حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به شیائومی می ۱۰ اولترا (Xiaomi Mi 10 Ultra)

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

حدودا ۳ هفته پیش بود که شیائومی می ۱۰ اولترا رسما معرفی شد. پس از آن با هم آنباکسینگ شیائومی می ۱۰ اولترا را دیدیم. امروز اما نوبت به نگاه نزدیک به شیائومی می ۱۰ اولترا (Xiaomi Mi 10 Ultra) است.

نگاه نزدیک به شیائومی می ۱۰ اولترا

ما در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ چندین شارژر از برندهای مختلف با توان ۱۰۰ وات و بالای آن دیدیم. شیائومی Mi 10 Ultra به لطف شارژر ۱۲۰ وات در این بین یک جایگاه متناسب دارد. به گفته شیائومی، این امر باعث می شود باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تنها در ۲۳ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ شود. همچنین در مدت تنها ۵ دقیقه به ۴۱ درصد ظرفیت شارژ خود می رسد. و بله، شما این شارژر را درون جعبه و به رایگان دریافت می کنید.

به نظر می رسد Xiaomi Mi 10 Ultra یک تجربه عکاسی خارق العاده را روی کاغذ ارائه می دهد و از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سنسور 1/1.32 اینچی و OIS) با پیکسل های ۱.۲ میکرومتری بهره می برد. این سنسور که هنوز دقیقا مدلش مشخص نیست، باید تصاویر با پیکسل های ۲.۴ میکرومتری برای عکس های ۱۲ مگاپیکسلی ارائه دهد و این ایده آل برای عکسبرداری در شرایط کم نور یا شرایط نوری خاص است.

بقیه اعضای دوربین پشتی چهارگانه شامل یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 (بزرگنمایی دیجیتال 120x ، ویدئو OIS ، 8K)، یک دوربین فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با دید ۱۲۸ درجه و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر اپتیکال است.

در همین حال، سلفی ها با یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در یک سوراخ کوچک نمایشگر در سمت چپ پنل ثبت می شوند. شیائومی آن را یک دوربین سلفی زیر نمایشگر می نامد، که از نظر فنی صحیح است اما آن “دوربین سلفی زیرنمایشگر”ی نیست که خیلی ها به آن فکر می کنند.

شرکت تست دوربین DxOMark و همچنین امتیاز ۱۳۰ را با افتخار اعلام کرد و آن را به عنوان رهبر جدید در موبایل های هوشمند اعلام کرد. این شرکت توانست امتیاز ۱۴۲ برای عکاسی و ۱۰۶ را برای فیلم برداری کسب کند.

شیائومی می ۱۰ اولترا از طریق مودم X55 و پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از 5G زیر 6 گیگاهرتز ارایه می شود. اگرچه جالب است توجه داشته باشید که این شرکت به احتمال زیاد به دلایل مالی از گزینه Plus استفاده نکرد. شما همچنین برای ذخیره سریعتر نسخه جدید حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 را دریافت می کنید.

نظر شما درباره شیائومی می ۱۰ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

گوشی خوبیه 👌💕

The MTest MT

دوستان ایا لاکی پچر غیر قانونی هست؟مثلا من هات اسپات شیلدو هک و پریمیوم کردم غیر قانونیه؟؟؟؟؟

The MTest MT

دوستان ایا لاکی پچر غیر قانونی هست؟مثلا من هات اسپات شیلدو هک و پریمیوم کردم غیر قانونیه؟؟؟؟؟یا نه؟

Amir.H

اگه برنامه ای که میخوای هکش کنی به دولت مربوط نباشه و اسیب بهش نرسونه خیر غیر فانونی نیست ولی این برنامه به شدت بد افزار شناخته شده و ممکنه رو داده های گوشیتون تاثیر بزاره

Mahdi

این ۱۰۸ مگاپیکسلی نداشت؟🤔

Mohammadreza

نه. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی آمنی ویژن هست

Mahdi

کاش الترا وایدش هم ۴۸ می بود

TheFreeCritic

این اقای ع..طایی کی میخواد کپی رایت رو رعایت کنه نمیدونم
مرد مومن لینک یوتوپ رو بذار یه شیلتر نشکنه مشکلی نیست اپاراتم که به زور 360 میده

Arash1370

داداش ناموسا ی چی شنیدی از حق کپی رایت و ….
وقتی پایین مقاله ذکر کرده منبعش رو دیگه حق مطلب رو ادا کرده بنده خدا ب اسم خودش ک تموم نکرده یعنی اون دفعه اول ک اینجور گفتی بدون نگاه کردن مقاله و بچه ها زدن ب برجکت گفتت پایین منبعش رو زده گفتیم دیگه اسم کپی رایت و فلان نمیاری ولی بازم …… ای خدا این روشن فکرها رو چشم بده ببینن و قضاوت کنن

MohammadFarhaadi

ببخشید ولی دوستانه نظرم رو میگم.مطمئنا از نظر دوستان و حتی خودم بیشتر کپی رایتی که میگید افه به نظر میرسه.وگرنه مطمئنا مدیر سایت قوانین کپی رایت رو بهتر از من و شما میدونه و مطمئنا رعایت کرده که سایتش تا اینجا تونسته خودش رو بالا بکشه.قوانین کپی رایت خوب یا بد منطقه ای هستن و تو کشور خودمون هم موجودن و در صورت عدم رعایت شکایت میشه از خاطی پس تا الان حتما توسط مدیر این سایت رعایت شده.اگر هم حسی نسبت به اینکه اینجا رعایت نمیشه دارید بهترین راه استفاده نکردنه وگرنه وقتی شما از چیزی اطلاع نداشته باشی مطمئنا گردن شما نیست پس به نظر من فقط خودت رو اذیت نکن و از تکنولوژی لذت ببر.

Milad7

سلطانِ زوم 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)