حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت HarmonyOS باعث ارتقا عملکرد هواوی Mate X2 شده است

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | HarmonyOS، آپدیت

چند روز پیش نگاهی مفصل به سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی HarmonyOS داشتیم. آین آپدیت به صورت تست عمومی به برخی دستگاه ها ارایه شده است. حالا گزارش می شود که آپدیت HarmonyOS باعث ارتقا عملکرد هواوی Mate X2 شده است.

آپدیت HarmonyOS

اخیرا، سیستم هواوی Harmony 2.0 تست عمومی را آغاز کرده است. بسیاری از کاربران که برای به روزرسانی ثبت نام کرده بودند و این آپدیت دریافت کردند. از طریق این به روزرسانی، سیستم گوشی کاربر از EMUI 11 مبتنی بر اندروید به سیستم عامل Harmony تغییر می یابد.

پیش از این گزارش شده بود که این تغییر روی نرم بودن عملکرد گوشی تأثیر نمی گذارد. البته برخی از کاربران فکر می کنند که در سناریوهای خاص، تجربه بهتر از سیستم اندروید است.

آپدیت HarmonyOS هواوی Mate X2

آپدیت HarmonyOS هواوی Mate X2

چند روز پیش، یک وبلاگ نویس معروف در Weibo عملکرد هواوی Mate X2 را با سیستم عامل Harmony 2.0 2.0 آزمایش کرد. او دو بازی محبوب موبایل “Honor of Kings” و “Peace Elite” را روی آن تست کرد. هر دو بازی به ترتیب در بالاترین کیفیت تصویر با کیفیت تصویر نهایی و حالت HD-anti-aliasing آزمایش شدند. همانطور که وبلاگ نویس اثبات کرد، تسلط و پایداری بهتر از EMUI 11 است. به علاوه، مصرف انرژی نیز کمتر است.

از نظر تسلط به سیستم، او همچنین Mate 40 Pro را که با EMUI 11 کار می کند مقایسه کرده و دریافت که سرعت باز و جابه جا شدن بین برنامه ها اساساً یکسان است. بنابراین هر دلیلی وجود دارد که فکر کنیم سیستم عامل فعلی Harmony OS 2.0 معماری دوگانه Harmony و AOSP Android 10 را محصور می کند و در بیشتر محیط های موجود برنامه های کاربردی هنوز از اندروید استفاده می شود. بنابراین، بهبود روان بودن سیستم با HarmonyOS نسبتا محدود است.

اخیرا، هواوی تفاوت بین سیستم عامل هارمونی و سایر سیستم های تلفن همراه را توضیح داده و گفته است که سیستم عامل هارمونی جایگزین اندروید نیست و کپی iOS نیز نیست. توسعه واقعی هارمونی در ماه مه ۲۰۱۶ (تقریبا ۵ سال پیش) آغاز شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که واقعا هارمونی OS می تواند موفق باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

از اونجایی که بر پایه اندرویده نمیتونه پیشرفت چشم گیری کنه از لحاظ عملکرد

Sarnevesht

همین که سیستم عامل جدید باعث شده گوشی پایدارتر بشه توی بازی ها و مصرف انرژی کمتر بشه بازم خوبه👌👍

Milad7

خیلی هم خوب 😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)