حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرویس گوگل استادیا برای iOS به صورت وب-اپ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | گوگل

گوگل اعلام کرده است که سرویس پخش بازی Stadia خود به زودی برای iOS ارائه خواهد کرد. این سرویس به صورت یک اپلیکیشن اختصاصی iOS وارد بازار نخواهد شد، زیرا اپل گفت که این سرویس مشمول شرایطی است که قوانین App Store را نقض می کنند، بنابراین قرار است که سرویس گوگل استادیا برای iOS به صورت وب-اپ ارایه خواهد شد.

سرویس گوگل استادیا برای iOS

وقتی که سرویس گوگل استادیا در قالب یک برنامه وب-اپ (PWA) در دسترس کاربران iOS قرار بگیرد، دیگر مشکل مذکور وجود نخواهد داشت.

PWA یا Progressive Web Apps به فارسی برنامهٔ وب پیشرو به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا تجربه ای مشابه برنامه را از طریق یک وب سایت ارائه دهند و با استفاده از یک برنامه وب Stadia را به iOS بیاورید، گوگل می تواند قوانین App Store اپل را دور بزند.

گوگل هنوز زمان دقیق راه اندازی Stadia در iOS را مشخص نکرده، اما تأیید کرده است که آزمایش عمومی برای این سرویس “در چند هفته دیگر” آغاز می شود.

علاوه بر این، گوگل همچنین اعلام کرد مشتریانی که Cyberpunk 2077 CD Projekt را قبل از ۲۸ آذر سال ۲۰۲۰ خریداری می کنند ، نسخه Stadia Premier Edition رایگان را دریافت می کنند که شامل Stadia Controller و Chromecast Ultra برای پخش Stadia در تلویزیون است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مشترک سرویس Google Stadia باشید؟ ما مصرف اینترنت گوگل استادیا چقدر است.

پاسخ این که مصرف اینترنت گوگل Stadia چقدر است حقیقتا نمی تواند خوشحال کننده باشد! برای رزلوشن FHD می تواند تا ۱۲.۶ گیگابایت بر ساعت باشد! این یعنی سرعت ثابت ۳.۵ مگابایت بر ثانیه نیازمند است. بله درست خواندید. حتی در رزلوشن HD این حجم تا ۲.۷ گیگابایت بر ساعت می رسد. این یعنی سرعت پایدار ۷۵۰ کیلوبایت بر ثانیه نیازمند است.

همچنین برای بازی روی حالت دیتای موبایل رزلوشن به HD یا 720p تقلیل پیدا خواهد کرد. مشخصا این ها خبرهای خوبی برای بازی دوستان نیست اما این فعلا آغاز راه است. شاید همه چیز با 5G تغییر کند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

میکس آلفا 😂👌🤲
comment image

Mahdi

نمیاره

نیما عرفانی

طبیعیه
تم صفحه قفله هواویه

Mahdi

مگه عکس نیست؟

SHREK

خیلی هم خوب. تا سیاست های اپل اصلاح نشه وضع همینه به مولا.

Milad7

پیشرفت خوبی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)