حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل استادیا امسال ۱۰۰ بازی جدید دریافت خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | کنسول بازی، گوگل

یک پست جدید در وبلاگ انجمن گوگل استادیا نشان داده است که تیم سرویس بازی های ابری گوگل امسال بیش از ۱۰۰ بازی را اضافه خواهد کرد. در این پست، ۹ عنوان که در آینده نزدیک به Google Stadia اضافه خواهند شد را برجسته کرده است. این ۹ عنوان شامل بازی های محبوب FIFA 21 (۲۷ اسفند ۹۹) و Judgment (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) می شود.

بازی های جدید گوگل استادیا

وب سایت Engadget می گوید، بازی های اکشن Wayforward Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition و Shantae: Risky’s Revenge – Director’s Cut نیز برای اریه در ۵ اسفند ۹۹ در دسترس خواهد بود. بازی Shantae: Risky’s Revenge در اصل برای DSi در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و نسخه Director’s Cut با ویژگی های بهبودیافته برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ برای ویندوز منتشر شد. در همین حال، Half-Genie Hero Ultimate Edition اولین تجربه FHD بازی Shantae است.

بازی It came from space and ate our brains از استودیو Triangle Studios در سبک top-down shooter است. این بازی شامل بیگانگان مغزخوار است که به زمین حمله می کنند. این بازی یک حالت کمپین دارد که می تواند حداکثر چهار بازیکن لوکال را در خود جای دهد و از ۱۲ اسفند ۹۹ در دسترس خواهد بود.

بازی Kaze and the Wild Masks، یک بازی دو بعدی با عناصر کلاسیک دهه 90 و گرافیک هنری پیکسلی با ظاهری مدرن است در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ وارد بازار می شود. این تیم همچنین سه بازی بدون تاریخ انتشار را برجسته کرده است. بازی اول را می توان عنوان Killer Queen Blackدانست که یک عنوان استراتژیک تیمی است. بازی Street Power Football یک بازی سبک Arcade است و همچنین عنوان علمی تخیلی RPG یعنی بازی Hellpoint به زودی در راه است.

مصرف اینترنت گوگل استادیا چقدر است؟

این اطلاعیه گوگل استادیا اندکی پس از آن صورت گرفت که گوگل به دلیل تصمیم این شرکت برای دور شدن از توسعه بازی های اختصاصی خودش، استودیوهای بازی آن را در مونترال و لس آنجلس تعطیل کرد. فیل هریسون، معاونت Stadia در آن زمان گفت، معتقد است آوردن بازی های شخص ثالث به این سیستم عامل “بهترین راه برای ایجاد [سرویس] در یک تجارت بلند مدت و پایدار است.” قرار بود یکی از آن بازی ها Terraria باشد، اما پس از به تعلیق درآوردن حساب های گوگل سازنده آن، انتشار بازی sandbox در Stadia لغو شد.

گوگل استادیا به چه سرعت اینترنتی نیاز دارد؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرویس های گیمینگ ابری آینده هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خیلیم عالی

Milad7

خیلی هم خووب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)