حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیگ عدالت : جوکر و بتمن متحد می شوند

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | فیلم

تریلر اصلی لیگ عدالت ساخته زک اسنایدر کات منتشر شده است که در آن صحنه هایی با حضور دارکساید و دیدار احتمالی بتمن و جوکر (با بازی جرد لتو) دیده می شود. اما آیا این صحنه واقعیت دارد؟

لیگ عدالت به زودی پخش می شود

همه ما از سال ۲۰۱۷ منتظر چنین روزی بودیم. زمانی که اسنایدر به دلیل مرگ دخترش و تنش هایی که در پشت صحنه با برادران وارنر داشت، از ساخت فیلم دست کشید، جاس ویدون یک جایگزین ایده آل بود. کارگردان بافی و اونجرز (جاس ویدون) سابقه خوبی داشت اما سبک و روش او با اسنایدر بسیار متفاوت بود و به همین خاطر نتیجه کاری چیزی شد که خوشایند هیچ کس نبود. در نهایت، شاهد کار ناب اسنایدر به همراه بعضی تغییرات خواهیم بود.

برترین فیلم های ۲۰۲۱ که حتما باید ببینید

تغییرات اصلی شامل اضافه کردن همه صحنه های حذف شده از دارکساید، ارباب استپن ولف، می شود. در صحنه های مهیج تریلر دارکساید با شکوه و عظمت را می بینیم که استپن ولف در برابر او زانو زده است. این نسخه از استپن ولف ساخته اسنایدر با نسخه کارتونی ویدون خیلی متفاوت است. تریلر نشان می دهد که او در نبردی که احتمالا همان نبرد لیگ عدالت در اکران نمایشی است، با تمام قهرمانان باستانی زمین می جنگد. تریلر با صحنه ای منحصر به فرد به پایان می رسد، رویارویی جوکر با بتمن. به نقل از express می بینیم که آیا این رویارویی واقعیت دارد یا خیالی بیش نیست؟

تریلر اصلی لیگ عدالت

لیگ عدالت اسنایدر : صحنه دیدار بتمن و جوکر

تصاویر اولیه از جوکر این فرضیه را ایجاد کرده است که او با بتمن در کنار هم سعی می کنند دارکساید و سوپرمن را شکست دهند. کارگردان رسمی لیگ عدالت، زک اسنایدر، صحنه های زیادی را نسبت به فیلم کمیک اصلی دی سی تغییر داده است؛ از جمله معرفی لباس سیاه سوپرمن و ورود شخصیت شرور و نمادین دارکساید. جرد لتو نیز در نقش جوکر حضور خواهد داشت و اسنایدر درمورد صحنه های جدید او صحبت کرده است. آخرین باری که جرد لتو در نقش جوکر به تصویر کشیده شد در جوخه انتحار در سال ۲۰۱۶ بود که شخصیتی شاد و گانگستری گستاخ بود.

اما نسخه جوکر ساخت اسنایدر تغییرات اساسی در ظاهر خود دارد. چهره اش تهدیدآمیز و ترسناک است، موهای بلند و تیره دارد، پیش بند قصابی بسته است و چشم ها و لب هایش را سیاه کرده است.

اسنایدر گفت: « جوکر تنها چیزی بود که از قبل به آن فکر کرده بودم. همیشه می خواستم که جوکر را وارد این دنیا کنم.»

جوکر

نسخه جدید جوکر ساخته زک اسنایدر در Justice League متفاوت از نسخه قدیمی

در فیلم بتمن در برابر سوپرمن صحنه ای را دیدیم که بتمن تصویری از این آینده پادآرمان شهر دارد. این صحنه نشان می داد که سوپرمن، بتمن و افرادش را اسیر کرده است و بتمن را می کشد. اکنون این صحنه دوباره در سکانس رویایی ملاقات بتمن و جوکر در Justice League  اسنایدر تکرار می شود. این دو شخصیت همیشه بزرگ ترین دشمنان هم بودند اما دیدار آن ها در فیلم اسنایدر کات می تواند شروع یک اتفاق جدید باشد.

زک اسنایدر

زک اسنایدر: Justice League این ماه از شبکه HBO Max پخش می شود.

زک اسنایدر به لباس سیاه سوپرمن در لیگ عدالت اشاره کرد

شوالیه تاریکی برای شکست دادن سوپرمن به کمک همه احتیاج دارد و گزارش ها حاکی از این است که جوکر مقداری کریپتونایت یا سلاح دیگری برای استفاده علیه او پیدا کرده است.

صحنه کابوس بتمن پیشتر نشان می داد او از اسلحه علیه دشمنانش استفاده می کند (کاری که قسم خورده که هیچ وقت انجام ندهد). بنابراین متحد شدن او با بزرگ ترین دشمنش خیلی دور از ذهن نیست.

دارکساید

تریلر Justice League : دارکساید

در تریلر، جوکر را از پشت سر نشان می دهد که به آسمان شهر نگاه می کند، سپس دوربین روی بتمن می آید. جوکر می گوید: «ما در جامعه ای زندگی می کنیم که شرافت یک خاطره دور است.» سپس سرش را می چرخاند و اضافه می کند: «اینطور نیست بتمن؟»

اسنایدر درباره ی اشتیاق زیادش برای رو به رو کردن این دو شخصیت صحبت کرد. او گفت: «نکته جالب در مورد این صحنه این است که جوکر در مورد بتمن مستیقما با خود بتمن صحبت می کند. این جوکر است که بتمن را تحلیل می کند که او کیست و ماهیت او چیست. این همان چیزی است که احساس می کردم طرفداران دنیای دی سی سزاوار آن هستند.»

جوکر و بتمن

Justice League اسنایدر : صحنه بتمن و جوکر. سکانس رویایی؟

اسنایدر اضافه کرد: «جرد لتو (جوکر) و بن افلک (بتمن) هیچ وقت با هم دیده نشده بودند. حیف بود فیلم را بدون اینکه بتمن و جوکر در کنار هم دیده شوند، بسازیم.»

اما سوال این است که آیا آن ها واقعا در کنار  هم حضور پیدا می کنند؟ به نظر می رسد بیشتر شبیه یک سکانس خیالی باشد که از ضمیر ناخودآگاه بتمن نشأت گرفته چرا که بتمن با کارهای خود در کشمکش است. حتی تریلر با صدای بروس وین شروع می شود که می گوید: « من خواب دیدم… تقریبا الهام بود.»

اسنایدر همچنین قول داده است که یک بعد پنهان دیگر از جوکر از فیلم قبلی دنیای دی سی در این فیلم کشف شود.

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ در صف اکران

در سال ۲۰۱۶ در فیلم بتمن در برابر سوپرمن، یک سکانس از کابوس به تصویر کشیده شد که سوپرمن در آن سرکش و سیاه بود. اسنایدر اخیرا تایید کرده است که فیلم جدید به ادامه آن سکانس می پردازد و آن بخش پنهان جوکر را که سال هاست هواداران را سردرگم کرده، بررسی می کند.

وی گفت: «این فیلم توضیح می دهد که چرا بروس در فیلم بتمن در برابر سوپرمن، کارت جوکر را روی اسلحه خود چسبانده بود.»

از آنجایی که این فیلم ۴ ساعت خواهد بود، بنابراین وقت و فضای کافی برای کشف و بررسی صحنه ها و ابعاد مختلف وجود دارد.

جوکر

صحنه بتمن و جوکر در Justice League  ساخته زک اسنایدر

در  ابتدا انتظار می رفت که این پروژه به صورت یک مینی سریال با چهار قسمت طولانی اکران شود. اما اکنون متوجه شدیم که یک فیلم طولانی ۴ ساعته خواهد بود. اسنایدر یک وقفه ۱۰ دقیقه ای با یک موسیقی ویژه برای فیلم در نظر گرفته است.

از هیچ هزینه ای برای این پروژه دریغ نشده است. بودجه اولیه فیلم بعد از فیلمبرداری های متعدد و تلاش های بسیار مسخره برای حذف دیجیتالی سبیل کویل، به ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تاریخ پخش Justice League

لیگ عدالت زک اسنایدر در آمریکا در ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) از شبکه HBO Max پخش خواهد شد. تریلر اصلی فیلم را از اینجا می توانید تماشا کنید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

جوکر رو قاطی این چیپ بازیا نکنید تروخدا… جوکر تو ایران شخصیت داره… 😂 پایینش نیارید… 🤦‍♂️

🤣🤣🤣👍🏻

Mahdi

جوکر چه به این کارا داش تو شخصیت خیلی بالاتر از این حداست

Milad7

زک اسنایدر بنجول ساز

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی