حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

سه روز پیش برای شما نوشتیم که تاریخ معرفی وان پلاس ۹ رسما اعلام شد و ۳ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود. حالا که تا معرفی این دستگاه کمتر از ۲ هفته دیگر فاصله داریم، رندرهای وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو لو رفته است.

رندرهای وان پلاس ۹

رندرهای وان پلاس ۹ پرو

رندرهای وان پلاس ۹ پرو

وان پلاس ۹ پرو

رندرهای وان پلاس ۹ پرو 

همانطور که در تصاویر بالا رندرهای وان پلاس ۹ پرو را می بنیید، طراحی این دستگاه کاملا مورد انتظار است. طراحی قاب دوربین با ظاهری نه چندان مرتب ارایه می شود که حقیقت خیلی با ان ارتباط نمیگیرم. با توجه به شلوغ بودن قاب دوربین و مشکی نبودن شیشه محفاظ آن می توان گفت که از نظر بصری خیلی جذابی نیست.

در مدل پرو شاهد ۴ دوربین هستیم که لوگو هاسلبلاد به صورت افقی درون قاب دوربین نوشته شده است. نمایشگر مدل پرو ۲ لبه خمیده است و یک سوراخ نمایشگر درلبه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی قرار گرفته است.

در وان پلاس ۹ اما قاب دوربین کمی سرراست تر است. سه دوربین در کنار هم قرار دارند، لوگو هاسلبلاد به صورت عمودی درون قاب دوربین قرار دارد. همچنین نمایشگر آن تخت است.

 

رندرهای وان پلاس ۹

رندرهای وان پلاس ۹

رندرهای وان پلاس ۹

رندرهای وان پلاس ۹

 

 

همکاری سه ساله وان پلاس با Hasselblad یکی از مهم ترین اخبار پیرامون وان پلاس ۹ است. وان پلاس اولین تولیدکننده موبایل خواهد بود که در زمینه دوربین با Hasselblad همکاری می کند.

وان پلاس ۹ اولین دستگاه با سنسور سونی IMX789 خواهد بود. وان پلاس گفته كه ساخت این حسگر تصویر صدها میلیون یوان هزینه خواهد داشت. این بالاترین هزینه برای ساخت سفارشی یک حسگر تصویر توسط وان پلاس است. علاوه بر ISO دوگانه بومی، فناوری فوکس چند جهته ull-pixel، فیلمبرداری HDR در آن واحد و … هم با آن ارایه می شود. حسگر سونی IMX789 همچنین یک تجربه فیلمبرداری 4K 120 فریم بر ثانیه را ارائه می دهد.

علاوه بر این، وان پلاس “حالت حرفه ای Hasselblad” را برای کاربران حرفه ای طراحی کرده است که تنظیم انعطاف پذیر پارامترهای مختلف مانند سرعت شاتر، حساسیت به نور و تعادل رنگ سفید را اریه می دهد. به لطف این حسگر تصویر وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ می توانند به سرعت و با دقت فوکوس کند. توانایی ثبت عکس هایی با فرمت RAW و عمق رنگ 12 بیت، تا 68.7 میلیارد رنگ نیز وجود دارد.

طبق اخبار قبلی ، سری OnePlus 9 شامل سه مدل OnePlus 9 ، OnePlus 9 Pro و OnePlus 9R خواهد بود. علاوه بر این، این شرکت اولین ساعت OnePlus خود را در این رویداد منتشر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو هستید؟ طراحی آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به به چه پرچمداری من وان پلاس Rمی خوام🙄🙄

m.b

حاجی انقدر دیگه ازش رندر و حتی عکس حقیقی اومده دیگه فکر میکنم لو رفتن محسوب نمیشه این رندر… حفظیم دیگه طراحی‌شو…

Taha

من هیچی نگم بهتره خودتون میدونید……

Milad7

وان پلاس جان خدایی یه دستی به دوربینش بکش 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)