حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Mi 11 Lite مدل 4G لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | شایعات، شیائومی

انتظار می رود شیائومی چند دستگاه دیگر از سری شیائومی Mi 11 را ارایه کند. در این میان مدل Mi 11 Lite به طرز قابل توجهی مورد توجه بوده است. انتظار می رود این دستگاه در بازارهای مربوطه در نسخه های 4G و 5G عرضه شود. در حال حاضر، با لو رفتن شیائومی Mi 11 Lite مدل 4G اطلاعات جدیدی فاش شده و نشان می دهد که بین مدل 4G و 5G تفاوت هایی وجود دارد.

مشخصات شیائومی Mi 11 Lite مدل 4G

به گزارش gizmochina و طبق اطلاعات منتشر شده از کانال تلگرام Xiaomiui ما مشخصات Mi 11 Lite 4G را داریم، البته بخشی از آن را. دستگاهی که به زودی در هند و سایر بازارهای جهانی عرضه می شود. اطلاعاتی که احتمالا از یک کد میان افزار به دست آمده نشان می دهد که Mi 11 Lite 4G با نام رمز “courbet” (فکر می کنید به گوستاو کوربه یعنی نقاش فرانسوی و رهبر جنبش رئالیسم یا واقع‌گرایی، مربوط باشد؟) با نام های “courbet_global” و “courbetin_india” برای مناطق مربوطه شناخته می شود.

اخیراً لیست کنسول Google Play مشخصاتی از مدل 5G را نشان داد که نام رمز آن می تواند “renoir” (مجددا نقاش فرانوسی و فعال در سبک امپرسیونیسم) باشد. به هر حال، این اطلاعات نشان می دهد Mi 11 Lite 4G که شماره مدل آن M2101K9AG است، از یک صفحه نمایش ۹۰ هرتز با رزلوشن FHD+ و پنل AMOLED بهره می برد. این کمی با صفحه LCD که قبلا شایعه شده بود متناقض است.

شیائومی

شیائومی

گزارش جدید می گوید که این دستگاه از یک پردازنده مرکزی مبتنی بر SM7125 بهره می برد که به چیپست کوالکام اشاره دارد. در این صورت، Snapdragon 720G می تواند برای مدل 4G استفاده شود. این پردازنده 2.3 گیگاهرتزی بوده و همچنین در منو تنظیمات گزارش اخیر مشاهده شده است.

در بخش دوربین ها انتظار می رود Mi 11 Lite 4G از دوربین سه گانه بهره ببرد و طراحی بدنه می تواند شبیه به شیائومی Mi 11 باشد. با این حال، این هنوز تأیید نشده است. از طرف دیگر، انتظار می رود دوربین اصلی این مجموعه یک نمون ۶۴ مگاپیکسلی باشند (می تواند سنسور ایزوسل GW2 سامسونگ باشد).

علاوه بر این، اطلاعات جدید نشان می دهد که نسخه جهانی از دوربین “ماکرو” برخوردار است در حالی که نسخه هندی دوربین “عمق سنج” را انتخاب می کند (می تواند یک دوربین ۵ مگاپیکسلی باشد). می توان انتظار داشت که دوربین دوم یک دوربین فوق عریض با بزرگنمایی 0.6x و رزلوشن ۸ مگاپیکسلی باشد.

از دیگر مشخصات نسخه 4G می توان به باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از سیم 33W و شارژ معکوس اشاره کرد. رابط کاربری MIUI 12 یا 12.5 همراه با اندروید ۱۱ برای آن بعید نیست.

انتظار می رود که شیائومی می ۱۱ لایت در رنگ های سیاه، آبی و صورتی ارایه شود. در بحث حافظه ها اما شاهد مدل های 6/8 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی  خواهیم بود. همچنین جای اشاره به Wi-Fi 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.1 نیز وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی Mi 11 Lite مدل 4G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

ویوو یه گوشی با دیمن ۸۲۰ معرفی کرد به اسم vivo S9e اگه شیا با همین مشخصات بزنه بفرسته گلوبال رکورد فروش رو میزنه ،، اگه از اسنپ ۷۷۵ استفاده کنه که چه بهتر …

Mahdi

یکی بگه بکشید بیرون از ۷۲۰ پا میشیم بخش تولید این پردازنده رو به اتیش می کشم

_V_

چرا ۷۲۰جی؟ حداقل ۷۳۲جی میزدی…

نسخه‌ی ۵جی با چی میاد؟

m.b

775g یا 765g…فعلاً شایعاته… بر اساسش نمیشه قضاوت درستی داشت…

Taha

جمع کنید این۷۲۰ جی رو بابا
یوهاهاها

_V_

هعی

Mahdi

هم نظریم

Mahdi

۷۲۰جی که دیگه واقعا کمه ، باید قدرت دوتا نسخه برابر باشه ، هردوتا رو با اسنپ ۸۵۵ یکی با مودم فایوجی و اون یکی رو بدون مودم بده

ali_s

۷۲۰ جی داره راه کایرین ۷۱۰ رو پیش میره 😑

saeed_l

آنقدر که نسخه لایت بازار شایعاتش داغ هست که نسخه اولترا هم انقدر شایعه نداره
خواستم بگم چه خبرررررتونه
😂😂😂😂

ممد بمولا

داش ناموسا از اسنپ 720جی و 732جی بکش بیرون
بخدا جفتشون هیچ قدرتی ندارن و ضعیفن
لاقل 855 بزار این چیه اخه!

Milad7

720 قرار نیست بازنشست بشه😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)