حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ در صف اکران

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سینما، فیلم

فیلم ها به ما فرصت فرار از زندگی واقعی و گم شدن در دنیای رویا و خیال را می دهند. تخیلاتی که در دنیای واقعی وجود ندارد. فیلم های رمانتیک-کمدی این امکان را به ما می دهد که در عین اینکه غرق احساسات می شویم بدانیم که فیلم پایان خوشی دارد. فیلم های ترسناک و مهیج به ما اجازه می دهد که بدون وجود هرگونه خطر واقعی، احساس خطر و ترس را تجربه کنیم. فیلم های علمی-تخیلی و فانتزی می تواند ما را به دنیایی کاملا متفاوت و حتی جهان های دیگر ببرد. و البته، فیلم های اکشن این فرصت را به ما می دهند که تصور کنیم زندگی با هیجان، ماجراجویی و هیایو چگونه خواهد بود. در ادامه لیستی از برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ را که به زودی اکران می شوند، به ترتیب تاریخ اکران برای شما آورده ایم.

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱

فیلم های اکشن از فیلم های ابرقهرمانی و جاسوسی گرفته تا فرانچایزهای حماسی مانند سریع و خشن، یکی از محصولات اصلی هالیوود به خصوص در بهار و تابستان است. از آنجا که این فیلم ها بودجه زیادی دارند و صدها میلیون دلار برای ساخت آن ها در نظر گرفته می شود (گاهی اوقات حتی بیشتر از این مبلغ) ، استودیوهای فیلم سازی در مورد زمان اکران بسیار سخت گیر هستند. به عنوان مثال در سال ۲۰۲۰ به دلیل شروع ویروس کرونا استودیوها نمی خواستند که فیلم های اکشن بزرگ خود را اکران کنند. با توجه به اینکه بسیاری از سینماها در سراسر دنیا تعطیل بودند و حتی زمانی که سالن ها باز شدند باز هم فروش بلیط خیلی کم بود (چرا که بسیاری از مردم دوست نداشتند برای دوساعت در یک فضای بسته با افراد غریبه شانه به شانه فیلم تماشا کنند) بسیاری از استودیوها تصمیم گرفتند تا اکران بزرگ ترین و پردرآمدترین عناوین خود را به تاخیر بیاندازند.

حال انبوهی از فیلم های اکشن روی هم انباشته شده و بسیاری از آن ها عناوینی هستند که مدت ها انتظار آن ها را کشیده ایم ولی به احتمال زیاد اکران نمی شوند. با این حال تعدادی از فیلم های اکشن سال با بازی درخشان ستارگان در این لیست قرار دارند. در اینجا به معرفی بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ به نقل از marieclaire می پردازیم که قطعا می خواهید آن ها را ببینید (البته اگر باز هم به تاخیر نیفتند).

۱- Chaos Walking| آشوب مدام

آشوب مدام

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : آشوب مدام

تاریخ اکران: ۵ مارس ( ۱۵ اسفند ۱۳۹۹)

بازیگران: تام هالند، دیزی ریدلی، مدس میکلسن، دمیان بیچیر، کورت ساتر، نیک جوناس، سینتیا اریوو و دیوید اویلوو

این فیلم علمی-تخیلی یک ماجراجویی بسیار خلاقانه و منحصر به فرد را با اقتباس از رمان های سه گانه پاتریک نس به همین نام به تصویر می کشد. این فیلم سیاره ای را نشان می دهد که در آن تمام زنان از دنیا رفته اند و مردان از طریق امواج رادیویی صداها و افکار یکدیگر را می شنوند. وقتی یک دختر ( با بازی درخشان دیزی ریدلی) به روی این سیاره فرود می آید، یک پسر ( با بازی تام هالند) متوجه می شود که چه خطری این دختر را تهدید می کند و با او متحد می شود.

۲- Godzilla vs. Kong | گودزیلا در برابر کونگ

گودزیلا در برابر کونگ

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : گودزیلا در برابر کونگ

تاریخ اکران: ۳۱ مارس (۱۱ فروردین)

بازیگران: الکساندر اسکارشگرد، میلی بابی براون، ایزا گونزالس، ربکا هال، شون اوگوری، کایل چندلر، دمیان بیچیر و جولیان دنیسون

این فیلم یک برداشت مدرن از موجودات کلاسیک است که در این میان دو مورد از شاخص ترین موجودات تاریخ فیلمسازی را به تصویر می کشد. علاوه بر این، در این فیلم شاهد بازگشت بازیگر فوق العاده و الهام بخش میلی بابی براون هستیم ( در فیلم گوزیلا: سلطان هیولاها ۲۰۱۹ نیز شاهد بازی او بودیم) حضور او همیشه یک اتفاق مثبت برای فیلم است.

۳- Mortal Kombat | مورتال کامبت

مورتال کامبت

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : مورتال کامبت

تاریخ اکران: ۱۲ آوریل ( ۲۳ فروردین)

بازیگران: لوئیس تن، جو تسلیم ،تادانابو آسانو، مکاد بروکس ،لودی لین، جسیکا مک ‌نامی ،جاش لاوسون ،چین هان و هیرویوکی سانادا

این فیلم نیازی به توصیف ندارد. فقط می توانم بگویم یک نوستالژی است. هر زمان که یک فرنچایز کلاسیک روح مدرن می گیرد، ما آنجا مشتاقانه به انتظار نشسته ایم.

۴- Black Widow | بیوه سیاه

بیوه سیاه

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : بیوه سیاه

تاریخ اکران: ۷ مه (۱۷ اردیبهشت)

بازیگران: اسکارلت جوهانسون، فلورنس پیو، دیوید هاربر، ویلیام هرت، او.تی. فاگبنلی، ری وینستون و ریچل وایس

به معنای واقعی کلمه طرفداران مارول سال هاست که منتظر فیلم بیوه سیاه هستند. این شخصیت همواره شخصیت مورد علاقه طرفداران دنیای سینمایی مارول بوده است. در این فیلم ماورل اسکارلت جوهانسون نقش اصلی فیلم یعنی بیوه سیاه را بازی می کند. همچنین این فیلم اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است؛ البته اگر همچین مواردی برایتان اهمیت داشته باشد.

۵- Free Guy | مرد آزاد

مرد آزاد

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : مرد آزاد

تاریخ اکران: ۲۱ مه (۳۱ اردیبهشت)

بازیگران: رایان رینولدز، تایکا وایتیتی، و جو کری، جودی کومر، لیل رل هاوری و آتکارش آمبودکار

رایان رینولدز در دنیای بازی ویدیویی قرار می گیرد و نقش یک ان پی سی (شخصیت غیرقابل بازی) را بازی می کند که به طرز خنده داری از اعمال خود آگاه می شود و تصمیم می گیرد قهرمان دنیای خود شود.

۶- Fast & Furious 9 (F9) | سریع و خشن ۹

سریع و خشن ۹

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : سریع و خشن ۹

تاریخ اکران: ۲۸ مه (۷ خرداد)

بازیگران: وین دیزل، جان سینا ، تایریس گیبسون ، میشل رودریگز ، جوردانا بوروستر ، ناتالی امانوئل ، لوداکریس ، سانگ کانگ ، شارلیز ترون ، هلن میرن و کاردی بی

فرانچایز سریع و خشن در این مرحله خیلی بزرگ است. در حقیقت، شخصیت های افسانه ای همچون شارلیز ترون و حتی هلن میرن با استعداد بی نظیرشان یک انرژی فوق العاده و زنانه به این فرنچایز عمدتا مرد محور اضافه کردند.

Venom: Let There Be Carnage -۷ | ونوم: بگذارید کارنیج بیاید

ونوم

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : ونوم

تاریخ اکران: ۲۵ ژوئن (۴ تیر)

بازیگران: تام هاردی ، وودی هرلسون ، میشل ویلیامز ، رید اسکات و نائومی هریس

دنیای سینمایی مارول تنها دنیای ابرقهرمانی موجود نیست و اگر می خواهید شاهد فیلم های کامیک هیجان انگیزتر و تاریک تر باشید، این فیلم را حتما ببینید.

۸- Top Gun: Maverick | تاپ گان : ماوریک

تاپ گان

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : تاپ گان

تاریخ اکران: ۲ جولای (۲ تیر)

بازیگران: تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم، اد هریس و لوئیس پولمن

این تفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم! شاهد دنباله یک فیلم دهه هشتادی خواهیم بود.

برترین فیلم های ۲۰۲۱ که حتما باید ببینید

۹- The King’s Man | کینگز من

کینگز من

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : کینگز من

تاریخ اکران: ۲۰ اوت (۲۹ مرداد)

بازیگران: رالف فاینز، جما آرترتون، ریس ایفانز، دانیل برول، لیام نیسون، چارلز دنس، متیو گود، آرون تایلر- جانسون، تام هولندر، جایمن هانسو و استنلی توچی

این فیلم پیش درآمدی از فرنچایز فیلم محبوب کینگزمن است.

۱۰- No Time to Die | زمانی برای مردن نیست

زمانی برای مردننیست

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : زمانی برای مردن نیست

بازیگران: دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو و کریستف والتس

این آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند خواهد بود، بنابراین یک فیلم خاص و ویژه تلقی می شود.

 Eternals -۱۱ | اترنالز

اترنالز

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : اتارنالز

تاریخ اکران: ۵ نوامبر (۱۴ آبان)

بازیگران: آنجلینا جولی، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، لورن ریدلاف، برایان تایری هنری، سلما هایک، لیا مک‌هیو، دان لی، کیت هرینگتون ، جما چان ، بری کیوگن

اترنالز دومین فیلم بزرگ دنیای سینمای مارول است و بازی فوق العاده بازیگران هیجان انگیزش. آنجلینا جولی در نقش تینا یک زن شرور به نظر می رسد. او یک جنگجوی خشن و عاشق مبارزه است. هر سلاحی که تصورش را بکند می تواند با استفاده از انرژی کیهانی آن را خلق کند. او با گیلگمش طرح دوستی می ریزد که این دوستی جعلی قرن ها ادامه می یابد.

۱۲- Matrix 4 | ماتریکس ۴

فیلم های اکشن ۲۰۲۱ - ماتریکس ۴

برترین فیلم های اکشن ۲۰۲۱ : ماتریکس ۴

تاریخ اکران: ۲۲ دسامبر (۱ دی)

بازیگران: کیانو ریوز، کری-ان ماس، جدا پینکت اسمیت، لمبرت ویلسون و دنیل برنارد

اولین فیلم ماتریکس، درست ۲۲ سال پیش تعریف جدیدی از جلوه های ویژه بود. فقط تصور کنید که سری جدید چه نمایش دیدنی خواهد شد.

تریلر فیلم ها را از اینجا می توانید ببینید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

اگه فیلم Godzilla vs kong رو اکشن در نظر بگیریم، بنظرم a quite place 2 حتما باید توی لیست تون می بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عاطفه رشیدی