حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ می ۱۰ اولترا شیائومی رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اندروید ۱۱، شیائومی

سال گذشته، شیائومی بهترین گوشی هوشمند خود را در قالب مدل می ۱۰ اولترا معرفی کرد. این گوشی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این شرکت طراحی و عرضه شد. این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۰ آغاز به کار کرد. اکنون پس از گذشت شش ماه از عرضه این مدل، این گوشی سرانجام به روزرسانی اندروید ۱۱ را دریافت می کند.

آپدیت اندروید ۱۱ می ۱۰ اولترا شیائومی

در آگوست سال ۲۰۲۰، شیائومی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود، دو گوشی هوشمند انحصاری در چین را با نام های Mi 10 Ultra و Redmi K30 Ultra روانه بازار کرد. این دو با سیستم عامل MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شدند.

به نقل از gizmochina، مانند اکثر تلفن های شیائومی که در چین به فروش می رسند، این گوشی ها در برنامه MIUI Beta گنجانده شده اند. از این رو، مدت ها است که این دو مدل آپدیت های هفتگی MIUI مبتنی بر اندروید ۱۱ را دریافت می کنند.

نمایشگر شیائومی می ۱۰ اولترا

آپدیت اندروید ۱۱ می ۱۰ اولترا

با این حال، این شرکت سه هفته پیش شروع به آغاز به روزرسانی “Stable Beta” (V12.1.1.0.RJJCNXM) برای گوشی می ۱۰ اولترا کرد. امروز شاهد این هستیم که آپدیت اندروید ۱۱، برای کاربران بیشتری در دسترس است و همان طور که به نظر می رسد این آپدیت پایداری از این نسخه است.

برای آنهایی که مطلع نیستند، آپدیت های MIUI Stable Beta اساسا آپدیت های پایدار برای کاربران محدود برای آزمایش اشکالات عمده احتمالی است. اگر مشکلی وجود نداشته باشد، همان آپدیت به عنوان یک بروزرسانی پایدار برای دیگر کاربران و به صورت گسترده تر ارائه می شود.

آپدیت اندروید ۱۱ می ۱۰ اولترا

بنابراین، درصورتی که این گوشی را از چین وارد کرده اید، به روزرسانی جدید OTA را از برنامه تنظیمات تلفن بررسی کنید. طبق گفته ها ، گوشی Mi 10 Ultra طبق سابقه بروزرسانی شیائومی، باید حداقل یک به روزرسانی اندروید دیگر یعنی اندروید ۱۲ و سه به روزرسانی MIUI دیگر را نیز دریافت کند.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی شما منتشر شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

هنوز در فکرم چرا این گوشی وارد بازار جهانی نشد

persepolis

این فرصت را نمی دانم چرا از دست میدین!.
خب دوست دارین هواوی پی 50 در چه تاریخی معرفی و چرا
در ان تاریخ معرفی بشه…
خب معقول باشه شک نکنید که میگم که ان تاریخ را بزگزار بکنند…

Milad7

خیلی هم خوب🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی