حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3 بالاخره بدون مشکل ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۱، شیائومی

داستان آپدیت های Mi A3 شیائومی واقعا اذیت کننده است. این دستگاه تقریبا هر آپدیت مهمی که گرفت، حداقل یک مشکل داشت. آپدیت اندروید ۱۱ آن هم که دیگر از همه آن ها بدند. امروز اما خبر خوب این است که شیائومی به روزرسانی نرم افزاری تازه ای را برای گوشی هوشمند Xiaomi Mi A3 منتشر کرده است. باید گفت که آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3 بالاخره بدون مشکل ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3

جالب این که دیروز یکی از کاربران ترنجی به ما پیام آپدیت اندروید ۱۱ گوشی شیائومی Mi A3 خود را نشان داد و از ما پرسید که آیا دانلودش امن است یا خیر. در آن زمان ما خبر موثقی نداشتیم اما امروز خبر خوب این است که می گوید فعلا در آپدیت جدید مشکلی دیده نشده است.

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3

آپدیت اندروید ۱۱ شیائومی Mi A3

ظاهراً شیائومی Mi A3 آخرین گوشی هوشمند این برند خواهد بود که تحت برنامه Android One و اندروید تقریبا خامِ بدون رابط کاربری اختصاصی MIUI منتشر شده است. با توجه به چرخه به روزرسانی خط تلفن های هوشمند، Mi A4 باید خیلی وقت پیش ارائه می شد.

پس از چندین تلاش و رسوایی که موجب خرابی گوشی برخی کاربران شد (و شیائومی در بازارهایی که خدمات رسمی ارایه می کرد، این دستگاه ها را به رایگان تعمیر کرد) شیائومی به تازگی موفق شد یک سیستم عامل پایدار اندروید ۱۱ را بدون مشکل و خطاهای اساسی منتشر کند. اکنون این تلفن هوشمند به روزرسانی اندروید ۱۱ را با ویژگی های اضافه شده ، بهبودها ، اصلاحات و موارد دیگر دریافت کرده است.

به گفته کاربران، آخرین به روزرسانی “نصب ایمن” است. این به روز رسانی، وصله امنیتی اندروید ژانویه 2021 را در کنار عملکرد ضبط صفحه نمایش “داخلی” را به ارمغان می آورد، ویژگی که به دلایلی قبلاً در Xiaomi Mi A3 فعال نبود.

شما شیائومی Mi A3 دارید؟ این آپدیت را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_s

اونایی که مادر بوردشون به خاک رفت درست میشن؟😐

ممد بمولا

اره حدود 1 ساعت کار دارن
یه سری فایل میریزی و ریبوت میکنی با اندروید 11 و بدون حذف شدن چیزی بالا میاد

Demon

یک سوال خواستم ببینم گوشی پوکو ایکس 3 الان که قیمتش اومده پایین ارزش خرید داره یانه برای کاربری عادی فقط؟

ممد بمولا

خیلی خوبه اگه قیمت مناسب باشه
بهترین گوشی تا رنج 7 تومن پوکو ایکس 3 هست

Demon

خب حالا ایکس 3 یا ایکس 3 ان اف سی کدومش بهتره؟

Milad7

انتخاب شما کدام یکی هست؟!

One Plus 8pro مثبت
P40 Pro منفی

Mahdi

انتخاب من Oneplus8proهست چون من از دوربین زیاد استفاده نمی کنم برام پردازنده صفحه مهمه که وان پلاس بهتره

Mahdi

گوشی خوب بود ولی با این ابدیت تعدادی به فنا رفتن😢😢

Milad7

انصافا گوشی ارزان قیمت و محبوبی بود…

Farshad77

با سلام خدمت استاد سینا عطایی عزیز ببخشید شاید اینجا جای درستی برای این سوالم نباشه ولی چون مربوط به android R میشه میگم، من یه گوشی شیائومی mi5s plus دارم که آخرین نسخه اندرویدی که روش آپدیت شد اندروید 8 هستش، ولی به تازگی تو فایل منیجر گوشیم تو پوشه android تو زیر پوشه data و همچنین تو زیر پوشه obb یه پیغام بالای صفحه اومده که نوشته: «محتویات این پوشه به دلیل محدودیت های سیستمی معرفی شده در Android R دیگر در دسترس نخواهند بود، فایل های شخصی خود را در سریعترین زمان ممکن از این پوشه بردارید»، و همونطور که مستحضرید این دو پوشه دیتاهای اصلی برنامه ها و بازیهای نصب شده تو گوشی داخلشونه، بردارم کجا بریزم؟ مگر چنین چیزی ممکنه اصلا؟ الان نمیدونم آیا اصلا به این پیغام توجه کنم یا نه؟ و اگر قراره توجه کنم چکار میتونم بکنم؟ آخه گوشی من که مال سال 2016 هستش و اندوریدشم هشته، چه ربطی به Android R و حالا نمیدونم محدویتهاش داره؟ ممنون میشم اگه شما یا هر کدوم از دوستان بتونین راهنماییم کنین، اگرم اسکرین شات لازمه و لطف کنین آیدی تلگرام بزاربن براتون میفرستم ولی متن پیغام رو دقیقا عین خودش نوشتم و فعلا هم فقط تو همین دو زیر پوشه data و obb اومده، با تشکر فراوان.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)