حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اتریوم با قیمت طلا برای اولین بار برابری کرد!

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | رمزارز

برای اولین بار قیمت اتریوم با یک اونس طلا برابر شد. قیمت اتریوم تا ۱۸۷۰ دلار نیز افزایش یافت و با توجه به نوسانات، در زمان نگارش این مطلب، در ۱۸۱۰ دلار خرید و فروش می شود. یک اونس طلا در مرداد ۹۹ به اوج قیمت خود یعنی ۲۰۷۷ دلار نیز رسید اما در حال حاضر، قیمت هر انس طلا ۱۸۲۰ دلار می باشد.

قیمت اتریوم با قیمت طلا

به نقل از trustnodes، سبقت گرفتن قیمت اتریوم از طلا جالب است چون این همان اتفاقی است که در سال 2017 (1395) و قبل از رالی گاوی بیت کوین، برای بیت کوین اتفاق افتاد. بنابراین به این تئوری اعتبار می بخشد که اتریوم، همان چرخه ی بیت کوین را دنبال می کند.

استخراج اتریوم با کامپیوتر

رمزارز اتریوم، پذیرش گسترده ای را به خصوص در حوزه ی دیفای تجربه کرده است؛ در این حوزه توکن ها، بازار و برنامه های غیرمتمرکز جدید تقریبا به صورت روزانه خلق می شوند. این امر باعث پیدایش حبابی شده که عده ای آن را با رونق ICO در سال 2017 (۱۳۹۵) و ایردارپ ها مقایسه می کنند و سایرین نیز بازار رمزارزها را پرمنفعت تر از بسته های حمایتی ترامپ یا بودجه ی ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن می دانند.

ارزش بازار ارزهای دیفای در حال حاضر به ۸۰ میلیارد دلار!! رسیده که ۳۹ درصد ارزش بازار فعلی اتریوم است که یک سقف جدید یا نزدیک به یک سقف جدید می باشد و به نظر می رسد در روزهای آینده شاهد اعداد عجیب و غریبی در این حوزه باشیم.

می توان انتظار داشت که اتریوم سقف ۲۰۰۰ دلار را نیز بشکند و یک بازیابی نسبی را تجربه کند، اما زمان دقیق آن و این که واقعا سقف ۲۰۰۰ دلار شکسته شود هنوز مشخص نیست.

 

ایلان ماسک : نگاهی به زندگی ثروتمندترین فرد جهان

 

ارزش بازار طلا چیزی حدود ۲۰ تریلیون دلار برآورد می شود و این در حالی است که ارزش بازار اتریوم با فاصله ی زیاد ۲۰۰ میلیارد دلار است و اتریوم راه زیادی برای رسیدن به حجم معاملات طلا دارد.

اما چیزی که بازار ارزهای دیجیتال را جذاب تر از گذشته می کند، حمایت شرکت های بزرگ دنیا همچون تسلا، آمازون، توییتر، مایکروسافت و شخصیت های معروفی مانند ایلان ماسک از بازار رمز ارزهاست.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

باریکلا اتریوم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی