حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند متا (فیسبوک) کنسل شده است اما مشخصات و تصاویر آن لو رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، ساعت هوشمند

ساعاتی پیش جزئیات کلیدی از ساعت هوشمند متا که لغو شده در منابع خبری افشا شد. به همراه این جزئیات ما تصاویر این ساعت را نیز در اخبار داشتيم. مشخص نیست که چرا توسعه این ساعت هوشمند متوقف شد، اما این جزئیات افشاشده‌ جدید کاملا واضح هستند. متا میلان (میلان کد نام این دستگاه) به مدت دو سال در حال توسعه بود. با این حال، متا، چند روز پیش از توقف توسعه ساعت هوشمند خود خبر داد. اما بیایید در ترنجی نگاهی به تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند معرفی نشده‌‌ی فیس بوک بیاندازیم.

ساعت هوشمند Meta (فیسبوک سابق) در دست توسعه است

شایعات از سال گذشته در مورد ساعت هوشمند متا در حال پخش بود. همچنین پیش‌بینی می‌شد که این ساعت در سال 2023 معرفی شود. متأسفانه هیچ دلیلی از سوی متا برای تصمیم به کنار زدن میلان ارائه نشد. اما حالا که نمونه اولیه ساعت هوشمند Meta اکنون ظاهر شده است که طراحی و تنظیمات دوربین دوگانه آن را نشان می‌دهد، خال یاز لطف نیست که نگاهی به تصاویر و مشخصات آن بیاندازیم.

نمونه اولیه ساعت متا با بدنه قابل برداشت و جداسازی طراحی شده و دارای دو دکمه بر روی قاب خود است. ساعت متا همچنین دارای دو دوربین با رزولوشن 5 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل است که در نوع خود بسیار قابل توجه محسوب می‌شود. دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی این ساعت در یک بریدگی قطره‌ای دیده می‌شود، در حالی که دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه همراه با چندین سنسور قرار دارد. ساعت متا قابل جداسازی است زیرا می‌توان از دوربین های آن برای گرفتن عکس و فیلم برداری استفاده کرد. این می تواند یک ویژگی بسیار مفید در شرایط خاص باشد.

تصاویر ساعت هوشمند کنسل شده متا (فیسبوک) لو رفت

تصاویر ساعت هوشمند کنسل شده متا (فیسبوک) لو رفت

به نقل از منبع، پیش‌بینی شده بود که ساعت لغو شده متا چندین ویژگی مستقل مانند واتس‌اپ، اسپاتیفای وان و استوری‌ های اینستاگرام را ارائه دهد. همچنین اتصال GPS، داده های تلفن همراه و وای فای را ارائه دهد که اساساً آن را به دستگاهی مشابه یک تلفن اما با اندازه کوچک تبدیل می‌کرد. ویژگی های اولیه یک ساعت هوشمند، مانند قابلیت های پایش سلامت و تناسب اندام نیز با ساعت متا ارائه می‌شد. گزارش شده است که این دستگاه با یک بار شارژ می‌تواند تا 18 ساعت عمر باتری داشته باشد. همچنین قیمت ساعت هوشمند Meta که لغو شده بود، حدود 349 دلار بود.

البته خبر خوش اینکه نشانه هایی وجود دارد که نشان می‌دهد ساعت هوشمند دیگری در شرکت متا در روز های اخیر در دست ساخت است. اما در حال حاضر مشخص نیست که پوشیدنی هوشمند جدید متا چه زمان و با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد.

نظر شما راجع به ساعت هوشمند لغو شده‌ی متا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری