حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی Mi 10S اعلام شد: ۲۰ اسفند ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | شیائومی

دو روز پیش بود که برای شما نوشتیم شیائومی قصد دارد تلفن هوشمند جدید سری Mi 10 را با نام شیائومی Mi 10S معرفی کند. امروز تاریخ معرفی رسمی این مدل از سوی شیائومی اعلام شد: ۲۰ اسفند ۹۹. بله فقط دو روز دیگر به معرفی رسمی این مدل زمان باقی مانده است. مدیرعامل شیائومی تایید کرده است که این گوشی به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود.

شیائومی Mi 10S

امروز، شیائومی رسما تأیید کرد که گوشی هوشمند شیائومی Mi 10S را دو روز دیگر در تاریخ ۲۰ اسفند در چین رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این، بنیان گذار و مدیر عامل شرکت شیائومی لی جون با انتشار پیامی در Weibo به سه ویژگی این مدل اشاره کرده است.

به نقل از gizmochina، لی جون فاش کرد که گوشی هوشمند شیائومی Mi 10S از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می برد. وی افزود: این گوشی از بلندگوهای هارمون کاردون برخوردار خواهد بود و طراحی آن را از تلفن هوشمند شیائومی Mi 10 Ultra از سال گذشته وام می گیرد.

شیائومی Mi 10s

شیائومی Mi 10s

همچنین در پوستری که شیائومی برای این مدل منتشر کرده است مشخص است که Mi 10S شیائومی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد. این مدل از دوربین ۴ گانه استفاده بهره خواهد برد که دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود.

شیائومی Mi 10S با نام M2012J2SC در اوایل سال جاری توسط نهادهای نظارتی چینی مانند TENAA و 3C گواهی شده بود. این گواهینامه ها نشان داده است که این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی، سیستم عامل اندروید ۱۱ و باتری ۴۶۸۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات وارد بازار خواهد شد. گمانه زنی ها حاکی از آن است که مشخصات دیگر آن می تواند مشابه شیائومی Mi 10 5G سال گذشته باشد.

شیائومی Mi 10s

شیائومی Mi 10s

تلفن شیائومی Mi 10 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۹۰ هرتزی AMOLED با پشتیبانی از رزولوشن + FHD است. این مدل مجهز به یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین چهارگانه مجهز به یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی ارائه شده است. در آن یک باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات در آن قرار داشت. انرژی آن توسط چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می شد.

 

اسنپدراگون 870 رسما معرفی شد

 

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این مدل منتشر نشده است و باید منتظر رونمایی رسمی این مدل از سوی شیائومی در ۲۰ اسفندماه بمانیم.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی Mi 10S هستید یا به خانواده Mi 11 فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نسخه جهانی داره یا نه مهم اینه

mostafa3

حالا جالب اینه گوشی معرفی نشده پول ریخته به حساب dxo تا امتیاز صدا رو براش قبل از معرفی ثبت کنه اونم بالاترین امتیاز (۸۰)
قبلاً هنگام معرفی امتیاز میزد ولی حالا قبل از معرفی
مد شده جدیدا

AŁɪ

امتیاز صداش پولیه طبق منطق کاربران شل مغز ترنجی 🙂

_V_

شل مغز کسیه که برای چندتا امتیاز و گوشی به بقیه توهین میکنه اونم نه تازه وسط یه بحث طولانی، همینجوری وقتی خیلی اوضاع آرومه

AŁɪ

نه شل مغز تویی و دوستات که هر وقت سر کله نجسشون پیدا میشه سایت به حاشیه میره … چرا تا قبل از این این قضایا نبود …

_V_

تو داری توهین میکنی به ما چه ربطی داره؟

_V_

نمیدونستم کامنت دادن من انقدر فشار داره که قضایا برات به وجود بیاره
مثلا گیر دادن به میت ایکس ۲ یا نمره‌ی اس۲۱ الترا باعث میشه تو به بقیه توهین کنی بعد من میشم شل مغز و نجس؟

جای ترول بازی یکم منطقی و مهربون باش، تهش پشیمونیه مسیر این شخصیتت

AŁɪ

والا تو که پشه ای ، خر مگستون هم نمیتونه قضایا بوجود بیاره کسگم🙂 تنها مشکل شما تو مخ بودنه که اونم الحمدلله مشکلی نیست پسی تونو می‌خورید جمعش میکنید🙃

_V_

اوکی
گریه نکن حالا

AŁɪ

امتیاز دوربین می 11 الترا یا هر اسمی هم پیشاپیش پولیه 🙂 …

Mahdi

من عاشق این طراحیم ولی شیائومی اینو نمی دونم چرا دوست نداره بده گلوبال

m.b

برادر یه کسی که چهار بار اونم فقط از یه سایت اخراج شده و از گروه های تکنولوژی هم پرت شده بیرون دیگه مشخصه که شخصیتش چیه… چرا بیخود انرژیتون رو صرف آدمای بیخود میکنید…

Mahdi

چهار بار شوخی میکنی مگه جنگه

Milad7

روی کاغذ که بد نیست🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی