حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو A94 با پردازنده مدیاتک Helio P95 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو

کمتر از یک هفته به مراسم رونمایی از خانواده اوپو Find X3 در تاریخ ۲۱ اسفندماه فرصت باقی است. اما اوپو قبل از این مراسم یک گوشی هوشمند جدید از سری A را با نام اوپو A94 در امارات معرفی کرد. اوپو A94 اکنون با مشخصات کامل در وب سایت OPPO UAE منتشر شده است.

اوپو A94 با پردازنده مدیاتک Helio P95 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

بیاید نگاهی به گوشی های معرفی شده از سوی اوپو در یک ماه اخیر بیندازیم.

حدودا یک ماه پیش بود که اوپو A93 که مجهز به تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ با پشتیبانی از 5G است معرفی شد. اوپو A93 با صفحه نمایش رفرش ریت ۹۰ هرتزی و مشخصات قابل قبول و قیمت ۳۰۰ دلاری به بازار آمد.

پس از آن اوپو A55 5G از سوی اوپو معرفی شد. A55 5G به چیپست مدیاتک دایمنسیتی 700 مجهز شده بود و با باتری بزرگی با ظرفیت 5000 میلی آمپری عرضه شد. اوپو برای این مدل قیمت ۲۴۵ دلاری درنظر گرفته بود.

 

خانواده اوپو Find X3 و چهار عضو آن را قبل از معرفی ببینید

 

اوپو A54 5G با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری هفته گذشته معرفی شد. اوپو A54 5G به پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ مجهز شده است و با قیمت تقریبی ۲۵۰ یورویی وارد بازار می شود.

اما می رسیم به جدیدترین گوشی برند اوپو. اوپو A94 دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با طراحی حفره در بالای صفحه نمایش برای دوربین سلفی است. صفحه نمایش Full HD + با رزولوشن 1080 * 2400 پیکسل، رفرش ریت ۶۰ هرتز، سرعت پاسخگویی صفحه نمایش لمسی تا ۱۸۰ هرتز، تراکم پیکسل ۴۰۹ پیکسل و دامنه رنگی ۹۲ درصد DCI-P3 و روشنایی ۴۳۰ نیت را ارائه می دهد. این تلفن نسبت صفحه به بدنه ۹۰.۸ درصد را ارائه می دهد. وزن اوپو A94 معادل با ۱۷۲ گرم است.

اوپو A94

اوپو A94

به نقل از gizmochina، اوپو A94 دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که از ویژگی هایی مانند تایم لپس، جلوه های تصویری، حالت شب و حالت عمودی پشتیبانی می کند.

با پشتیبانی از EIS می تواند فیلم های 1080p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه فیلم برداری کنید. محفظه دوربین بزرگ که در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته است دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک لنز عمقی ۲ مگاپیکسلی است.

دوربین های اصلی ویژگی هایی مانند حالت عمودی، تایپ لپس، پانوراما، حالت شب، EIS، فیلم برداری 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه و فیلم برداری اسلوموشن 1080p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ارائه می دهند.

 

اوپو با کنار زدن هواوی به پرفروش ترین برند موبایل چین تبدیل شد

 

اوپو A94 مجهز به چیپست MediaTek Helio P95 به همراه 8 گیگابایت رم LPDDR4x است. این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.0 همراه است و دارای یک اسلات کارت microSD نیز می باشد.

این دستگاه توسط یک باتری ۴۳۱۰ میلی آمپری پشتیبانی می شود که از شارژ سریع 30W VOOC Charge پشتیبانی می کند. اوپو A94 با سیستم عامل اندروید ۱۱ مبتنی بر ColorOS 11.1 اجرا می شود.

از ویژگی های دیگر این مدل می توان به دو سیم کارته بودن، 4G VoLTE ، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث 5.1 ، USB-C ، حسگر اثر انگشت روی صفحه و جک صوتی 3.5 میلی متری اشاره کرد.

 

رندرها و مشخصات خانواده اوپو Find X3 لو رفت

 

انتظار می رود اوپو A94 در برخی از بازارهای آفریقایی به عنوان اوپو Reno5 F عرضه شود. در هند نیز انتظار می رود که این دستگاه تا دو روز دیگر به عنوان گوشی سری F19 روانه بازار شود.

اوپو A94 در دو رنگ مشکی و بنفش فانتزی و با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار می شود.

نظر شما درباره گوشی اوپو A94 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، من نمیدونم اخه چرا چیپ 5جی روی این گوشی نیستش،گوشی به این خوبی و به روز باید4جی باسه، خب 5جی بزن، هرجایی هم 5جی نداشت، از4جیش استفاده میکنن،حتی ارزونترنین چیپ 5جی هم میزاشتن روش بازم خوب بود، یا حداقلش همون جیپ 765 جی میزاشتن که عالیم بود

Mahdi

جدیدا مود شده دو نسخه میزنن ما ام که فقط4Gوارد می شه

Milad7

به نظر بد نیست ولی یه مقدار قیمتش تنده🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی