حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ توسط چینی ها شوخی بود!!🤥

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

خبر استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ توسط چینی ها دروغ از آب درآمد و شوخی کاربران چینی با کاربران و طرفداران پلی استیشن ۵ عنوان شد!🤨

خبر استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ دروغ بود!

تقریبا یک ماه پیش بود خبری منتشر شد مبنی بر اینکه چینی ها درحال استخراج اتریوم با لپ تاپ هستند و به هر قیمتی که شده درحال ماین و استخراج ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین هستند.

اما دو روز پیش خبری در رابطه با استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ در رسانه های خبری دنیا به نقل از سایت چینی Gizchina منتشر شد. متن این خبر به شکل زیر بود:

کنسول بازی پلی استیشن ۵ سونی به خوبی در جهت استخراج دومین رمز ارز بازار یعنی اتریوم، هک شده اند. بر اساس یک اسکرین شات که در فضای مجازی دست به دست می شود، شخصی توانسته است با هک کردن کنسول بازی پلی استیشن ۵، هش ریت  98.76 (MH/s) را با مصرف برق ۲۱۱ وات برای استخراج اتریوم به دست آورد.

استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵

استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵

 

با این حال، اسکرین شات منتشر شده حاوی یک کد QR بود که متن زیر به زبان چینی در آن نوشته شده بود:

این نرم افزار وجود ندارد. ها ها ها !

امروز سایت خبری u.today با انتشار خبری به صورت رسمی استخراج اتریوم با پلی استیشن ۵ را رد کرد. جالب اینجاست که پس از منتشر شدن این خبر، هیچ واکنشی از سوی سونی شاهد نبودیم. انگار شرکت ژاپنی به کنسول بازی خود اطمینان کامل داشته که قابل هک شدن برای استخراج رمزارزها نیستند.

نظر شما درباره شوخی چینی ها با کاربران و گیمرهای سراسر دنیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی