حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ریلمی ۸ رسما مشخص شد: ۴ فروردین ۱۴۰۰

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

پس از اینکه چندین بار مشخصات سری ریلمی ۸ لو رفت، ویدیوی جدیدی در کانال رسمی یوتیوب ریلمی هند منتشر شده است که زمان معرفی رسمی این مدل را مشخص کرده است: ۴ فروردین ۱۴۰۰.

تاریخ معرفی ریلمی ۸ رسما مشخص شد: ۴ فروردین ۱۴۰۰

به تازگی روند گسترده تبلیغاتی سری ریلمی ۸ آغاز شده است و پوسترها و ویدیوهای مختلفی از سوی این شرکت به بیرون درز پیدا کرده است. در آخرین ویدیو منتشر شده، آقای Madhav Sheth، مدیر عامل ریلمی در یک مسابقه رانندگی با یک راننده حرفه ای مسابقه رقابت می کند. در این ویدیو نام “Infinity” چندین بار ذکر شده است و همان طور که می دانیم، نماد بی نهایت در واقع یک “8” انگلیسی است که ریلمی برای این سری از این نماد استفاده می کند.

به نقل از gizmochina، انتظار می رود که سری ریلمی ۸ حداقل دو گوشی داشته باشد – Realme 8 و Realme 8 Pro. با این وجود، احتمال بیشتری وجود دارد که یکی از آن ها احتمالا از 5G پشتیبانی می کند.

ریلمی ۸

ریلمی ۸

Realme قبلاً تأیید کرده است که Realme 8 Pro دارای یک دوربین اصلی۱۰۸ مگاپیکسلی است و یک فیلم رسمی منتشر شده توسط مدیر عامل این شرکت چند روز پیش نشان می دهد که یکی از مدل ها دارای اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است که به این معنی است که این مدل دارای یک صفحه AMOLED خواهد بود. مدل pro همچنین دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۵ وات خواهد بود.

برخی از مشخصات اصلی مدل استاندارد نیز رسماً فاش شده است. ریلمی ۸ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED تمام صفحه، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی چهارگانه، پردازنده Helio G95 ، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژر 30 وات است.

 

ریلمی ۸ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رقیب جدی برای ردمی نوت ۱۰ خواهد بود؟

 

در یکی از تبلیغات این سری ریلمی ۸ به عنوان رقیبی جدی برای ردمی نوت ۱۰ عنوان شده است و ریلمی امیدوار است با این سری بتواند نگاه ها و سهم قابل توجهی از بازار را به خود جلب کند.

نظر شما درباره سری ریلمی ۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به به منتظرش هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی