی با OxygenOS متفاوت است، عمدتا به این دلیل که سرویس های گوگل را در خود ندارد و با بازار چین سازگار است. طبق صحبت های این مقام در وان پلاس، عرضه وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱ اولین مورد بعد از این تصمیم می باشد. البته اشاره ای نیز به “متناسب بودن ColorOS ۱۱ با دستگاه های وان پلاس” می شود. شخصی سازی این پوسته توسط وان پلاس برای هماهنگی بیشتر با گوشی های این کمپانی صورت گرفته که به احتمال زیاد در راستای تغییرات ظاهری برای جبران پوسته اختصاصی خود وان پلاس می باشد. سخنگوی وان پلاس در ادامه تاکید می کند: “وان پلاس همچنان متعهد به ارائه تجربه سریع و روان با OxygenOS برای کاربران خارج از چین می باشد.”

وان پلاس ۹ با شارژر درون جعبه ارایه می شود 💖

نظر شما راجع به عرضه سری وان پلاس ۹ با ColorOS ۱۱ چیست؟ وان پلاس با تصمیماتی بعضا بی سابقه حسابی برای عرضه سری وان پلاس ۹ گرد و خاک به پا کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

نههههههههههههه😑😶

Mahdi

واسه من رابط کاربری زیاد مهم نیست به شرطی که باگی نداشته باشم

مگه اکسیژن او اس نیست…؟؟؟
هیدروژن او اس که قدیمی بود رفت.

Milad7

ببینیم فیدبک ها چطوری خواهند بود….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی