حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی وان پلاس 9R تأیید شد، عرضه محدود به بازار هند

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | وان‌پلاس

همان طور که احتمالاً اطلاع دارید، وان پلاس قرار است در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ نسل آینده گوشی های پرچمدار خود را معرفی کند. همچنین می دانیم این نسل شامل گوشی های وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو خواهد بود. پیش تر نیز گمانه زنی هایی از وجود نسخه ارزان و با مشخصات پایین تر مطرح شده بود، حال وان پلاس به این شایعات رنگ واقعیت بخشیده و گوشی وان پلاس 9R را رسماً تأیید می کند.

گوشی وان پلاس 9R

به نقل از وب سایت Androidauthority و در مصاحبه اختصاصی با News18، مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو، رسماً تأیید می کند که سومین نسخه از پرچمداران امسال این شرکت، وان پلاس 9R نام دارد. وی همچنین اضافه می کند این نسخه فقط در انحصار بازار هند خواهد بود.

متأسفانه، لاو به مشخصات گوشی وان پلاس 9R و قیمت آن اشاره ای نمی کند. اگر چه او با ذکر نکاتی، برایمان روشن می کند که باید چه انتظاراتی از این نسخه داشته باشیم.

آیا این گوشی جانشین وان پلاس Nord خواهد بود؟

در این مصاحبه، لاو به وان پلاس Nord مراجعه و اشاره می کند که این گوشی در هند بسیار موفق ظاهر شده و طرفداران وان پلاس از آن تعریف و تمجید کرده اند. او سپس این را اضافه می کند:

با گوشی وان پلاس 9R، ما به دنبال آن هستیم که تکنولوژي های روز و طراحی پیشرو خود را یک قدم رو به جلو ببریم، به طوری که تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه دهد؛ همچنین بازخورد های سریع و روانی در استفاده روزمره و حتی بازی های سنگین از این گوشی را شاهد باشیم.

ما به بیان این گونه جملات سر هم بندی شده در باب تمجید از معرفی گوشی جدیدی از زبان پیت لاو یا هر مقام بلند پایه دیگری عادت داریم. با این وجود، می توان از این بیانیه اطلاعات کمی را راجع به گوشی وان پلاس 9R کسب کرد. به عنوان مثال، واضح است که این گوشی جزو سری نورد نخواهد بود بلکه از سری ۹ می باشد. همچنین این جمله لاو در مورد “یک قدم رو به جلو” می تواند مصداق این باشد که به صورت کلی، گوشی وان پلاس ۹R از وان پلاس نورد در اکثر زمینه ها بهتر خواهد بود.

سری وان پلاس ۹ : هر آنچه از پرچمدار بعدی وان پلاس می دانیم

اشاره لاو به “بازی های سنگین” نیز جالب است. با این که گوشی وان پلاس ۹R یک اسمارت فون گیمینگ به حساب نمی آید، اما اگر قرار است از پس اکثر بازی های سنگین برآید، به یک چیپست قدرتمند نیاز دارد. ممکن است 9R دارای چیپستی پایین رده تر از اسنپدراگون ۸۸۸ باشد که انتظار داریم در وان پلاس ۹ و ۹ پرو ببینیم، اما همزمان از اسنپدراگون ۷۶۵G موجود در وان پلاس نورد نیز قدرتمند تر باشد. این می تواند گویای استفاده از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ یا حتی پرچمدار سال گذشته کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵، در این گوشی باشد.

گوشی وان پلاس ۹R جانشین وان پلاس Nord خواهد بود؟

در نهایت، تصویر اصلی مطلب تایید می کند که وان پلاس 9R از اتصال ۵G برخوردار است. نکته جالب ماجرا اما، اینجاست که هم اکنون کشور هند از زیر ساخت های این شبکه پشتیبانی نمی کند، با این حال پیت لاو در حال حاضر تأیید می کند که این گوشی منحصر به بازار هند است. البته با تمامی این تفاصیل می توان اطمینان یافت که در گوشی وان پلاس 9R از پردازنده سری ۸۰۰ اسنپدراگون استفاده خواهد شد.

وان پلاس ۹ با شارژر درون جعبه ارایه می شود 💖

نظر شما راجع به گوشی وان پلاس 9R چیست؟ با احتساب امروز، فقط ۴ روز دیگر تا معرفی رسمی از این گوشی فاصله داریم. البته تا آن زمان، احتمالاً شاهد تیزر های بیشتری نیز از این گوشی خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم چه چیزی برای روی کردن داره 👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی