حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO دوربین اصلی گلکسی A51 5G سامسونگ مشخص شد: همرده اکسپریا ۱ سونی

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | تست، دوربین، سامسونگ

هر چند گلکسی A51 مدل 5G با مدل 4G تفاوت هایی در تراشه دارند اما در بخش سخت افزار دوربین کاملا یکسان هستند. البته که پردازنده تصویر تراشه اگزینوس ۹۸۰ (موجود در مدل 5G) بهتر از اگزینوس ۹۶۱۱ (موجود در مدل 4G) است اما باز هم این یک دستگاه میان رده است. امروز امتیاز DxO دوربین اصلی گلکسی A51 5G سامسونگ مشخص شده و این دستگاه را همرده اکسپریا ۱ سونی قرار می دهد.

امتیاز DxO دوربین اصلی گلکسی A51 5G

سامسونگ گلکسی A51 5G یکی از موبایل های 5G اقتصادی این شرکت است. این دستگاه کمی کوچکتر و ارزان تر از گلکسی A71 5G است که اخیرا بررسی کردیم. این دستگاه صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED دارد و بر اساس چیپست Exynos 980 سامسونگ ساخته شده است. این تراشه همراه با 6 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به علاوه یک اسلات microSD برای توسعه ارایه می شود.

در پشت چهار دوربین وجود دارد، سه دوربین برای تصویربرداری مستقیم استفاده می شود. دوربین اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی را در پشت لنز f/2.0 با فاصله کانونی معادل ۲۶ میلی متر قرار داده است. وضوح آن از دوربین اصلی گلکسی A71 5G کمتر است، اما بقیه مشخصات تصویربرداری بسیار شبیه به هم هستند.

دوربین فوق عریض دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که با یک لنز f/2.2 و فاصله کانونی معادل 14 میلی متر همراه شده است. یک دوربین ماکرو اختصاصی با سنسور 5 مگاپیکسل و لنز f/2.2 برای نزدیک شدن به سوژه ها وجود دارد (دوربین های ماکرو در نمره DXOMARK بررسی نمی شوند). گلکسی A51 5G همچنین دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای اندازه گیری عمق است که به حالت پرتره بوکه شبیه سازی شده کمک می کند. به طور قابل توجهی عدم حضور یک ماژول تله یا حتی OIS می تواند این دستگاه حس شود.

سامسونگ Galaxy 51 5G فیلم 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت می کند و همچنین می تواند کلیپ های 1080p حرکت آهسته را با سرعت 240 یا 480 فریم در ثانیه ضبط کند. تثبیت کننده تصویر الکترونیکی به ثابت ماندن کمک می کند.

مشخصات اصلی دوربین گلکسی A51 5G

  1. دوربین اصلی: سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، لنز با فاصله کانونی معادل 26 میلی متر، f/2.0 ، فوکس خودکار
  2. دوربین فوق عریض: سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و لنز با فاصله کانونی معادل 14 میلی متر، f/2.2
  3. دوربین ماکرو: سنسور ۵ مگاپیکسلی و لنز f/2.2
  4. دوربین عمق سنج: سنسور ۵ مگاپیکسلی و لنز f/2.4
  5. فلاش LED
  6. فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه (آزمایش شده)، 1080p در 240 و 480 فریم بر ثانیه (حرکت آهسته) ، EIS

اما چه امتیازی برای گلکسی A51 5G ثبت می شود؟

همانطور که می بینید، عدد ۸۷ برای گلکسی A51 خیلی با میان رده های دیگر برندها فاصله دارد. اگر بخواهید ببینید جدول DxO گلکسی A51 5G را اطراف چه دستگاه هایی قرار می دهد، تصویر زیر را باید ببینید:

امتیاز برابر با اکسپریا ۱، بهتر از نوکیا ۸.۳ و کمی پایین تر از گلکسی A71 می تواند عملکرد خوبی باشد. نظر شما چیست؟ در پایان توجه شما را به عملکرد دوربین گلکسی A51 5G در کنار گلکسی A71 5G و پیکسل ۴ جلب می کنم:

 

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

دی ایکس او جان جون عزیزت بکش بیرون از گوشیای سامی به خدا نمراتی که بهشون میدی به پشم ریویور هام نیست

Mahdi

خداوکیلی اینا هنوز به s7نرسیدن این چه ضایع بازیه هست 😂😂

Mahdi

فریمش فلزیه بعد طلایه رنگ فریمش یا اینجوریه توعکس

Darth Vader

نمیخواهم بگم a51 5g دوربین خیل عالی داره،ولی خداییش این دگزو دیگه داره نامردی می‌کنه.احتمالا به s21 در حد میان ده دیگر برند ها نمره خواهد داد.

Auroro

دگزوزات لابد به اس 21 اولترا نمره 115 میده

Mahdi

ولی من دوربین اکسپریا وان رو بهتر میدونم

Finch

ای بنازم خاندان mi note رو
خسلس دوست دارم یه نمره ای هم به می نوت 10 لایت بده

Finch

خیلی

Milad7

دگزو که دیگه خیلی معتبر نیست ولی a51 5g هم دوربین خوبی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)