حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO صدای آیفون ۱۲ مینی مشخص شد: کوچکترین iPhone 12 بهتر از بزرگترین Galaxy S21

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | اپل، تست

حدودا ۲ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم امتیاز DxO دوربین اصلی آیفون ۱۲ مینی مشخص شد و “دوربین دوگانه اپل بالاتر از دوگانه گوگل” قرار گرفت. به تازگی همچنین امتیاز DxO صدای آیفون ۱۲ مینی مشخص شده است و این بار باید گفت که “کوچکترین iPhone 12 بهتر از بزرگترین Galaxy S21” است. با تمام این موارد اپل به دلیل فروش پایین آیفون ۱۲ مینی ۵.۴ اینچی در فکر توقف تولید آن است.

امتیاز DxO صدای آیفون ۱۲ مینی

اپل آیفون ۱۲ مینی کوچکترین و ارزان ترین عضو خانواده آیفون ۱۲ است، خانواده ای که محصولات سال ۲۰۲۰ اپل هستند. اپل مشخصات و بازاریابی هر دو نمونه آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی را در کنار هم نمایش می دهد و مهمترین تفاوت در اندازه این ۲ دستگاه نمایان می شود. آیفون ۱۲ مینی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی OLED بوده اما آیفون ۱۲ دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED است. وزن ۱۲ مینی ۱۳۳ گرم و وزن آیفون ۱۲ برابر ۱۶۲ گرم است.

آیفون ۱۲ مینی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی “توی جیب جا میشه” (!) اما وقتی صحبت از ویژگی های سخت افزاری می شود، تقریباً همه چیز را با آیفون ۱۲ به صورت یکسان ارایه می کند، از جمله چیپست اپل A14 که ادعا می شود “سریعترین چیپست یک تلفن هوشمند است. ” و همینطور هم هست.

نقد و بررسی آیفون ۱۲ مینی اپل را ببینید

این دستگاه ها از ویژگی های صوتی مشابهی نیز برخوردار هستند، تفاوت اصلی در قرارگیری بلندگوها است. آیفون ۱۲ دارای دو بلندگوی رو به جلو است، در حالی که ۱۲ مینی دارای یک بلندگو از جلو و یک بلندگو در پایین و از سمت راست است (البته باید اضافه کنم که از نظر ظاهری محل قرارگیری بلندگوهای این ۲ دستگاه تفاوتی ندارد ولی DxO اینطور توصیف می کند). هر دو دستگاه دارای دو میکروفون برای کاهش صدای پس زمینه و فناوری Dolby Atmos هستند. هر دوی آنها بزرگنمایی صوتی یا Audio Zoom دارند که می تواند هنگام فیلمبرداری می تواند مورد استفاده قرار یگیرد.

مشخصات صوتی آیفون ۱۲ مینی شامل موارد زیر است:

  1. ۱- دو بلندگو، یکی رو به جلو و یک در سمت پایین و راست
  2. ۲- میکروفون با قابلیت حذف صدا
  3. ۳- بزرگنمایی صوتی
  4. ۴- صدای فراگیر Dolby Atmos
امتیاز DxO صدای آیفون ۱۲ مینی

امتیاز DxO صدای آیفون ۱۲ مینی

با امتیاز ۷۳ در بخش صوتی، آیفون ۱۲ مینی بالاتر از دستگاهی مانند گلکسی اس ۲۱ اولترا می نشیند. با توجه به تفاوت ابعادی این دو دستگاه و فضای بیشتری که در نمونه سامسونگ وجود دارد، عملکرد آیفون ۱۲ مینی قابل تحسین است.

 

نظر شما چیست؟ کیفیت بلندگوهای آیفون ۱۲ مینی را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

بهتره چون پول بیشتری داده به dxo

Farcry

آقا انقدر حرف الکی نزنید دیگه! تا دیروز سامسونگ صدر رو درنوردیده بود دگزو خوب بود ولی الان شده بد بد بد! آیفون ها بعد از آیفون 7 اسپیکر استریو داشتن و الحق هم بعد از آیفون 7 به بعد یه آیفون جدید دستتون گرفته باشید قشنگ متوجه کیفیت اسپیکر استریو اون و به شدت توازن بودن اسپیکر مکالمه و اسپیکر اصلی اون میشید. حتی من یادمه یه زمانی آیفون اس ای 2016 داشتم با اون اندازه کوچیک اسپیکرش از گوشی قبلیم که 5.5 اینچی بود بهتر بود!
در کل من خودم هیچ وقت دگزو رو صد در صد قبول نداشتم ولی میشه به عنوان یه منبع نسبتا خوب بهش نگاه کرد البته باید به سایت های تخصصی دیگه و بعضی تست های معتبر یوتوب هم توجه کرد.

چرا الکی فکت میدی؟ ایشون یکی از ترولای سونی هستن وقتی میگن پول داده خودت تا تهش برو…
اون dxo هم گ… ه خورده با این نمره دادنش به اس21الترا
الان نمره صفحشم جوریه که من شک کردم واقعا صفحش بهترینه یا نه!!!

saeed_l

مصطفی
دوربین سلفی و نمایشگر پرچمدار سامسونگ در بهترین رنکینگ Dxo قرار دارند
چرا انقدر ذهن منو مسموم میکنید ؟؟ اااخ گلبم 💔
😂😂😂😂😂😂🤣

_V_

چشم

Mahdi

دیگه واسه اسپیکر که پول نمی گیره

Mahdi

من واقعا کیفیت بالای اسپیکر آیفونا رو قبول دارم ، دگزو به درک خودم بهش این نمره رو میدم

ببخشید مهدی جان اسپیکر نوت 20 الترا رو مقایسه کردم با ایفون 11 معمولی راستش بهتر بود نه خیلی ولی بود!

Sarnevesht

چطوریه اگه دگزو به گوشی و کمپانی مورد علاقتون نمره بد میده همه میگن پول میگیره ولی اگه نمره خوب بده همه میگن دگزو منبر معتبر هست؟؟؟؟
خیلیا میگن اس 21 الترا توی فیلم های یوتیوب خیلی خوب بوده اما چرا تو دگزو اینقدر بد عمل کرد. چون دگزو توی جزئیات ریز میشه اما توی یوتیوب شما عکس کلی رو میبینی. در حالی که به جزئیات توجه نمیشه. و واقعا هم همینطوره. اس 21 عکس های کلی خیلی خوبی میگیره اما تو جزئیات که ریز بشیم داغونه مخصوصا در حوزه جزئیات و نویز.

_V_

یادش بخیر زمان صدر بودن اس۱۰ ۵جی تو دوربین اصلی، و با اختلاف شدید تو سلفی، میگفتم معتبر نیست
حالا که تو بخش کمرا اینهمه امتیازای طنز میاد برای سامسونگ و نوت۲۰ الترایی که همه گفتن نسبت به اس۲۰ الترا بهبود داشته نمرش بدتر و حالا اس۲۱ الترا هم حتی بدتر از اون میشه، یهو همه میریزن میگن چون سامسونگ پایینه نا معتبره

خوبه، همینجوری عالیه ادامه بدید

AŁɪ

زر میزنن بدل نگیر شما …

Dr.Nazer

چرا مث طوطی فقط یه حرفو تکرار میکنین؟! آقا اگه دیدی واقعاً که طرف موقع صدر بودن گوشی برند مورد علاقه‌ش گفته دگزو معتبره و حتی میتونی ثابتش کنی اون موقع بیا روضه بخون!

m.b

عصبانی جذااب…اوففف😍

_V_

گیف گربه‌ی کوهستانی اعوجاج یافته‌ی زلزله‌ای

m.b

کامینگ اینستا وری زود وان عدد پیام ناخوانده…

Dr.Nazer

👻😂

Milad7

شک دارم درست باشه!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)