حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حسگر تصویر ISOCELL 2 سامسونگ با اندازه پیکسل ۰.۷ میکرون معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ به تازگی یک ویدیو در Youtube منتشر کرده و در آن از اجرای جدید فناوری حسگر تصویر ISOCELL 2 در تلفن های آینده با سنسورهای دوربین 0.7 میکرون پیکسلی خبر داده است. این امکان را به دوربین ها می دهد تا علی رغم چالش های ناشی از کاهش اندازه پیکسل، عملکرد عالی را ارایه دهند. سامسونگ ادعا می کند این فناوری جدید ساختار دیواره بین سلول ها را بیشتر تقویت می کند و در نتیجه حساسیت به نور تا 12 درصد در مقایسه با فناوری فعلی ISOCELL Plus افزایش می دهد.

حسگر تصویر ISOCELL 2 سامسونگ

به منظور افزایش حساسیت به نور و وفاداری به رنگ در مدل های آینده حسگر تصویر سامسونگ ، فناوری ISOCELL Plus هر پیکسل را با یک مانع فیزیکی ایزوله می کند تا فاصله متناوب بین پیکسل ها را کاهش دهد – وقتی برخی از نورها قرار است به یک دیوار خاص برخورد کنند فوتودیود به ناحیه فوتودیود همسایه نشت می کند و باعث ایجاد نویز در تصویر نهایی می شود.

حسگر تصویر ISOCELL

حسگر تصویر ISOCELL

 

به نقل از phonearena، اگرچه ISOCELL Plus امکان تولید تصویر با کیفیت بالاتر را فراهم می کند، شبکه بین فیلترهای رنگی مقداری از نور ورودی را جذب می کند و در نتیجه باعث از بین رفتن نور می شود. ISOCELL Plus ابتدا با جایگزینی شبکه بین فیلترهای رنگی با ماده جدید، این مسئله را بهبود بخشید. با این حال، در مرحله نسل بعدی حسگر تصویر ISOCELL 2 ، قسمت پایین سد با مواد بازتابنده بیشتری در حال ارتقا است.

حسگر تصویر ISOCELL

حسگر تصویر ISOCELL

 

سامسونگ افتخار می کند که این به روزرسانی ها “کاهش نوری را به حداقل می رساند و به طور قابل توجهی حساسیت نور را برای تصاویر واضح تر با کاهش نویز بهبود می بخشد. با افزایش حساسیت به نور ، حسگر تصویر ISOCELL 2 حتی پیکسل های کوچک تر را نیز برای جذب نور بیشتر توانمند می کند. در نتیجه، سنسورهای تصویر می توانند در پیکسل های بیشتر جزئیات دقیق تر را بدون به خطر انداختن نور آن ها تولید کنند.

حسگر تصویر ISOCELL 2

حسگر تصویر ISOCELL 2

 

نور برای کیفیت عکس های شما بیشترین اهمیت را دارد. حسگر تصویر ISOCELL 2 بیشترین بهره را از نور می برد.

 

حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL سامسونگ بهار ۱۴۰۰ معرفی می شود

 

ما در حال حاضر از احتمال وجود دوربین های آینده با سنسورهای چند صد مگاپیکسلی آگاه هستیم. هر دو پرچمدار S21 Ultra و S20 Ultra سامسونگ دارای دوربین های 108MP هستند. از نظر تعداد مگاپیکسل بسیار جلوتر از آیفون 12 پرو اپل هستند. در حال حاضر فقط شیائومی و یک مدل موتورولا دوربین های مشابهی را در بازار گوشی های هوشمند ارائه می دهند.

حسگر تصویر ISOCELL 2

حسگر تصویر ISOCELL 2

 

برای روزهای آینده، حسگر تصویر ISOCELL 2 می تواند افق جدیدی از امکان ثبت تصویر در شرایط مختلف نور را ارائه دهد. اگرچه تلفن های هوشمند با فناوری جمع و جور خود هرگز واقعاً قادر به رقابت با دوربین های DSLR حرفه ای نخواهند بود، اما سامسونگ در حال حاضر بیشترین تلاش را برای ارتقا و توسعه حسگرهای دوربین گوشی های هوشمند انجام می دهد.

 

حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ رسما معرفی شد

 

به نظر شما آینده حسگرهای دوربین گوشی های هوشمند چگونه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اسپم
دوستان نوت هشت پرو در حد نو چند فروش میره ۶۴ گیگ
آخرا خرداد امسال خریدمش

Mahdi

4800

ali_s

مطمئنی نو ۶تومنه تو دیجیکالا

Mahdi

نهایتش 5 تومن میگیرن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی