حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم Justice League زک اسنایدر: تنها فیلم لیگ عدالت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سینما، فیلم

فیلمبردار فیلم Justice League (لیگ عدالت) زک اسنایدر (Zack Snyder) که بر روی هر دو نسخه فیلم کار کرده، فیلم اخیر که قرار است به زودی اکران شود را تنها فیلم لیگ عدالت می‌داند.

فیلم Justice League زک اسنایدر: تنها فیلم لیگ عدالت

فابین واگنر (Fabian Wagner) سابقه کار در دپارتمان تصویربرداری و فیلمبرداری چندین قسمت از سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) و فیلم ویکتور فرانکنشتاین (Victor Frankenstein) را داشته است. او در نسخه اول فیلم Justice League در سال ۲۰۱۷ به نویسندگی جاش ودن (Joss Whedon)، کارگردان و نویسنده فیلم انتقام جویان حضور داشت و در ادامه فیلمبردار نسخه دوم لیگ عدالت نیز بوده است. حالا در مقایسه‌ای که بین این دو نسخه به کارگردانی زک اسنایدر انجام داده، مدعی شده که این نسخه جدید را تنها نسخه فیلم Justice League می‌توان نامید.

تاریخ اکران فیلم Justice League

پس از انتظار طولانی مدت بالاخره تاریخ اکران این فیلم مشخص شد: ۱۸ مارس ۲۰۲۱. در سال ۲۰۱۷ زک اسنایدر رسماً بعنوان کارگردان فیلم Justice League معرفی شد، اما در ادامه بعلت مشکلات خانوادگی مجبور به ترک پروژه شد. جاش ودن، کارگردان و نویسنده قسمت‌های ابتدایی مجموعه انتقام جویان، جای او را در مقام کارگردان گرفت و برداشت‌های مجددی با هدف روشن‌تر شدن ماجرای فیلم انجام داد. فیلم نتوانست در گیشه و در نگاه منتقدان به جایگاه مورد انتظار برسد. از آن زمان هواداران منتظر انتشار نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League مانده‌اند.

کمپانی برادران وارنر در می ۲۰۲۰ اعلام کرد که نسخه زک اسنایدر بالاخره توسط HBO Max منتشر خواهد شد، و اکنون پس از گذشت یک سال نسخه اولیه این فیلم آماده شده است. با وجود اینکه قرار بود نسخه زک اسنایدر در قالب یک مینی سریال چهار قسمتی پخش شود، اکنون بصورت یک فیلم چهار ساعتی آماده پخش شده است.

لیگ عدالت

Zack Snyder’s Justice League

اظهارنظر فیلمبردار درمورد فیلم

واگنر نظر خود را با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود همراه با پوستر فیلم Justice League که تاریخ اکران در آن مشخص است اعلام کرد:

لیگ عدالت زک اسنایدر، تنها لیگ عدالت

این پوستر یکی از سه تصویر جدیدی است که اسنایدر نیز آن را در صفحه توییتر خود توییت کرده است.

حال کمپانی برادران وارنر با انتشار  پوسترهای جدید فیلم Justice League و اعلام تاریخ اکران آن، وارد مرحله بازاریابی شده است. همچنین قرار است تریلری از فیلم به زودی پخش شود. قرار است که این فیلم همزمان با اکران در سالن‌های سینما، در پلتفورم HBO Max نیز انتشار یابد.

عناوین دیگری که منتظر اکران هستند فیلم‌های گودزیلا دربرابر کونگ، Space Jam: A New Legacy، In the Heightsو The Suicide Squad می‌باشد. البته هنوز بطور قطعی مشخص نیست که فیلم Justice League زک اسنایدر در سالن‌های سینما هم اکران خواهد داشت یا اینکه تنها به پخش در HBO Max اکتفا خواهد کرد.‌

لیگ عدالت

Zack Snyder’s Justice League

کدام نسخه بهتر خواهد بود؟ جاش ودن یا زک اسنایدر؟

درحالیکه کمتر از دو ماه به اکران فیلم Justice League باقی است، مخاطبان نظرات متفاوتی درمورد اینکه کدام نسخه برتر از دیگری است دارند. با توجه به حجم عظیم درامی که در نسخه جاش ودن به چشم می‌آید، قابل درک است که چرا واگنر می‌خواهد از آن فاصله بگیرد، و درکنار آن انتشار نسخه جدید را پررنگ کند.

پس از به پایان رسیدن مدت زمان انتظار طولانی، عوامل فیلم Justice League انتظارات از این فیلم را افزایش داده‌اند. ضمن اینکه اسنایدر اعلام کرده که برنامه‌ای برای ادامه داستان اورجینال DCEU ندارد. بنابراین طبق این اظهارنظر این آخرین اثر او در این دنیا خواهد بود. باید امیدوار بود تا انتظارات بالا از فیلم Justice League زک اسنایدر محقق شود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مارول خیلی جلوتره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احمد کیایی