حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تولید آیفون ۱۲ مینی را متوقف می کند

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

آیفون ۱۲ مینی هدیه اپل به کاربرانی است که دستگاهی قدرتمند و جمع و جور می خواهند که تا چندین سال برای آن ها کارایی و دوام داشته باشد. متأسفانه طبق گزارش wccftech، به نظر نمی رسد که بازار گسترده ای برای این مدل وجود داشته باشد و به دلیل ضعف تقاضا برای این مدل، زنجیره تأمین محصولات اپل تولید آن را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ متوقف خواهد کرد.

توقف تولید آیفون ۱۲ مینی

ویلیام یانگ ، تحلیلگر JP Morgan ، معتقد است که زنجیره تأمین محصولات اپل به دلیل ضعف تقاضا، تولید آیفون 12 مینی را در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ متوقف می کند. پیش بینی های او طبق آمار منتشر شده و داده های قبلی ناشی می شود، جایی که نشان می دهد مدل های بزرگتر آیفون 12 فروش بسیار بهتری نسبت به نمونه 5.4 اینچی دارند.

در حقیقت، گزارشی از مورگان استنلی اظهار داشت که اپل به دلیل تقاضای ضعیف، تولید آیفون 12 مینی را دو میلیون کاهش داده است و به لطف فروش صعودی دیگر مدل ها، بیشتر روی آیفون 12 پرو تمرکز کرده است.

مشکل آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

داده های قبلی همچنین نشان داده است که آیفون 12 مینی از در ماه های اکتبر تا نوامبر، کم ترین میزان فروش از بین چهار مدل سری آیفون ۱۲ در ایالات متحده است. دلیل دیگری که ممکن است آیفون 12 مینی چندان مورد توجه مشتریان قرار نگرفته باشد ، به دلیل سایر پیشنهادهای ارزان قیمت اپل است.

 

 

نقد و بررسی آیفون ۱۲ مینی اپل را ببینید

 

تنها با ۳۹۹ دلار ، آیفون SE 2020 و آیفون ۱۱ را در اختیار دارید که از ۵۹۹ دلار شروع می شود. قیمت رقابتی آنها باعث محبوبیت بی نظیر هر دو دستگاه شده است ، زیرا بیش از 50 درصد از کل فروش آیفون در ایالات متحده برای در فصل سوم سال ۲۰۲۰ را تشکیل می دهند.

آیفون ۱۲ مینی

آیفون ۱۲ مینی

به نظر می رسد فروش پایین آیفون ۱۲ مینی تاثیر منفی در تصمیم اپل برای تولید مدل آیفون ۱۳ این شرکت خواهد داشت. یانگ پیش بینی می کند اپل فقط در سال ۲۰۲۱ می تواند بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۳ تولید و به فروش برساند اما تخمینی برای میزان فروش هر مدل ارائه نمی دهد. گرچه طبق شایعات این شرکت هر ۴ مدل را برای سال ۲۰۲۱ نیز تولید خواهد کرد اما شاید در لحظات آخر تصمیم ردموندی ها عوض شود و تولید آیفون مینی را در مدل های آتی محصولات خود متوقف کنند.

با توجه به میزان کم فروش آیفون ۱۲ مینی، اپل تولید این مدل را ادامه خواهد داد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

به نظرتون ایرانی لایق این چیز ها است؟1.

comment image

Milad7

ولی داخل ایران قیمتش مناسب شده ها 23 تومنم گیر میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی