حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند فیسبوک در راه است

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

ظاهرا فیسبوک با جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران در پلتفرم های خود سیر نشده (!) و امیدوار است که داده های سلامتی آنها را نیز جمع آوری کند. طبق گزارش جدید از The Information فیسبوک عنوان کرده است که ساعت هوشمند را به عنوان تلاش بعدی خود در زمینه ساخت سخت افزار در نظر دارد. ساعت هوشمند فیسبوک می تواند به زودی و در سال آینده معرفی شود.

ساعت هوشمند فیسبوک

گفته می شود که این ساعت هوشمند از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. اگرچه مشخص نیست که آیا ساعت هوشمند فیسبوک از Wear OS گوگل استفاده می کند یا نه.

پیش از و توسط افرادی که اطلاعات مستقیمی در مورد این دستگاه دارند اما فقط به شرط گمنام ماندن صحبت می کنند، گزارش شد که فیس بوک در تلاش است تا سیستم عامل خود را برای فعالیت های سخت افزاری آینده بسازد.

گزارش شده است که این ساعت به صورت مستقیم به اینترنت دسترسی خواهد داشت، بنابراین نیازی به تلفن هوشمند نیست و از ویژگی های پیام رسانی، سلامتی و تناسب اندام برخوردار است.

به طور طبیعی، همه این ویژگی ها سازگاری کامل با پلتفرم های موجود فیسبوک را به همراه خواهد داشت، زیرا بدون شک این شرکت به دنبال استفاده از شبکه اجتماعی گسترده خود برای برتری در رقابت با فیت بیت، اپل و سایر غول ها در فضای ساعت های هوشمند است.

تعداد اپل واچ فعال در جهان به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسید، ۱۰ درصد دارندگان آیفون!

این دستگاه به کاربران امکان می دهد تمرینات خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند، با مربی خود تماس بگیرند و نوعی ویژگی گفتگو سریع را بدون نیاز به انتخاب تلفن هوشمند ارائه دهند.

فیس بوک همچنین قصد دارد دستگاه های خود را با محصولات بهداشتی و تناسب اندام از شرکت هایی مانند Peloton سازگار کند. همچنین مدل هایی را قادر به تعامل با دستگاه های آینده فیس بوک می کند، مانند عینک های واقعیت افزوده که گفته می شود در حال ساخت است.

فیس بوک قصد دارد اولین نسخه از ساعت هوشمند خود را تا سال آینده عرضه کند و برنامه ای برای تولید نسل دوم تا سال ۲۰۲۳ ارائه می شود.

قیمت ساعت هوشمند فیسبوک چقدر است؟

در حالی که این گزارش به قیمت های مشخصی نرسیده است، اما گفته می شود “انتظار می رود فیس بوک ساعت خود را نزدیک به هزینه تولید آن بفروشد“، این تاکتیکی است که این شرکت با هدست های واقعیت مجازی Oculus خود استفاده می کند.

طبق گزارش، مدیر فناوری فیس بوک یعنی مایک شروپفر، در یک جلسه همه جانبه برای کارمندان در دسامبر گفت که این شرکت قصد دارد تمرکز خود را به سمت سخت افزار ادامه دهد و سرمایه گذاری های خود را در گجت های پوشیدنی افزایش دهد. این ساعت هوشمند به اکوسیستم سخت افزاری در حال رشد فیس بوک که شامل هدست های Oculus VR، دستگاه های استریم ویدیو و چندین پروژه شایعه شده، می پیوندد. فیس بوک بلافاصله به پرسش های Gizmodo در این زمینه پاسخ نداد، اما ما در صورت دریافت پاسخ، این پست را به روز می کنیم.

با توجه به سوپیشینه های حریم خصوصی فیس بوک، به نظر می رسد این جدیدترین فاجعه ای است که می خواهد اتفاق بیفتد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ساعت هوشمند فیسبوک را بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فیسبوکم مگه ساعت تولید میکنه🤕🤕

Milad7

بعد اون افتضاحش سر قضیه ترامپ برای همیشه از فیسبوک خارج شدم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)