حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۸ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رقیب جدی برای ردمی نوت ۱۰ خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

به تازگی روند تبلیغاتی سری Realme 8 آغاز شده است. آقای Madhav Sheth، مدیر عامل Realme در توییتر تیزر سری ریلمی ۸ را منتشر کرد. اکنون اخباری منتشر شده است که ریلمی ۸ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رقیب جدی برای ردمی نوت ۱۰ خواهد بود.

ریلمی ۸

مدهو شث، مدیر عامل ریلمی در توییتر اعلام کرد که سری جدید میان رده آنها یعنی Realme 8 یک تلفن هوشمند با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. وی همچنین گفت که فردا گوشی هوشمند جدید را معرفی می کند. به احتمال زیاد این سری Realme 8 خواهد بود زیرا هشتگ مورد استفاده در اینجا #InfiniteLeapWith8 است. ریلمی سری جدید خود را برای رقابت با ردمی آماده کرده است.

ردمی برای داشتن یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، سری Redmi Note 10 را احتمالا ارایه می کند. شرکت مادر Redmi یعنی شیائومی، یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را در محصولات میان رده اش مانند شیائومی Mi10i در هند ارائه داده است. ریلمی این بار برای مقابله با ردمی آماده به نظر می رسد.

ریلمی ۸

ریلمی ۸

سری 8 Realme قصد دارد با سخت افزار مشابه، با سری Redmi Note 10 در هند رقابت کند. در حال حاضر شایعه شده است که Realme ممکن است سری Realme 8 را با دو تلفن هوشمند Realme 8 و Realme 8 pro روانه بازار کند.

به هر صورت برند ریلمی هنوز در بازار ایران خیلی برجسته نیست اما در بازار هند موفقیت های خوبی کسب کرده است. ریلمی در حقیقت زیربرند اوپو است که نتوانست در بازار هند خیلی خوش اقبال باشد. ردمی هم نماینده شیائومی برای دستگاه های حتی اقتصادی در بازار اقتصادی پسند هند است. رقابت این دو برند فوق اقتصادی می تواند جذاب باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید برند ریلمی را دوست دارید؟ فکر می کنید در بازار ایران جذاب باشد؟ و مهم تر این ۲ پرسش، فکر می کنید که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روی یک دستگاه اقتصادی جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه ولی قیمتش چنده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)