حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از نظر TIPA دوربین خانواده هواوی P40 بهترین دوربین موبایل است

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | دوربین، هواوی

این اولین مرتبه ای نیست که جایزه TIPA به موبایل های هواوی می رسد. پیش از این جایزه TIPA 2017 به هواوی پی ۱۰، جایزه TIPA 2018  به هواوی پی ۲۰ و جایزه TIPA 2019 به هواوی پی ۳۰ رسیده است و حالا شاید سورپرایز نشوید که برای سال ۲۰۲۰ هم از نظر TIPA دوربین خانواده هواوی P40 بهترین دوربین موبایل است.

دوربین خانواده هواوی P40

دوربین خانواده هواوی P40

دوربین خانواده هواوی P40

مشخصا جای شکی وجود ندارد که دوربین هواوی پی ۴۰ پرو و حتی بهتر از آن، هواوی پی ۴۰ پرو پلاس یکی از بهترین دوربین های موبایل موجود در بازار است. دو هفته پیش بود که امتیاز DxO دوربین هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شد و با امتیاز ۱۲۸ در صدر قرار گرفت، امتیازی با هواوی پی ۴۰ پرو پلاس حتما بهتر هم خواهد شد. همچنین از نظر همین منبع، هواوی P40 پرو بهترین دوربین سلفی را نیز داراست.

به هر صورت سری Huawei P40 به دلیل مشخصات چشمگیر و ویژگی های دوربین، ماه گذشته عناوین زیادی را به خود اختصاص داد. در چند هفته گذشته دوربین های گوشی مورد تحسین قرار گرفتند و اکنون توسط TIPA جوایزی دریافت شده است. اگر نمی دانید بد نیست که بگویم TIPA مخفف Associations Press Association Association است.

این مجموعه از بسیاری از نشریات عکاسی در سراسر جهان تشکیل شده است. اکنون این سری Huawei P40 جایزه بهترین اسمارت فون برای عکاس در سال 2020 را اعطا کرده است. دیدن این عنوان در حال حاضر جالب است هر چند که سال ۲۰۲۰ هنوز ۸ ماه دیگر هم دارد!

شایان ذکر است که این تستها بیشتر از عملکرد، روی نوآوری متمرکز هستند. خانواده Huawei P40 با حسگر تصویر بزرگ 1/1.28 اینچی با رزلوشن ۵۰ مگاپیکسلی خود در بازار نوآوری می کند. همچنین فوکوس خودکار ۸ تایی تشخیص فاز نیز قابل توجه است. همانطور که بالاتر گفتیم هواوی دارای سابقه طولانی در مورد موفقیت در مورد TIPA است. این شرکت از سال 2017 مدعی بهترین جوایز عکس تلفن های هوشمند است.

اگر گوشه از نوآوری های Huawei P40 Pro را در نظر بگیریم، باید گفت که این دستگاه از یک دوربین ۵۰ مگاپیسکلی Ultra Vision با پشتیبانی از OIS بهره می برد. این همراه با دوربی 40MP Cine فوق عریض و دوربین تله فوتو SuperSensing با رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی است. آخرین ماژول یک دوربین سنجش عمق سه بعدی است. جدا از سخت افزار قابل توجه، این تلفن هوشمند همچنین مجموعه ای از ویژگی های نرم افزاری را دارد که توسط AI تنظیم شده است.

نظر شما چیست؟ دوربین هواوی پی ۴۰ پرو برای شما جذاب است؟ برای ما که هست و منتظریم آن را تست کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

تعجبی نداشت

Milad7

بهترین که پرو پلاس هستش…

Milad7

بعد از اون پی 40 پرو و اولترا در یک سطح هستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)