حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز هواوی FreeBuds 3i با قابلیت نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۹۰ پوند معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

ایربادز هواوی FreeBuds 3i با ویژگی‌های جذاب و قیمت مناسب می تواند راه‌حلی برای هواوی باشد که به‌دور از تحریم‌های امریکایی و گوگلی بتواند یک سخت افزار را به خوبی و بی‌دردسر بفروشد. امروز ایربادز هواوی FreeBuds 3i با قابلیت نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۹۰ پوند معرفی شد.

ایربادز هواوی FreeBuds 3i

هواوی امروز از FreeBuds 3i برای بازارهای اروپا رونمایی کرد. این هندزفری واقعا بی سیم بلوتوث هستند که دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند. این بلافاصله باعث می شود آنها با AirPods Pro اپل رقابت سر به سر داشته باشند و هنگامی که به طراحی FreeBuds 3i نگاه می کنید، آن نقطه بیشتر درخشان می شود. به وضوح AirPods به عنوان الهام بخش در اینجا عمل کرده است، اما اجازه بدهید درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ایربادز هواوی FreeBuds 3i

ایربادز هواوی FreeBuds 3i

ایربادز FreeBuds 3i هرکدام دارای یک سیستم ۳ میکروفونه هستند که از این میان دو میکروفون بیرون و دیگری داخلی هستند. اولی صدای شما را بلند می کند، دومی صدای شما را برای افزایش کیفیت تماس در گوش شما دریافت می کند. از این نظر، آنها شبیه به گلکسی بادز پلاس سامسونگ هستند.

با این حال، آنها ارزان تر از رقبا هستند و قابلیت حذف نویز فعال حداکثر ۳۲ دسی بل را اضافه می کنند. شما هزینه آن را با عمر باتری پرداخت می کنید. در صورت گوش دادن به موسیقی FreeBuds 3i فقط 3 ساعت و نیم به شما سرویس می دهد و این برای مکالمه به 2.5 ساعت می رسد. خوشبختانه همراه با قاب 14.5 ساعت گوش دادن به موسیقی یا 10.5 ساعت زمان مکالمه را به آن اضافه می کند. مدت زمان شارژ برای هر گوشی در کیس حدود یک ساعت و برای خود کیس 115 دقیقه است.

باری کنترل می توانید روی هر گوشی تپ کنید، نگاه داشتن طولانی دست ANC را خاموش یا روشن می کند. دوبار تپ کردن موسیقی را متوقف می کند و تماس ها را پاسخ می دهد یا به پایان می رساند. در جعبه 4 اندازه نوک سیلیکون و درایورهای پویا 10 میلی متر را مشاهده می کنید. گوشهای گوش دارای مقاومت در برابر آب IPX4 هستند.

ایربادز هواوی FreeBuds 3i از سه هفته دیگر از فروشگاه هوآوی در انگلیس با قیمت 89.99 پوند در انگلستان به فروش می رسد. نظر شما چیست؟ این ایربادز هواوی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir

خیلی عالیه

Mahdi

گرونه

persepolis

اپل و سامی گرونه…

Mahdi

شیائومی ارزونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)