حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی سوپر امولد معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ردمی

فردا خانواده ردمی نوت ۱۰ رسما معرفی خواهد شد. انتظار فروش خیلی خوبی برای این خانواده وجود دارد. انتظار می رود این شرکت سه دستگاه را به بازار عرضه کند، ردمی نوت ۱۰، ردمی نوت ۱۰ پرو و ردمی نوت ۱۰ پرو مکس. مشخصات و طراحی مدل ردمی نوت ۱۰ به طور کامل منتشر شده بود و امروز مشخصات و رندر رسمی مدل ردمی نوت ۱۰ پرو مکس لو رفته است.

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

شیائومی سری ردمی نوت ۱۰ را فردا ۱۴ اسفند به صورت رسمی در هند معرفی می کند. پیش از عرضه رسمی، مشخصات کامل ردمی نوت ۱۰ پرو مکس به بیرون درز کرده است.

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز سوپر امولد ارائه می شود. این مدل به پردازنده Qualcomm Snapdragon 732G مجهز شده است.

طبق خبری که در mysmartprice منتشر شده است، عکسی از نمای پشت و جلوی دستگاه نیز لو رفته است. طبق عکس زیر در جلو، تلفن با یک حفره در صفحه نمایش برای دوربین سلفی ارائه می شود. همچنین این مدل با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED به بازار عرضه خواهد شد. اندازه صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچ است.

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

ردمی نوت ۱۰ پرو مکس

حفره در قسمت بالای نمایشگر، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در زیر قاب گوشی با پردازنده Qualcomm Snapdragon 732G همراه خواهد شد. می توان انتظار داشت که این مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸گیگابایت حافظه همراه باشد. همچنین یک یک مدل با رم ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد. شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو مکس را در سه رنگ آبی ، سیاه و برنزی به بازار عرضه می کند.

در پشت دستگاه یک دوربین چهارگانه وجود دارد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک لنز اولتراوید ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین همچنین از یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی بهره می برد.

این مدل به یک باتری عظیم ۵۰۲۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات در جعبه مجهز شده است. این محصول با بلندگوهای استریو و درجه IP52 برای مقاومت همراه خواهد بود. این گوشی همچنین دارای یک لایه از Gorilla Glass 5 در جلو و عقب است.

 

قیمت ردمی نوت ۱۰ شیائومی لو رفت

 

بر اساس شایعات و گزارش های قبلی انتظار داریم یک پنل 6.43 اینچی FHD+ را در Redmi Note 10 در کنار دوربین اصلی 48MP و چیپست Snapdragon 678 داشته باشید.

ردمی نوت ۱۰ پرو باید با اسنپدراگون 732G با 6/8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش 6.67 اینچی SuperAMOLED وارد بازار شود.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت ردمی نوت ۱۰ پرو مکس منتشر نشده است.

نظر شما درباره این مدل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

هنوز ک معرفی نشده ولی اسنپ ۷۳۲ یکم کم نیس؟🤔
و نسخه ۵جی نداره؟
عجیبه اگه همچین باشه
اساتید اگه میدونن ج بدن

نیما عرفانی

دلیلش احتمالاً همونیه که قبلاً گفتم …
میخواد یه توازن و بالانسی بین مدل پرو و مکس این سری با ردمی 10x و مدل پروش باشه که فروش اونا هم تحت تأثیر اینا قرار نگیره …
یعنی پرفورمنس ، کارایی و ۵G رو خواسته کماکان برگ برنده ی 10x , 10x pro باشه و سایر مشخصات تکمیلی اعم از دوربین و دیسپلی و باتری رو گذاشته برای نوت ۱۰ پرو و پرو مکس…
به نظرم با این مشخصات و قیمت گذاری که بنا به سیاست و روال سابق و سنت قبلی که از ردمی سراغ داریم ؛ تنها برندی که می‌تونه ردمی رو تو تمام رده ها به چالش بکشه ریلمیه…

Mahdi

همه چیزش خوبه ولی پردازنده اصلا

MH

انتظار نداری که 888 بزارن 😐همین 732 از سرش زیادیع

Taha

چقد آدم شاخی هستی🙂

MH

منحرف😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی