حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر و رندر جدید هوآوی میت ایکس ۲ | Mate X2 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی پوستر جدیدی از گوشی تاشو آینده خود یعنی هوآوی میت ایکس ۲ منتشر کرده است. این پوستر نشان می دهد که این شرکت طراحی هوشمند و جدیدی را برای گوشی هوشمند تاشو آینده خود در نظر گرفته است.

 

هوآوی میت ایکس ۲ | Mate X2

اولین بار شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۹ قدام به طراحی و تولید گوشی های تاشو کرد. اولین مدل این سری مدل میت ایکس نام داشت و سپس سال بعد نسخه تازه شده آن با نام Mate Xs در سال ۲۰۲۰ با طراحی های تقریبا یکسان ارائه شد. هر دو دستگاه دارای یک نمایشگر بزرگ با اندازه بزرگ بودند که می توانست از وسط تا شود. وقتی تا می شد، نمایشگر در قسمت بیرونی دستگاه باقی ماند و کاربر می توانست به ادامه کار با آن بپردازد.

پوستر گوشی میت ایکس ۲

پوستر گوشی میت ایکس ۲

دستگاه های Galaxy Fold سامسونگ مجهز به طراحی جمع شونده هستند. به این صورت که دستگاه به داخل تا می شود. به نقل از gizmochina، به نظر می رسد که هوآوی میت ایکس ۲ که قرار است ۴ اسفند به صورت رسمی معرفی شود، طراحی مشابهی با مدل های گلکسی فولد سامسونگ داشته باشد.

معرفی رسمی هوآوی میت ایکس ۲ همزمان با رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۲۱ است که هفته آینده برگزار خواهد شد. دستگاه نهایی احتمالا شبیه رندر زیر خواهد بود.

رندر گوشی میت ایکس ۲

رندر گوشی میت ایکس ۲

همان طور که مشاهده می کنید، ممکن است میت ایکس ۲ از طریق نمایشگر داخلی خود یک تجربه مشاهده تمام صفحه را ارائه دهد. نمایشگر بیرونی ممکن است دارای بریدگی قرص شکل باشد. حدس زده می شود که Mate X2 دارای صفحه نمایش تاشو 8.01 اینچی ساخت شرکت BOE چین است. انتظار می رود از رزولوشن 2480 * 2220 پیکسل پشتیبانی کند. احتمالا در جلو دستگاه نیز از یک صفحه نمایش 6.45 اینچی استفاده کند که رزولوشن 2270 * 1160 پیکسل را ارائه دهد.

چیپست Kirin 9000 و یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپری ممکن است Mate X2 را تأمین کند. به احتمال زیاد با سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه می شود و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات را به همراه داشته باشد.

در بخش دوربین، احتمالا این مدل دارای یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو باشد و ماژول دوربین پشت آن ممکن است شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی ، لنز ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

نظر خاصی ندارم

خیلی شبیه زد فولد 2 هستش

persepolis

comment image

comment image

پوستر تیزر هواوی میت X2!

امروز غول فناوری هواوی اعلام کرد که دستگاه پرچمدار تاشو جدید Mate X2 خود را در 22 فوریه ساعت 20:00 به وقت پکن راه اندازی خواهد کرد و یک پوستر پیش نمایش را در حساب Weibo خود قرار داده است ،

با در نظر گرفتن جمله های آلبرت انیشتین در پوستر: “زمان فضای اطراف انرژی بزرگ خم می شود” و طرح هویت جانبی ماشین جدید ظاهر می شود. گفته می شود که یک طرف آن نازک و طرف دیگر ضخیم است و ممکن است بتواند 360 درجه بچرخد.

پیش بینی می شود که بزرگترین تغییر در هواوی میت X2 با استفاده از طرح کف داخلی ، در صفحه اصلی نمایشگر 8.01 اینچی با وضوح 2480 × 2200 وجود داشته باشد.

Huawei در تاریخ 22 فوریه تلفن نسل جدید Foldable Mate X2 را راه اندازی خواهد کرد!

اندازه صفحه نمایش دوم خارجی می تواند 6.45 اینچ با رزولوشن 2700 × 1،160 باشد.

پیش بینی می شود که برای دستیابی به یک اثر تاشو بهتر ، در صفحه نمایش و فرآیند لولا نیز بروزرسانی های بیشتری انجام شود.

انتظار می رود این گوشی به پردازنده 5 نانومتری سری Kirin 9000 مجهز شود و اندازه بدنه آن 161.8 × 145.8 × 8.2 میلی متر باشد. شایعه شده است که با یک باتری داخلی 4400 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود که از سوپرشارژ 66 وات پشتیبانی می کند و وزن آن 295 گرم است.

ما می توانیم تنظیمات دوربین جدیدی را مشاهده کنیم ، از جمله یک لنز تله فوتو دوربینی که از 16MP با دوربین جلو و چهار دوربین عقب 50MP + 16MP + 12MP + 8MP پشتیبانی می کند و از بزرگنمایی نوری ترکیبی 10 برابر پشتیبانی می کند.

Auroro

کجا آپلود میکنی همه عکسات خرابه

persepolis

الان تست کردم سالمه

Mahdi

خوبه

Milad7

منتظر معرفی رسمیش میمونیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی