حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X3 Pro و پوکو F3 Pro احتمالا ۲ فروردین معرفی می شوند

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو بالاخره شایعاتی که در مورد رویداد معرفی محصولات جدیدش در اینترنت پخش شده بود را تایید کرد. این شرکت تاریخ دوم فروردین را برای رویداد معرفی جهانی گوشی های جدیدش انتخاب کرده است و احتمال می رود که در این رویداد پوکو X3 Pro و پوکو F3 / پوکو F3 Pro معرفی شوند.

پوکو X3 Pro و پوکو F3 Pro احتمالا ۲ فروردین معرفی می شوند

پوکو در یک توییت رسمی اعلام کرده است که این رویداد بزرگترین مراسم معرفی پوکو برای سال ۲۰۲۱ خواهد بود. پوستر این مراسم با شعار تبلیغاتی «وقتی قدرت در کنار سرعت قرار می گیرد» منتشر شده است، و در آن اعلام شده است که این مراسم آنلاین در تاریخ دوم فروردین در ساعت ۱۵:۳۰ (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

مثل همیشه انتظار می رود که بتوانید این مراسم را به صورت آنلاین از طریق کانال های رسمی این شرکت در توییتر، یوتیوب و فیسبوک تماشا کنید. این شرکت هنوز نام محصولی که در این مراسم معرفی خواهد شد را اعلام نکرده است، اما شایعات از این حکایت دارند که این محصول گوشی پوکو X3 Pro خواهد بود.

پوکو X3

چند روز پیش Mukul Sharma ، اینفلوئنسر حوزه فناوری،‌ گفته بود که پوکو دو دستگاه را برای بازار های جهانی معرفی خواهد کرد و احتمال زیادی وجود دارد که دستگاه دوم پوکو F3 / پوکو F3 Pro باشد. گفته می شود این گوشی همان ردمی K40 باشد که پیش از این در بازار چین عرضه شده است و اکنون قرار است با نام دیگری در بازارهای جهانی عرضه شود. پوکو پیش از این نیز در تاریخ ۲۳ اردیبهشت پوکو F2 Pro را برای بازارهای جهانی عرضه کرده بود.

به طور کلی شرکت های سازنده گوشی هوشمند رویداد های معرفی دستگاه های جدید خود در سال ۲۰۲۱ را زودتر از موعد همیشگی برگزار کرده اند و در حال حاضر غول هایی همچون سامسونگ، شیائومی و اوپو نیز گوشی های پرچمدار خود را معرفی کرده اند. بنابراین این احتمال وجود دارد که پوکو هم بخواهد هم راستا با رقبایش از گوشی پرچمدار ۲۰۲۱ خود یعنی پوکو F3 Pro رونمایی کند.

 

مشخصات پوکو X3 Pro قبل از معرفی رسمی لو رفت

 

در هر حال خبرها حاکی از این است که پوکو X3 Pro در زمینه عملکرد،‌ یک ارتقا قابل توجه در مقایسه با مدل عادی خواهد داشت. گفته می شود که این دستگاه از صفحه نمایش امولد +FHD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۰  (که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده)، و باتری با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر بهره خواهد برد. قیمت این دستگاه نیز ۲۶۹ یورو خواهد بود. علاوه بر این، پوکو این دستگاه را در تاریخ ۱۰ فروردین، یک هفته پس از معرفی جهانی، در هند عرضه خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مشخصات خوبی داشته باشه و قیمت مناسب توی گلوبال فروش چشمگیری داره..👏

Mahdi

F3pro که عالیه

Taha

ای جان 🤩

ای جون……
خداکنه قیمت تموم شدش هم پایین باشه میشه نورعلی نور.

m.b

فقط قبل از معرفی بگم که یادآوری باشه… اگر قیمتا به یورو بود بدونید که مال اروپاست… قیمتای گلوبال همیشه به دلار گفته میشه… و طبعاً همونطور که هزاران بار تکرار شده بسیار کمتر از اروپا و کمی بیشتر از چینه همیشه…

Mahdi

خیلی هامون میدونیم ولی بعضی ها مثل طوطی تکرار میکنن گرونه فلان اینا😕😕

Taha

گرونه

Mahdi

تو که کلا برعکس عمل میکنی طاها

m.b

قطعاً… برای اون معدود افرادی که واقعاً درجریان نیستن اما با این جریان حرف میزنن گفتم…
______________
😂

Mahdi

f3مگه معمولیش نبود f3proکه میشه که k40 pro

m.b

#نظرسنجی
دوستان فکر میکنم یک سالی هست که دیگه نظرسنجی از نوع قوی‌ش که تو سایتای رای‌گیری قبلاً انجام میشد نذاشتیم…هرچند سال نو دیگه معناشو برای خیلیامون از دست داده، اما برای همین اسمی که سال جدید گذاشته شده روش(و ایشالله که براتون مبارک باشه)، بعد مدت ها یه نظرسنجی قراره بریم… آخرین نظرسنجی قرن سایت با موضوعی که محیط کاربری سایت رو شاید بهتر از قبل کنه… حتی حدس هم نمیتونید بزنید که چه خبره… شب 28 اسفند… شاید آرزو برآورده کردیم!…🤔 شاید یکی رو از سایت انداختیم بیرون!… 🤔 شاید یکی شدیم!… شاید یه چیزی عوض شده!…🤔 28ام میبینیم همو😅

Taha

شاید طاها میخواد به همتون کلی چیز میز یاد بده و ثابت کنه وانپلاس بده🤔

Mahdi

گیر دادی به وان پلاس ها چه چیزی به ات فروخته که ازش بدت میاد😂😂

Taha

فقط همینو بدون که کثیف ترین پشت پرده دنیارو وانپلاس داره

Mahdi

تهدید میکنه ۲۸ همو میبینم 😂😂😂😂اگه نبینیم چی میشه

Milad7

F3 Pro 🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد