حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با قاب چرم قهوه ای رنگ هم روانه بازار شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو

اوپو فایند ایکس ۳ پرو که دو هفته پیش با طراحی منحصر به فرد و در سه رنگ معرفی شده بود، حالا با یک نسخه ویژه نیز در بازار دردسترس است. قاب پشتی این گوشی که به صورت یکپارچه از شیشه ساخته شده بود و محفظه دوربین را در بر می گرفت حالا در نسخه جدید اوپو از چرم طبیعی با رنگ قهوه ای برای قاب پشتی استفاده کرده است.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با قاب چرم قهوه ای رنگ

اوپو از چهارمین رنگ مدل Find X3 Pro رونمایی کرده است. پرچمدار فعلی اوپو، Find X3 اوایل ماه جاری در سه رنگ مشکی، سفید و آبی رونمایی شد و چهارمین رنگ چشمگیر و فریبنده حداقل برای بازار چین اضافه شده است. Cosmic Mocha نام مناسبی است که به نوع جدید رنگ Find X3 Pro داده شده است.

به نقل از gsmarena، این مدل دارای یک قاب جذاب طلایی کم رنگ است که هم زمان با طرح جزیره دوربین در پشت، با نمای بیرونی چرم طبیعی ساخته شده است. لوگوی امضا شده Oppo در پایین سمت راست پشت قرار دارد و به خوبی در قسمت بیرونی چرم طبیعی حکاکی شده است.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با قاب چرم

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با قاب چرم

رونمایی از Oppo Find X3 در اوایل ماه جاری، نقطه عطفی از نوآوری و کیفیت را که اوپو در فضای ساخت تلفن ایجاد می کند، مورد توجه قرار داد. این گوشی هوشمند پرچمدار دارای چندین ویژگی نوآورانه است که با طراحی درخشان و جذابیت زیبایی آن بیشتر برجسته می شود. طراحی براق و ویژگی های بسیار خوب Find X3 Pro باعث موفقیت فوری در بین طرفداران این برند شده و ممکن است موفق به کسب چندین جایزه بین المللی جدید نیز برای این شرکت بشود.

 

اوپو فایند ایکس ۳ پرو

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن QHD+ است. این به دستگاه اجازه می دهد تا رفرش ریت را بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهید. اوپو Find X3 Pro همچنین دارای تاچ سمپل ریت ۲۴۰ هرتز است.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو با دوربین چهارگانه ارایه می شود. این مجموعه در پشت دارای دو سنسور سونی IMX766 در اندازه ۱/۱.۵۶ اینچی است. یکی از این حسگر ها برای دوربین اصلی با لنز f/1.8 و دیگری برای دوربین زاویه دید عریض پشت لنز دارای f/2.2 قرار دارد. همچنین یک دوربین تله ۱۳ مگاپیکسلی با لنز f/2.4 وجود دارد که زوم هیبریدی ۵ برابر را ارائه می دهد. یک دوربین کوچک ۳ مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو، مجموعه دوربین های روی قاب پشت را کامل می کند. این یکی به شما امکان می دهد تا واقعاً به سوژه نزدیک شوید در حقیقت زوم ۶۰ برابر برای آن وجود دارد. سلفی تکی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است و در داخل یک سوراخ نمایشگر در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته است.

اوپو Find X3 Pro همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند و اولین بار در خانواده اوپو فایند ایکس است. اوپو آن را AirVOOC Wireless Flash Charge می نامد. این شرکت می گوید که پر کردن کل باتری 4500 میلی آمپر ساعت از 0 تا 100 درصد و با این شارژر بی سیم فقط ۸۰ دقیقه طول می کشد. البته، شارژ سریع سیمی سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 نیز وجود دارد. که باتری را در عرض ۱۰ دقیقه تا ۴۰ درصد می رساند و در حدود ۳۰ دقیقه باتری را کاملا شارژ می کند.

اوپو Find X3 Pro به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ و مودم Snapdragon X60 با قابلیت اتصال 5G ارائه می شود. سایر گزینه های اتصال شامل بلوتوث ۵.۲ ، Wi-Fi 6E و USB 3.1 است. اوپو Find X3 Pro با رابط کاربری ColorOS 11.2 همراه است که مبتنی بر اندروید ۱۱ به شمار می رود.

اوپو فایند ایکس ۳ پرو بلندگوهای استریو دارای گواهی Dolby Atmos را ارائه می دهد. همچنین این دستگاه دارای فقط ۱ مدل حافظه است که شامل 12 گیگابایت رم LPPDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 می شود.

 

نسخه جدید اوپو فایند ایکس ۳ پرو  Cosmic Mocha با قیمت ۹۱۵ دلار از امروز دردسترس است. شما اوپو فایند ایکس ۳ پرو با قاب چرم قهوه ای رنگ را می پسندین؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

خیلی زیباست❤

m.b

بعد g4 دیگه چرم رو تجربه نکردم اما همش حس میکردم متریال با دوام و ثابتی نیست… حس میکردم رنگش کدر میشه یا خراش برمیداره…

david2arc

منم ال جی داشتم باید خیلی مراقبش بود ولی متریال گرم و خاصیه

Milad7

چقدر خوشگله 🥰👻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی