حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات پوکو X3 پرو قبل از معرفی به صورت رسمی منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | پوکو

پوکو X3 پرو دو روز دیگر (۲ فروردین) به صورت رسمی معرفی می شود. امروز فروشگاه رسمی شیائومی در ویتنام این مدل را به همراه عکس ها و مشخصات کامل لیست کرده است.

مشخصات پوکو X3 پرو

پوکو X3 پرو دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD + با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. یک حفره در بالا و مرکز صفحه نمایش برای دوربین سلفی طراحی شده است. این یک صفحه نمایش IPS LCD است که توسط Gorilla Glass 6 پوشانده شده و دارای سرعت نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. پردازش اطلاعات در این گوشی توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰ انجام می شود.

به نقل از gizmochina، تراشه ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۰ با پردازنده هشت هسته ای Kryo 485 و پردازنده گرافیکی Adreno 640 در فرکانس ۲.۹۶ گیگاهرتز قرار دارد. پوکو X3 پرو دارای تکنولوژی LiquidCool 1.0 Plus است که باید به شما در خنک کردن گوشی هنگام اجرای کارهای فشرده کمک کند. در حالی که این روزها اکثر سازندگان در حال عرضه تلفن های 5G هستند ،POCO X3 Pro با مودم 4G خود به بازار می آید!

پوکو X3 پرو

پوکو X3 پرو

این گوشی در دو مدل ۶ و ۸ گیگابایت رم به ترتیب با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 در دسترس خواهد بود. شیار کارت حافظه MicroSD امکان ذخیره سازی تا ۱ ترابایت اضافی را فراهم می کند.

پوکو X3 پرو به دوربین چهارگانه مجهز شده است – یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی. برای عکس های سلفی و تماس تصویری یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در جلوی گوشی دارید. این تلفن دارای بلندگوهای دوگانه، صدای Hi-Res، جک صوتی، بلوتوث 5، NFC و سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار آن است.

 

پوکو این گوشی را با یک باتری ۵۱۶۰ میلی آمپری عرضه می کند که از شارژ سریع ۳۳ وات از طریق USB-C پشتیبانی می کند. پوکو X3 پرو ۲۱۵ گرم وزن و ۹.۴ میلی متر ضخامت دارد. این گوشی با MIUI 12 بر اساس اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می گیرد.

پوکو X3 پرو

پوکو X3 پرو در رنگ های مشکی، آبی و برنزی در دسترس خواهد بود. در این سایت قیمت مدل ۸ گیگابایتی رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۴۸ دلار درج شده است و مدل دیگر قیمتی ندارد اما انتظار می رود که زیر ۳۰۰ دلار به بازار بیاید.

 

نظر شما درباره پوکو X3 پرو چیست؟ ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

خیلی چیزیو از دست ندادم فقط پردازنده بهتره که توی گیم کمی که من میزنم فرق خیلی زیادی نداشته باشن احتمالا

meiyou

بحث طراحی یه بحث کاملا سلیقه ایه ولی به نظرم چیدمان دوربین های سری نوت 9 و پوپو ایکس 3 واقعا توی ذوق میزنه، به نظرم بهترین طراحی برای دوربین همون جاییه که از اول بود (سمت چپ بالا)
بشخصه امیدوار بودم به جای nfc در نسخه پرو از باتری با حجم بیشتر و پشتبانی از سرعت شارژ تا مرز 60 وات استفاده میکرد و البته نسخه 5G بود.
احساس میکنم اونجوری که باید انقلابی نیست

Milad7

خوبه ولی من توقع حرکت انقلابی ازش داشتم🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی